II gen. V6 Turbo - Projekt Kalii
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Voodoo racja ale znowu zeszliśmy z tematu kalliemu chodziło o dźwięk sprężarkiVoodoo pisze:Akurat wskazówką nie ma się co zachwycać, bo w każdym Probie tak się szybko wychyla, nawet u mnie w 2.0.![]()
A jeśli ktoś ma inaczej, to chyba ma coś nie tak.
Nie Sprzedam 
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
-
KALI
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696



Fuel Pressure Regulator Megan R z [ExC] Już zamontowany narazie faza testów ale działa bo można go skęcić tak że auto przygasa na wolnych co jest oznaką zwiększonego ciśnienia paliwa czyli zalewania .Można w pełni regulować ciśnienie i obserwować na zegarze wartość.Kit posiada wszystkie elementy niezbędne do montażu czyli przejściówki do listwy, przewód paliwowy, cybanty,przewód podciśnieniowy,ampul do regulacji.
- Ronin
- Posty: 957
- Rejestracja: 2005-09-26 15:56
- Galeria: viewtopic.php?t=7575
- Lokalizacja: Oława
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
KALI
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
-
KALI
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696





Dziś wykleiłem sobie przy pomocy poxipolu i niewielkiej ilości szpachli gniazdo na zegar BOOST na słupku.Po tryśnięciu czarnym sprajem wygląda całkiem nieźle no i zawsze będzie można dokleić pozostałe gniazda na zegarki.
Zabudowę do zegarka kupiłem w Norauto Firmy Jacky - podocinałem ją do kształtów mojego słupka i potem obkleiłem szpachlą z włuknem ,wyszlifowałem i pomalowałem .To samo można zrobić w I gen.Gdzie kupiłeś tą dokładke?? i czym kleiłeś??
Ostatnio zmieniony 2006-02-21 22:18 przez KALI, łącznie zmieniany 3 razy.
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
-
KALI
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Witam.
Dziś przekonałem się że istalacja gazowa a właściwie programik sterującu pracą wtryskiwaczy, dawką gazu,czasami otwarcia wtrysków firmy KME to po prostu cudeńko
.Nie mam laptopa więc wpakowałem kompa z domu do probka i HEJa odpaliłem i po prostu dla mnie kosmos mamy wszystkie wskaźniki obroty,napięcie,ciśnienie gazu,temp.gazu,temp,reduktora,czsy wtrysków bęzyny i gazu,skład mieszanki,mapy paliwa,mapę gazu którą możemy modelować tak jak nam się podoba czyli według potrzeb naszego silnika.

Powiem tak narazie nie mam wymienionych wtrysków i pompy paliwa więć paliwo wymięka natomiast na gazie lata,bo możemy mu dolać paliwka tyle ile potrzeba do ilości powietrza...Ale paliwko też się zrobi.
Dziś przekonałem się że istalacja gazowa a właściwie programik sterującu pracą wtryskiwaczy, dawką gazu,czasami otwarcia wtrysków firmy KME to po prostu cudeńko

- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
-
KALI
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696

Ostatnio zmieniony 2006-03-22 23:58 przez KALI, łącznie zmieniany 1 raz.
- Drzymek
- Posty: 4382
- Rejestracja: 2004-12-30 20:21
- Samochód: Probe GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=5501
- Lokalizacja: Nowy Sącz
Chyba mechanikom by nie przyszlo do głowy że to może być sprawa powietrza w misece oil!!
A tak się wtrące nie bylo mnie troszkę i sie nie udzielałem ale przeczytałem ten post w całości powiem jedno "congratulation" dla KALI-ego.
poprostu BAjeczka piszę się tylko na obejrzenie tego cacka w weekend-a. Ale wcześniej oczywiście zadzwonię ewentulanie albo na GG się odezwę, ja juz nad tym tematem myślałem ale nie miałem z kim porozmawiać i się dopytać jak z tym walczyć i od czego zacząć!!!!
A tak się wtrące nie bylo mnie troszkę i sie nie udzielałem ale przeczytałem ten post w całości powiem jedno "congratulation" dla KALI-ego.
poprostu BAjeczka piszę się tylko na obejrzenie tego cacka w weekend-a. Ale wcześniej oczywiście zadzwonię ewentulanie albo na GG się odezwę, ja juz nad tym tematem myślałem ale nie miałem z kim porozmawiać i się dopytać jak z tym walczyć i od czego zacząć!!!!
Lepiej umierać w samochodzie niż na łóżku 24v.
Pozdrawiam Suchy
Pozdrawiam Suchy
-
KALI
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
- Lukask
- Posty: 1980
- Rejestracja: 2005-10-14 14:09
- Samochód: Bardzo szybki :P
- Galeria: viewtopic.php?t=6860
- Lokalizacja: Szczecin
- Kontakt:
- Marcos
- Posty: 819
- Rejestracja: 2004-03-01 17:31
- Galeria: viewtopic.php?t=5568
- Lokalizacja: Tychy
- Bogdan9999
- Posty: 4270
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Kalii fajne niby uszczeki
bardziej to mi przypomina dystans z blachy miedzianej ale może już ślepy jestem
Kali jak myślisz jakie dystans pod głowicę trzeba dać aby odspręrzyć silnik aby wdmuchnąć mu 16 psi ?? Nie chodzi mi o seryjny silnik w GT ale o FE3 
PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
-
KALI
- Posty: 789
- Rejestracja: 2005-11-01 00:10
- Galeria: viewtopic.php?t=6696
Powiem tak co do grubości to w firmie w której ja dorabiałem można dorobić max 4mm ale to już jest naprawdę extrema.Sądze że 2-2,5 max do 3mm było by ok wiesz ale powiem ci że to już dobiera koleś który dorabia te uszczelki on pyta cię w jakich warunkach będzie eksploatowany silnik i ile chcemy wdmuchać i na tej podstawie dobiera materiał i grubość.Ale to i tak ty decydujesz bo on chciał mi zrobić 1mm bo w dwójce jest 0,5 ale ugadaliśmy na 1,9czyli po skręceniu będzie 1,7 jest ona zrobiona tak że w środku materiał jest zbliżony do seryjnych uszczelek oczywiście odpowiednio grubszy obrobiony i sprasowany tak jak już zauważyłeś miedzią.Wszystko po to że seryjna uszczelka wytrzyma 400 450"a on twierdzi że na jego 600-650".
A co do FE3 to można dać na prawde grubą bo mamy tam żeliwny blok a w vce jest alu.
A co do FE3 to można dać na prawde grubą bo mamy tam żeliwny blok a w vce jest alu.
- Bogdan9999
- Posty: 4270
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz














