Uszczelniacze zaworów - wymiana
- el_talerzos
- Posty: 375
- Rejestracja: 2005-08-09 20:05
- Samochód: model wiadomy,94r 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=7985
- Lokalizacja: Łódź - Bournemouth
Uszczelniacze
Jak już wcześniej pisałem rano przy odpaleniu daje dość pokaźną jasną zasłonę ale po chwili już jest ok - w warsztacie mi powiedzieli że najprawdopodobniej mam uszczelniacze do wymiany i tu pojawia się moje pytanie - czy przy wymianie uszczelniaczy trzeba wymienić uszczelke pod głowicą i jeżeli tak to jaka jest orientacyjna kwota jaką na trzeba wyłozyć za tą uszczelke
Pozdrawiam
IIgen, 2.0, 16V, 94r.
Pozdrawiam
IIgen, 2.0, 16V, 94r.
Większość części znajdziesz na http://www.moto.sklep.pl. Szukaj zawsze Mazda 626 GE, silnik FS. Uszczelka kosztuje u nich 150 zł jednak nie wiem czy koniecznie trzeba ją wymienić. To powinien wiedzieć mechanik.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
Jak nie wiesz, to nie wypisuj takich rzeczy.tofil pisze:Uszczelka kosztuje u nich 150 zł jednak nie wiem czy koniecznie trzeba ją wymienić. To powinien wiedzieć mechanik.
Każdorazowe zdjęcie głowicy obowiązkowo powinno wiązać się z wymianą uszczelki pod nią. Ona nie jest wykonana z gumy żeby za każdym razem szczelnie układała się do elementów. Raz skręcona głowica miażdży uszczelkę i powoduje jej nieodwracalne odkształcenie.
Ford Probe 2.0 '94r.
- Jedrek
- Posty: 1134
- Rejestracja: 2004-06-24 10:19
- Samochód: Igen 1992 2,2GT
- Lokalizacja: Ośno Lubuskie
- Kontakt:
Dodatkowo kontrola płaszczyzny głowicy i ewentualne planowanie.
Oczywiście dotyczy głowic z aluminium.
Pozdro
Oczywiście dotyczy głowic z aluminium.
Pozdro
Fioletowy FORD PROBE I czywiście GT + LPG OMVL DREAM XXIN:):):):):)
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
Yamaha Xj 550 `83
Kawasaki ZZR600 `98
był: † Black Ford Frobe 2,2 Turbo GT `92 + LPG OMVL DREAM XXIN † A.D. 08.12.2006 Death! ;(
- arturo
- Posty: 71
- Rejestracja: 2005-05-06 19:28
- Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
witam. można wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy.
potrzebny będzie sznurek o grubości 5mm,i długości około 2 m
-odkręcasz świecę , ustawiasz tłok w dolnym położeniu
-przez otwór od świecy wkładasz sznurek, tak żeby
zostało go ze 20-30 cm na zewnątrz odkręcasz dekiel zaworowy, rozpinasz rozrząd ,zdejmujesz wałki.
-zakładasz klucz na koło pasowe, i obracasz wałem korbowym, do chwili
, aż poczujesz opór,tak trzymasz,a kolega:
-rozpina zawory, wymienia uszczelniacze.
-spina zawory, i tak każdy cylinder po kolei.
pozdrawiam arturo
potrzebny będzie sznurek o grubości 5mm,i długości około 2 m
-odkręcasz świecę , ustawiasz tłok w dolnym położeniu
-przez otwór od świecy wkładasz sznurek, tak żeby
zostało go ze 20-30 cm na zewnątrz odkręcasz dekiel zaworowy, rozpinasz rozrząd ,zdejmujesz wałki.
-zakładasz klucz na koło pasowe, i obracasz wałem korbowym, do chwili
, aż poczujesz opór,tak trzymasz,a kolega:
-rozpina zawory, wymienia uszczelniacze.
-spina zawory, i tak każdy cylinder po kolei.
pozdrawiam arturo
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long
szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Voodoo zrobiłem ci coś?? Nie napisałem "nie musisz wymieniać uszczelki" tylko "jednak nie wiem czy koniecznie trzeba ją wymienić. To powinien wiedzieć mechanik." Czytać nie umiesz czy opuszczałeś lekcje zrozumienia treści języka polskiego Zastanów się co piszesz Poza tym to ty brednie wypisujesz Twoj post o centralnym zamku. Chyba nigdy nie widziales schematu elektrycznego Probe.
Czarne Probe II 2.0 1995 manual + LPG
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
-
- Posty: 1604
- Rejestracja: 2005-02-06 18:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5493
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
- Kontakt:
- Robert
- Posty: 12613
- Rejestracja: 2004-10-21 19:12
- Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
- Galeria: viewtopic.php?t=6900
- Lokalizacja: Leszno (maz)
- Kontakt:
O!
