WYDECH / TŁUMIK
- DENAT
- Posty: 206
- Rejestracja: 2003-10-24 13:39
- Galeria: viewtopic.php?t=13615
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
WYDECH / TŁUMIK
Mam problem w moim Probe 2.2 GT '89, pekla mi calkowicie rura wydechowa (ta ostatnia, jakies 25cm przed ostatnim tlumikiem). Czy można z jakiegos modelu dopasowac (mam na mysli wymiane, bo ze spawanie to nie ma sensy), moze pasuje do mojego z II generacji. Pomożcie bo mi stuka rura o rure na wolnych obrotach i az wstyd stanac gdzies na swiatlach. HELP.
Wydech GT
Orientujecie się może jaką średnicę ma wydech w 2.2 GT????
Z czego może spsowac bo u mnie już się całkowicie rozleciał i konczy sie na katalizatorze
Mechanik doradza od poloneza albo fiata 125 moze byc i czy nie wpłynie na osiągi
Z czego może spsowac bo u mnie już się całkowicie rozleciał i konczy sie na katalizatorze
Mechanik doradza od poloneza albo fiata 125 moze byc i czy nie wpłynie na osiągi
Probe 2.2GT i więcej nic nie trzeba pisać nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
A jak jest z tą strumienicą w GT jedynce to nie wiem ja słyszałem że nic nie daje. Wiem że dużo daje wywalenie kata w jedynce bo w dwójce jest gorzej i to potwierdzone już organoleptycznie.
Ale jak to jest z tą strumienicą to nie wiem. Turbo samo w sobie pcha dość mocno spali i nie potrzeba ich dodatkowo wyciągać.
Ale jak to jest z tą strumienicą to nie wiem. Turbo samo w sobie pcha dość mocno spali i nie potrzeba ich dodatkowo wyciągać.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Cóż - ja wywaliłem kata w swoim GT i jakiejś oszałamiającej różnicy nie zauważyłem, choć musze przyznać, że kat miał bardzo dobry przelot.
Po wywaleniu zapchanego kata może być znaczna różnica, tak myślę.
Po wywaleniu zapchanego kata może być znaczna różnica, tak myślę.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Pelot
- Posty: 4620
- Rejestracja: 2004-11-02 21:33
- Samochód: F4
- Galeria: viewtopic.php?t=5515
- Lokalizacja: Wars i Sawa
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Tak a dokładnie cały układ pasuje od Mazdy 626 GD oprócz końcowego końcowy pasuje bodajże od Mazdy 626 GT ma taki sam tłumik końcowy ale nie jestem pewien na 100 % ale to żaden problem sprawdzić w sklepie a reszta pasuje od 626 GD na 100% bo sam kupowałem od niej i zakładałem !!!!!
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Za tyle to kupisz chyba asmeta ale wydaje mi się że oni nie maja wszystkiego do probasa http://www.asmet.pl/asmet/katalog/katalog.htm
Za bosala trzeba zapłacić znacznie więcej http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... rch=Szukaj
Za bosala trzeba zapłacić znacznie więcej http://www.catalogue.bosal.com/pages/ex ... rch=Szukaj
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Maciucha
- Posty: 1564
- Rejestracja: 2004-08-26 22:11
- Samochód: I GT
- Galeria: viewtopic.php?t=7836
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
- Kontakt:
Możesz podać nr katalogowe bosala?mbwacek pisze:Ceny orginałów są takie:
Ostatni tłumik (mazda 626 GT) z bosala kosztuje (u mnie) 482 zł , walker - 462, asmet - brak.
Środkowy bosal 340 zł, walker 320, polska podróbka 120 zł.
Rura łącząca środkowy z ostatnim bosal 225 zł.
automat USA '90
a na spotach u Golluma =>
a na spotach u Golluma =>
ale to już byłoMaciucha pisze:Możesz podać nr katalogowe bosala?mbwacek pisze:Ceny orginałów są takie:
Ostatni tłumik (mazda 626 GT) z bosala kosztuje (u mnie) 482 zł , walker - 462, asmet - brak.
Środkowy bosal 340 zł, walker 320, polska podróbka 120 zł.
Rura łącząca środkowy z ostatnim bosal 225 zł.
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic ... ght=bosala