Pierwsze przymiarki do mojego wielkiego projektu tuningowego
- SieMA
- Posty: 663
- Rejestracja: 2005-05-31 15:27
- Galeria: viewtopic.php?t=5617
- Lokalizacja: Bartoszyce
Pierwsze przymiarki do mojego wielkiego projektu tuningowego
Witam was!
Chłopaki sprawa jest.. otóż:
zima.. Probek marznąć nie będzie... moj tata ma warsztat samochodowy (pod domem) i mam juz wygospodarowane miejsce i Probek będzie się tam tuningował...
plany dotyczą przebudowy wnętrza (prawdopodobnie wstawienie 2 PP), zmiana kształtu deseczki (deska już u czcigodnego Cynkiego zamówiona).. kolor.. myśle,że jakiś jasno beżowy (całe wnętrze)
następny plan to zewnątrz:
kompletne ospojlerowanie, robione własnoręcznie i tu mam zapytania:
1.czy ktoś zna się na technikach robienia takich spojlerów bądź kadłubów łódek ? chodzi mi o twarde materiały, waty itp.. gdzie to można dostać, ile to kosztuje i jakie jest najlepsze...
2.niemam pełnej koncepcji na wygląd mojego Probka, bo:
-jeśli zostanie mój I-ka GT, to czekam na jakieś propozycje odnośnie wyglądu od was (foty,projekty etc.)
-jeśli to będzie dwójka, to też zgłaszajcie swoje pomysły.
chwilowo mam jedyneczke i możliwe,ze to ona zostanie...
tak więc drodzy forumowicze.. wołam ja do was o pomoc i myślę,że razem zrobimy naprawdę fajną Probówkę, którą będzie klub mógł się pochwalić w gazetach tuningowych,bo jak ja patrze co tam jest,to poprostu mnie skręca w żołądku (kolibry,crx itp)...
PROBE RULES I PROBE POKARZE!!
proszę o waszą pomoc... może ktoś ma zniżki na tuningowe części... dobre dojścia itp...
Pozdrawiam was i czekam na rozwój tematu...
p.s i poszukuje jeszcze materiałów do wnętrza autka, czyli jakaś tańsza skóra, zamsz....
Chłopaki sprawa jest.. otóż:
zima.. Probek marznąć nie będzie... moj tata ma warsztat samochodowy (pod domem) i mam juz wygospodarowane miejsce i Probek będzie się tam tuningował...
plany dotyczą przebudowy wnętrza (prawdopodobnie wstawienie 2 PP), zmiana kształtu deseczki (deska już u czcigodnego Cynkiego zamówiona).. kolor.. myśle,że jakiś jasno beżowy (całe wnętrze)
następny plan to zewnątrz:
kompletne ospojlerowanie, robione własnoręcznie i tu mam zapytania:
1.czy ktoś zna się na technikach robienia takich spojlerów bądź kadłubów łódek ? chodzi mi o twarde materiały, waty itp.. gdzie to można dostać, ile to kosztuje i jakie jest najlepsze...
2.niemam pełnej koncepcji na wygląd mojego Probka, bo:
-jeśli zostanie mój I-ka GT, to czekam na jakieś propozycje odnośnie wyglądu od was (foty,projekty etc.)
-jeśli to będzie dwójka, to też zgłaszajcie swoje pomysły.
chwilowo mam jedyneczke i możliwe,ze to ona zostanie...
tak więc drodzy forumowicze.. wołam ja do was o pomoc i myślę,że razem zrobimy naprawdę fajną Probówkę, którą będzie klub mógł się pochwalić w gazetach tuningowych,bo jak ja patrze co tam jest,to poprostu mnie skręca w żołądku (kolibry,crx itp)...
PROBE RULES I PROBE POKARZE!!
proszę o waszą pomoc... może ktoś ma zniżki na tuningowe części... dobre dojścia itp...
Pozdrawiam was i czekam na rozwój tematu...
p.s i poszukuje jeszcze materiałów do wnętrza autka, czyli jakaś tańsza skóra, zamsz....
Ostatnio zmieniony 2005-10-08 13:20 przez SieMA, łącznie zmieniany 1 raz.