To legendarni moderatorzy naprawdę istnieją!
To może są też smoki i bociany...
To legendarni moderatorzy naprawdę istnieją!
To może są też smoki i bociany...
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: Lekcja 1 (bardzo krótka) i Lekcja 2 (krótka)
'89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
- Zolak
- Posty: 513
- Rejestracja: 2006-01-07 20:46
- Samochód: FP "97 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=8715
- Lokalizacja: Warszawa
Uszczelniacze zaworów - wymiana
TAk jak w temacie musze wreszcie wymienic uszczelniacze zaworów w Probe 2.0 lecz nie mam narzedzi... Wiec moje pytania brzmia: Czy moze ktos z Warszawy wymienial juz uszczelniacze w jakims warsztacie i moze go polecic?? Chodzi mi o jak najmniejsza cene:) i zeby mechanicy nie urzadzali sobie jazd probnych... A drugie pytanie to czy moze ktos z Warszawy moglby porzyczyc "za browca":D lub sprzedac urzadzenie do zdejmowania sprezyn zaworowych...(nie wiem jak to sie fachowo nazywa)
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
- wingerman
- Klubowicz
- Posty: 2886
- Rejestracja: 2003-03-21 10:31
- Samochód: Probe 3.0L
- Lokalizacja: Łódź/W-wa
j/w KALII
Urzadzenie do zdejmowania zabezpieczen sprezyn zaworowych = mlotek i kawalek rurki stalowej tak robi wiekszosc warsztatow (bo pewnie i szybko)
Urzadzenie do zdejmowania zabezpieczen sprezyn zaworowych = mlotek i kawalek rurki stalowej tak robi wiekszosc warsztatow (bo pewnie i szybko)
Ostatnio zmieniony 2006-06-13 21:45 przez wingerman, łącznie zmieniany 1 raz.
Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
- Zolak
- Posty: 513
- Rejestracja: 2006-01-07 20:46
- Samochód: FP "97 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=8715
- Lokalizacja: Warszawa
Gdzie mozna dostac narzedzie do monatrzu/demontarzu sprezyn zaworowych??
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
- arturo
- Posty: 71
- Rejestracja: 2005-05-06 19:28
- Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
- Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
arturo pisze:witam. można wymienić uszczelniacze bez zdejmowania głowicy.
potrzebny będzie sznurek o grubości 5mm,i długości około 2 m
-odkręcasz świecę , ustawiasz tłok w dolnym położeniu
-przez otwór od świecy wkładasz sznurek, tak żeby
zostało go ze 20-30 cm na zewnątrz odkręcasz dekiel zaworowy, rozpinasz rozrząd ,zdejmujesz wałki.
-zakładasz klucz na koło pasowe, i obracasz wałem korbowym, do chwili
, aż poczujesz opór,tak trzymasz,a kolega:
-rozpina zawory, wymienia uszczelniacze.
-spina zawory, i tak każdy cylinder po kolei.
pozdrawiam arturo
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long
szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Uszczelniacze zaworowe silnik FS
Witam Was pięknie, jestem nowa na forum. Musiałam wyjąć silnik i zrobić kapitalkę, pierścienie olejowe zamurowane były w tłoku. Mam problem z uszczelniaczami zaworowymi, a mianowicie gdzie je po taniości kupić. W motor już wsadzone zostało sporo kasy. W intercars'ie cena jednego uszczelniacza to 10,60pln, może ktoś pomoże ze znalezieniem tańszych.
Z góry dzięki
Steffi
Z góry dzięki
Steffi
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10623
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Odp: Uszczelniacze zaworowe silnik FS
To daje ci 160 zl, nie tak duzo. Nie oszczedzaj na uszczelniaczach, moze brac olej.
Re: Uszczelniacze zaworowe silnik FS
U Świątka dostałam za 52pln komplet
Dziękuje za pomoc
Dziękuje za pomoc
Re: Uszczelniacze zaworów - wymiana
Jak i uszczelniacze to i pierścienie - lepiej wymień to i to, bo szkoda płacić drugi raz za robociznę, jak wymienisz tylko uszczelniacze, a dalej bedzie kopcić
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uszczelniacze zaworów - wymiana
To ciekawe ile one pochodząSteffi pisze:U Świątka dostałam za 52pln komplet
Co do pierścieni to racja, lepiej wymień, a zwłaszcza olejowe jeśli kompresja jest w granicach 13bar na cylindrach
W silnikach 2.0 dość szybko sie one wycierają, a swoją drogą ile oleju Ci brał na powiedzmy 1kkm ?