Amortyzatory 2.2 GT

Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
michni
Posty: 7
Rejestracja: 2006-12-16 18:45
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michni »

w warszawie kosztuja 180 zielonych sztuka z wysylka ,ale trzeba 2 miesiace czekac .przerobienie na amorki mazdy 1200 zl komplet ale bez regulacji .amortyzatory przednie do gt oczywiscie
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Pelot albo Kalii chętnie wymienią Ci na nówki nieregulowane dużo taniej - np. za 1000zł. I jeszcze dostanę pewnie z 5 stówek prowizji za przyprowadzenie jelenia, a i oni zarobią swoje (mówimy o przodzie, czyli 2 sztukach).
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

michni pisze:w warszawie kosztuja 180 zielonych sztuka z wysylka ,ale trzeba 2 miesiace czekac .przerobienie na amorki mazdy 1200 zl komplet ale bez regulacji .amortyzatory przednie do gt oczywiscie
Nie moge znaleźć kontekstu, ale czy chodzi ci o 180$ za regulowane?
Gdzie w Warszawie je za tyle widziałes?

Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
michni
Posty: 7
Rejestracja: 2006-12-16 18:45
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michni »

edi_pg pisze:
michni pisze:w warszawie kosztuja 180 zielonych sztuka z wysylka ,ale trzeba 2 miesiace czekac .przerobienie na amorki mazdy 1200 zl komplet ale bez regulacji .amortyzatory przednie do gt oczywiscie
Nie moge znaleźć kontekstu, ale czy chodzi ci o 180$ za regulowane?
Gdzie w Warszawie je za tyle widziałes?

Pozdrawiam
witam . regulowane z kabiny . obdzwonilem wszystkie serwisy forda w wawie i wszedzie sluchali mnie jak glupka '' panie regulowane z kabiny to tylko w amerykanch '' dorwalem trzy namiary . jutro podam ci numery tel . sorki ale na biegu niemoge ich znalesc . pozdrowionka
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

W serwisie forda to i ja znalazłem, ale nie za tą cene.

Pozdrawiam
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
michni
Posty: 7
Rejestracja: 2006-12-16 18:45
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: michni »

numery telefonu ; 846 26 25 .2. 651 59 69 .3. 846 53 93
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

a mi wyzional ducha jeden amorek z tylu wiec czeka mnie wymiana...
wiec bylem w jednym sklepie sie dowiedziec o ceny
do mazdy 626 GD (zaznaczone ze do samochodow bez regulacji twardosci) ceny od 310-350zl
pozniej znalazl jkaies amorki Intercars po 200zl:D co najlepsze:uniwersalne!!:] pasuja zarowno na przod jak i na tyl... hehe
a najlepsze: znalazl amorki do Forda Probe GT (i tylko do niego) ktore trzeba na specjalne zamowienie sciagac i albo zaplacic solidna zaliczke albo placic z gory (tak napisane mial w komie:]), cena po znajomosci - 488zl za szt :shock: nie bylo nic napisane o regulacji elektrycznej... :roll: (ale w tych do mazdy 626 bylo zaznaczone ze nie nadaja sie do autka z regulacja:]). Po nowym roku dowiem sie jeszcze dokladniej bo byl troche ruch w sklepie a ja i tak kasy nie mam narazie:P
Obrazek
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

za 350 to masz gazówki KYB do mazdy
olejowy kosztuje ok. 270 - 280 zł
I nie daj się wciągnąć nie ma uniwersalnych przód/tył hehe sprężyna ma inną średnicę to raz, drugi raz to różna ich długość yyy amorów znaczy
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

waluś pisze:za 350 to masz gazówki KYB do mazdy
olejowy kosztuje ok. 270 - 280 zł
I nie daj się wciągnąć nie ma uniwersalnych przód/tył hehe sprężyna ma inną średnicę to raz, drugi raz to różna ich długość yyy amorów znaczy
a KYB chyba mowil 340 za szt.
a o tych uniwersalnych to nawet gosciu sam sie zaczal smiac :lol:

no i mnie zastanawia jeszcze jedno:
lepsze gazowki beda czy olejowe??
wszyscy tak zachwalaja gazowki!! a z tego co slyszalem to same olejowe sa twardsze od gazowek i dluzej wytrzymuja na naszych drogach:]

a moze macie namiary na jakies krotsze, sportowe amorki do mazdy/probe :?: :?: :twisted: :twisted:
Obrazek
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Pewnie że gazowo olejowe, mają lepsze tłumienie, z czasem gaz się przepracowuje ale to długa droga i robią się tylko olejowe :)
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

to czemu sportowe amorki i gwinty to w wiekszosci same olejowe amorki?? :roll:
Obrazek
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

pytlar pisze:to czemu sportowe amorki i gwinty to w wiekszosci same olejowe amorki?? :roll:
bo jak by były gazowe na dodatek to razem z twardymi sprężynami autko wcale nie miało by trzymania na drodze, odbijało by się jak piłeczka do pingponga :D
Obrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Post autor: Robert »

Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

to w końcu które lepsze gazówki czy olejowe ??
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Według mnie gazówki, mają potencjalnie szybszą reakcje :)
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Witam,

Drodzy posiadacze I generacji,
po dłuuugich poszukiwaniach, wielu telefonach do przeróżnych sklepów,warsztatów,ASO Forda w różnych miastach, muszę z przykrością stwierdzić że amortyzatorów regulowanych[/color] NIE MA. Nawet Ford nie jest w stanie ich załatwić bo nie ma ich juz w magazynie w USA.
Sprawdzilem wszystkie telefony i adresy znalezione na forach,oprócz tego szukałem sam, ale nic...Ford miał mieć ale jak poszukali dokładniej to sie okazało że są ale tylko w komputerze. Części produkowane są przez 10 lat, a tutaj to juz będzie więcej.