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Ja zapytam się taty, bo on kiedyś robił umywalki i kadłuby do łódek, więc on się na tym super zna. A projekty?
Będzie trudno, ale najpierw jak tuningujesz to zainwestuj w dobre felaski, a potem rób body kit. Musisz określić jaki to ma być tuning:
-delikatny (podkreślający linię Probe)
-agresywny (nie polecam)
-a`la szybcy się wściekli (dobrze zrobione- mogłoby super wyglądać)
Ja osobiście najpierw bawię się w jakimś programie (photoshop) i sprawdzam jak to będzie wyglądało wirtualnie.
Powodzenia w tuningu i pozdrawiam!
Będzie trudno, ale najpierw jak tuningujesz to zainwestuj w dobre felaski, a potem rób body kit. Musisz określić jaki to ma być tuning:
-delikatny (podkreślający linię Probe)
-agresywny (nie polecam)
-a`la szybcy się wściekli (dobrze zrobione- mogłoby super wyglądać)
Ja osobiście najpierw bawię się w jakimś programie (photoshop) i sprawdzam jak to będzie wyglądało wirtualnie.
Powodzenia w tuningu i pozdrawiam!
BEAUTY...POWER...SOUL...
- SieMA
- Posty: 663
- Rejestracja: 2005-05-31 15:27
- Galeria: viewtopic.php?t=5617
- Lokalizacja: Bartoszyce
czekam na odp. od Taty;)Drzymek pisze:Ja zapytam się taty, bo on kiedyś robił umywalki i kadłuby do łódek, więc on się na tym super zna.
Musisz określić jaki to ma być tuning:
-delikatny (podkreślający linię Probe)
-agresywny (nie polecam)
-a`la szybcy się wściekli (dobrze zrobione- mogłoby super wyglądać)
a rodzaj tuningu... raczej opcja 3... F&F.. zawsze chciałem miec takie auto.
Pozdro.
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
wata i żywica to tanie mięso.... gdybym miał się tego dotykać to wolałbym raczej tkaninę węglową o dosć niskiej gramaturze i jakąś tańszą chemię do nakładania ręcznego...Senator pisze:Wata szklana + żywica + utwardzacz później to szlifujesz i następnie pokrywasz żelkotem ....
żywica i szpachla są mniej plastyczne i potem to jest albo grube i ordynarne albo pęka...
w węglu będzie o wiele lżejsze, lastyczność inna no i jak dobrze położyć to nie trzeba malować... będzie taki kevlar-body-kit.
Mówię tu technologi w jakiej robi się łódki ... żelkot jest nawet koloru chromu .. wygląda jak lakier i bardziej trwały ... bo takiej technologi chcieli użyć ...Senator pisze:Wata szklana + żywica + utwardzacz później to szlifujesz i następnie pokrywasz żelkotem ....
Cynki twój sposób jest o wiele lepszy i też bym go wybrał ...
UNITE AND WIN
Ale najpierw trzeba zrobić i tak kopyto, a na nim formę.
Ze wzglądu na ogrom pracy i koszty opłaca się dla zrobienia całej serii spojlerów. No i przede wszystkim projekt http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6001
Ze wzglądu na ogrom pracy i koszty opłaca się dla zrobienia całej serii spojlerów. No i przede wszystkim projekt http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=6001
Black Probe 2.5v6 93r. TURBO Powered by
- SieMA
- Posty: 663
- Rejestracja: 2005-05-31 15:27
- Galeria: viewtopic.php?t=5617
- Lokalizacja: Bartoszyce
dobrze prawisz,jednak źródło jakie tych materiałów jest??Cynki pisze:
wata i żywica to tanie mięso.... gdybym miał się tego dotykać to wolałbym raczej tkaninę węglową o dosć niskiej gramaturze i jakąś tańszą chemię do nakładania ręcznego...
w węglu będzie o wiele lżejsze, lastyczność inna no i jak dobrze położyć to nie trzeba malować... będzie taki kevlar-body-kit.
aaa!! bym zapomniał!
Kupujcie odemnie Probki,bo nie zarobię na alusie i opony:P
Pozdro!
