II gen. V6 Turbo - Projekt Kalii
- _/Damian\_
 - Posty: 493
 - Rejestracja: 2005-10-18 14:32
 - Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
 - Lokalizacja: Jelenia Góra
 - Kontakt:
 
Voodoo racja ale znowu zeszliśmy z tematu kalliemu chodziło o dźwięk sprężarkiVoodoo pisze:Akurat wskazówką nie ma się co zachwycać, bo w każdym Probie tak się szybko wychyla, nawet u mnie w 2.0.![]()
A jeśli ktoś ma inaczej, to chyba ma coś nie tak.
Nie Sprzedam 
Gen II 94
V6 2,5L
			
						Gen II 94
V6 2,5L
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 



Fuel Pressure Regulator Megan R z [ExC] Już zamontowany narazie faza testów ale działa bo można go skęcić tak że auto przygasa na wolnych co jest oznaką zwiększonego ciśnienia paliwa czyli zalewania .Można w pełni regulować ciśnienie i obserwować na zegarze wartość.Kit posiada wszystkie elementy niezbędne do montażu czyli przejściówki do listwy, przewód paliwowy, cybanty,przewód podciśnieniowy,ampul do regulacji.
- Ronin
 - Posty: 957
 - Rejestracja: 2005-09-26 15:56
 - Galeria: viewtopic.php?t=7575
 - Lokalizacja: Oława
 
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 





Dziś wykleiłem sobie przy pomocy poxipolu i niewielkiej ilości szpachli gniazdo na zegar BOOST na słupku.Po tryśnięciu czarnym sprajem wygląda całkiem nieźle no i zawsze będzie można dokleić pozostałe gniazda na zegarki.
Zabudowę do zegarka kupiłem w Norauto Firmy Jacky - podocinałem ją do kształtów mojego słupka i potem obkleiłem szpachlą z włuknem ,wyszlifowałem i pomalowałem .To samo można zrobić w I gen.Gdzie kupiłeś tą dokładke?? i czym kleiłeś??
					Ostatnio zmieniony 2006-02-21 22:18 przez KALI, łącznie zmieniany 3 razy.
									
			
						
										
						- Sqad
 - Posty: 4078
 - Rejestracja: 2005-08-11 15:35
 - Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
 - Galeria: viewtopic.php?t=6231
 - Lokalizacja: Warszawa
 - Kontakt:
 
- Marcos
 - Posty: 819
 - Rejestracja: 2004-03-01 17:31
 - Galeria: viewtopic.php?t=5568
 - Lokalizacja: Tychy
 
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
Witam.
Dziś przekonałem się że istalacja gazowa a właściwie programik sterującu pracą wtryskiwaczy, dawką gazu,czasami otwarcia wtrysków firmy KME to po prostu cudeńko
 .Nie mam laptopa więc wpakowałem kompa z domu do probka i HEJa odpaliłem i po prostu dla mnie kosmos mamy wszystkie wskaźniki obroty,napięcie,ciśnienie gazu,temp.gazu,temp,reduktora,czsy wtrysków bęzyny i gazu,skład mieszanki,mapy paliwa,mapę gazu którą możemy modelować tak jak nam się podoba czyli według potrzeb naszego silnika.

 
 Powiem tak narazie nie mam wymienionych wtrysków i pompy paliwa więć paliwo wymięka natomiast na gazie lata,bo możemy mu dolać paliwka tyle ile potrzeba do ilości powietrza...Ale paliwko też się zrobi.
			