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
możesz sobie kupić tkaninkę i chemię od dystrybutora.... z tego co się orientuje to chyba nawet w stoczni w ostródzie powinni mieć te materiały.
co do kopyta to jest kilka szkół i kopytko jak najbardziej dla powtarzalnych elementów..
jeśłi tylko pojedyńcze kawąłki to można bez kopyta... albo właśnie wykorzystać żywicę i te zielsko żywiczne do kopytka..
co do kopyta to jest kilka szkół i kopytko jak najbardziej dla powtarzalnych elementów..
jeśłi tylko pojedyńcze kawąłki to można bez kopyta... albo właśnie wykorzystać żywicę i te zielsko żywiczne do kopytka..
za formę mogą posłużyć fabryczne elementy a dokładnie do zrobienia formy.potem można je odpowiednio poszerzać i zmieniać ich pierwotny kształt np.błotniki,maska ,spojler...najtańszy sposób na formę.w ten sposób można nawet zrobić niższe progi a co ciekawe pozostaje fabryczne mocowanie tych elementów.
- SieMA
- Posty: 663
- Rejestracja: 2005-05-31 15:27
- Galeria: viewtopic.php?t=5617
- Lokalizacja: Bartoszyce
witam!
całą kwestję robienia takowych spojlerów,to ja wiem...ale chodzi mi o same materiały.Bo pomysły są... ale żeby to nie pękało... i nie kosztowało tak jak np. carbon 369zł za 2m kwadratowe... szok!
całą kwestję robienia takowych spojlerów,to ja wiem...ale chodzi mi o same materiały.Bo pomysły są... ale żeby to nie pękało... i nie kosztowało tak jak np. carbon 369zł za 2m kwadratowe... szok!
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- SieMA
- Posty: 663
- Rejestracja: 2005-05-31 15:27
- Galeria: viewtopic.php?t=5617
- Lokalizacja: Bartoszyce
- SieMA
- Posty: 663
- Rejestracja: 2005-05-31 15:27
- Galeria: viewtopic.php?t=5617
- Lokalizacja: Bartoszyce
a ja się zamknę w ciepłym garażu z moim Probkiem... będę pił olej, jadł szpachlę i jakoś przeżyję.. ale za to Probek na tym dobrze wyjdzie;)
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
To się jeszcze okaże, nie mam że masz złe chęci ale w pracy wychodzą różne sprawy oj wiem coś o tym. A powiedzcie ci co rozkręcali probka I przy odkręcaniu przednich błotników czy urywały wam się śruby i przy odkręcaniu w przednich nadkolach dolnych osłon plastykowych ???? Bo w moim to urwały sie 3 na 4 w błotnikach (chodzi mi o dolne śruby) a w plastykach na 10 to tym razem 6 mi sie urwało Mówię wam dostawałem juz ... z rozwiercaniem tych śrub i przegwintowywaniu na nowo tak aby nie uszkodzić starego gwintu normalnie szok był wtedy ze mnie jeden kłębek nerwów ( a sztyczki typu coca cola, WD40, ocet itp. nie pomogły).SieMA pisze:a ja się zamknę w ciepłym garażu z moim Probkiem... będę pił olej, jadł szpachlę i jakoś przeżyję.. ale za to Probek na tym dobrze wyjdzie;)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- SieMA
- Posty: 663
- Rejestracja: 2005-05-31 15:27
- Galeria: viewtopic.php?t=5617
- Lokalizacja: Bartoszyce
eee.. to czeba sposobem... bo sposobem to i pies jeża wyru**a.. wiecie jak? -przez lejek
a ja mam już wstępne plany...
1.poszerzenie błotników... za formę posłużą oryginalne błotniki. Do tego wejdą oponki 225/50 lub 45 (ze względu na dziury w mojej dziurze!) felaśki to 17" na jakiś cieńkich ramionach szt. 5.
2.Szerszy rozstaw osi przez dystanse,lub kompletną przebudowę wachaczy,drążków itp... auto musi stać jak najszerzej i koła chować się w nadkolach..
3.Obniżenie i utwardzenie zawieszenia a`la Sqad...
4.Kolorek zostaje czarny...ale będzie to perła... jak najbardziej się świecąca, do tego jakieś motywy... no i przyciemnione szybki;)
5.PRzednie lampy.. ja wiem, wiem.. będzie to kwestia sporna,ale prawdopodobnie wstawię od Fiata Coupe.. do czarnego auta będa pasowały idealnie.
6.interior: do środka idzie monitorek ok. 7' ... wbudowany będzie w deseczkę i połączony z DVD.
a co do reszty,to jest jeszcze czas... narazie zbieram info n.t materiałów.. a sumy są kosmiczne,bo za carbon żądają sobie ok. 350zł/2m kwadratowe.
może być?
a ja mam już wstępne plany...
1.poszerzenie błotników... za formę posłużą oryginalne błotniki. Do tego wejdą oponki 225/50 lub 45 (ze względu na dziury w mojej dziurze!) felaśki to 17" na jakiś cieńkich ramionach szt. 5.
2.Szerszy rozstaw osi przez dystanse,lub kompletną przebudowę wachaczy,drążków itp... auto musi stać jak najszerzej i koła chować się w nadkolach..
3.Obniżenie i utwardzenie zawieszenia a`la Sqad...
4.Kolorek zostaje czarny...ale będzie to perła... jak najbardziej się świecąca, do tego jakieś motywy... no i przyciemnione szybki;)
5.PRzednie lampy.. ja wiem, wiem.. będzie to kwestia sporna,ale prawdopodobnie wstawię od Fiata Coupe.. do czarnego auta będa pasowały idealnie.
6.interior: do środka idzie monitorek ok. 7' ... wbudowany będzie w deseczkę i połączony z DVD.
a co do reszty,to jest jeszcze czas... narazie zbieram info n.t materiałów.. a sumy są kosmiczne,bo za carbon żądają sobie ok. 350zł/2m kwadratowe.
może być?
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
eej siema, jak zrobisz z probka "rudego 102" to cie w bartoszycach odwiedzimy!!!
pozd
pozd
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
- laptop
- Posty: 1842
- Rejestracja: 2005-01-01 17:23
- Galeria: viewtopic.php?t=5531
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Sebastian
- Posty: 967
- Rejestracja: 2005-09-12 16:14
- Galeria: viewtopic.php?t=8692
- Lokalizacja: Berlin
nieee, niestety nie. zciagnelem sobie zdjecie z netu.
"Byłoby lepiej, gdyby ludzie bardziej przypominali zwierzęta (...) i w większym stopniu kierowali się instynktem; czyniąc coś, nie powinni być aż tak dalece świadomi tego, co robią."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
"Strach i głupota zawsze leży u podstaw większości ludzkich działań."
- SieMA
- Posty: 663
- Rejestracja: 2005-05-31 15:27
- Galeria: viewtopic.php?t=5617
- Lokalizacja: Bartoszyce
chłopaki... spoko,spoko! każdy krok będzie szczegółowo opisany w tym topicu... proszę również o pisanie jak naj mniej off-topic, żeby nie miał on 12stron...
tak więc..wszystko co będę robił.. na bierząco wrzucę na forum, z fotami itp... a co do tuningu to mi nawet ojciec nie pozwoli na nic takiego.. przecież oparcia od krzesła nie wstawię;)
robię to w dobrym imieniu naszego forum. Liczę nadal na waszą pomoc i opinie i myślę,że na wiosnę nasz klub będzie śmiało mógł się pochwalić super Probkiem na łamach gazet...
Wielkie pozdro!
tak więc..wszystko co będę robił.. na bierząco wrzucę na forum, z fotami itp... a co do tuningu to mi nawet ojciec nie pozwoli na nic takiego.. przecież oparcia od krzesła nie wstawię;)
robię to w dobrym imieniu naszego forum. Liczę nadal na waszą pomoc i opinie i myślę,że na wiosnę nasz klub będzie śmiało mógł się pochwalić super Probkiem na łamach gazet...
Wielkie pozdro!
PROBE I-st gen. black 2.2 Turbo 92` 110k km
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)
-był
Opel GT 1972'
-jest
i po drodze: Escort RS2000 4x4, Focus ST
-po latach powrót: Czerwone 2.2 GT + Sierra xr4x4 2.9v6 (do zabawy)