			
									
						
										
						Dziś przekonałem się że istalacja gazowa a właściwie programik sterującu pracą wtryskiwaczy, dawką gazu,czasami otwarcia wtrysków firmy KME to po prostu cudeńko

- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
- Kędziorek
 - Posty: 3381
 - Rejestracja: 2004-11-24 22:32
 - Galeria: viewtopic.php?t=8098
 - Lokalizacja: Poznań
 - Kontakt:
 
- RX
 - Posty: 4099
 - Rejestracja: 2004-10-06 10:15
 - Samochód: '99 Corvette
 - Galeria: viewtopic.php?t=17374
 - Kontakt:
 
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 

					Ostatnio zmieniony 2006-03-22 23:58 przez KALI, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- Drzymek
 - Posty: 4382
 - Rejestracja: 2004-12-30 20:21
 - Samochód: Probe GT 92
 - Galeria: viewtopic.php?t=5501
 - Lokalizacja: Nowy Sącz
 
Chyba mechanikom by nie przyszlo do głowy że to może być sprawa powietrza w misece oil!!
A tak się wtrące nie bylo mnie troszkę i sie nie udzielałem ale przeczytałem ten post w całości powiem jedno "congratulation" dla KALI-ego.
poprostu BAjeczka piszę się tylko na obejrzenie tego cacka w weekend-a. Ale wcześniej oczywiście zadzwonię ewentulanie albo na GG się odezwę, ja juz nad tym tematem myślałem ale nie miałem z kim porozmawiać i się dopytać jak z tym walczyć i od czego zacząć!!!!
			
			
									
						
							A tak się wtrące nie bylo mnie troszkę i sie nie udzielałem ale przeczytałem ten post w całości powiem jedno "congratulation" dla KALI-ego.
poprostu BAjeczka piszę się tylko na obejrzenie tego cacka w weekend-a. Ale wcześniej oczywiście zadzwonię ewentulanie albo na GG się odezwę, ja juz nad tym tematem myślałem ale nie miałem z kim porozmawiać i się dopytać jak z tym walczyć i od czego zacząć!!!!
Lepiej umierać w samochodzie niż na łóżku 24v.
Pozdrawiam Suchy
			
						Pozdrawiam Suchy
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
- Lukask
 - Posty: 1980
 - Rejestracja: 2005-10-14 14:09
 - Samochód: Bardzo szybki :P
 - Galeria: viewtopic.php?t=6860
 - Lokalizacja: Szczecin
 - Kontakt:
 
- Marcos
 - Posty: 819
 - Rejestracja: 2004-03-01 17:31
 - Galeria: viewtopic.php?t=5568
 - Lokalizacja: Tychy
 
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
Kalii fajne niby uszczeki 
 bardziej to mi przypomina dystans z blachy miedzianej ale może już ślepy jestem 
 Kali jak myślisz jakie dystans pod głowicę trzeba dać aby odspręrzyć silnik aby wdmuchnąć mu 16 psi ?? Nie chodzi mi o seryjny silnik w GT ale o FE3  
			
			
									
						
							PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4
			
						Sportage FE3N 4X4
- 
				KALI
 - Posty: 789
 - Rejestracja: 2005-11-01 00:10
 - Galeria: viewtopic.php?t=6696
 
Powiem tak co do grubości to w firmie w której ja dorabiałem można dorobić max 4mm ale to już jest naprawdę extrema.Sądze że 2-2,5 max do 3mm było by ok wiesz ale powiem ci że to już dobiera koleś który dorabia te uszczelki on pyta cię w jakich warunkach będzie eksploatowany silnik i ile chcemy wdmuchać i na tej podstawie dobiera materiał i grubość.Ale to i tak ty decydujesz bo on chciał mi zrobić 1mm bo w dwójce jest 0,5 ale ugadaliśmy na 1,9czyli po skręceniu będzie 1,7  jest ona zrobiona tak że w środku materiał jest zbliżony do seryjnych uszczelek oczywiście odpowiednio grubszy obrobiony i sprasowany tak jak już zauważyłeś miedzią.Wszystko po to że seryjna uszczelka wytrzyma 400 450"a on twierdzi że na jego 600-650".
A co do FE3 to można dać na prawde grubą bo mamy tam żeliwny blok a w vce jest alu.
			
			
									
						
										
						A co do FE3 to można dać na prawde grubą bo mamy tam żeliwny blok a w vce jest alu.
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 