I mam tutaj pytanie, mozecie podać mi które to KAYABY pasują do I generacji? Czytałem na forum raz że pasują od mazdy 626GD ale później znowu czytałem że nie. Będe wdzięczny za info.

Pozdrawiam

PS.
Mam dysleksję i zdarzają mi sie błędy. Że wam sie chce wszystkie posty tak wertować...
Ostatnio zmieniony 2007-01-20 18:10 przez edi_pg, łącznie zmieniany 1 raz.
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

pasuja od mazdy 626GD i tyle:]
Obrazek tu masz na fotce stary amorek oryginalny i nowy od Mazdy 626 GD:]
ja mam zalozone teraz takowe z tylu i narazie nie narzekam:] za zaplacilem za 2 amorki z oslonami az 230zl :lol: :lol: :lol: ale to z powodu innych wydatkow :roll: ale przynajmniej nie wali mi jak na moich poprzednich wybitych amorkach...
roznia sie tylko tym, ze nie ma regulacji (:lol: ) i na amorkach od mazdy jest pelna sroba u gory amorka a na oryginalach jest scieta w pewnym miejscu:] ja poprostu nie zalozylem tej blaszki trzymajacej silniczek od regulacji i jest git ;) nic nie trzeba przerabiac!!

i mam odrazu pytanie:
znacie jakis bardzo dobry zaklad ktory zregeneruje amortyzatory z zachowaniem ich regulacji??????
Obrazek
Awatar użytkownika
Jaapko
Posty: 210
Rejestracja: 2005-04-19 20:52
Samochód: brak
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: Jaapko »

Pelot i Sokół pisali tutaj, że będą regenerować i zostanie regulacja ale coś cisza. Też muszę swoje wymienić, ale na razie czekam aż będę pewien czy jednak da się zregenerować z regulacją czy nie.
Obrazek I GT, Black & Red
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

Jakoś nie wyobrażam sobie regeneracji amorka gazowo-olejowego...
Uszczelnią, napierdzą do środka i szybko poskładają?
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
pytlar
Posty: 954
Rejestracja: 2006-06-05 11:04
Galeria: viewtopic.php?t=8824
Lokalizacja: Prabuty

Post autor: pytlar »

no to to raczej oczywiste ze nie beda gazowe!! ale wystarczy zeby zrobili z nich porzadne olejaki!! :wink:
Obrazek
Awatar użytkownika
Eli
Posty: 1787
Rejestracja: 2005-09-14 23:38
Galeria: viewtopic.php?t=9702
Lokalizacja: Milanówek

Post autor: Eli »

Uszczelnią, napierdzą do środka i szybko poskładają?
buhahahahaha :lol:
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

a ja szukałem, kombinowałem z używkami, w końcu odpuściłem i kupiłem komplet gazówek KYB i jest hmmm, kuźwa nareszcie mogę spokojnie w zakręty wjeżdżać 8) hehe
a różnice jednak są. Poza tym o czym pisał pytlar jest jeszcze jedna drobnostka :roll: zwykły amor ma dłuższe tłoczysko o około 3 cm (ale tylko tłoczysko, obudowa jest idento). Wynika to pewnie z charakterystyki tłumienia i raczej nie ma znaczenia przy zamianie regulowane/zwykłe
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
edi_pg
Posty: 331
Rejestracja: 2006-03-19 01:01
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: edi_pg »

waluś pisze:a ja szukałem, kombinowałem z używkami, w końcu odpuściłem i kupiłem komplet gazówek KYB i jest hmmm, kuźwa nareszcie mogę spokojnie w zakręty wjeżdżać 8) hehe
a różnice jednak są. Poza tym o czym pisał pytlar jest jeszcze jedna drobnostka :roll: zwykły amor ma dłuższe tłoczysko o około 3 cm (ale tylko tłoczysko, obudowa jest idento). Wynika to pewnie z charakterystyki tłumienia i raczej nie ma znaczenia przy zamianie regulowane/zwykłe
A czy mógłbyś podać numery katalogowe tych tych amorków?
Probe I 2.2 GT '91
Awatar użytkownika
waluś
Posty: 337
Rejestracja: 2004-12-28 15:23
Samochód: brak
Lokalizacja: Włodawa
Kontakt:

Post autor: waluś »

proszę bardzo:
334036 - tył
334035 i 334034 - przód (tylko nie pamiętam ktory lewy a który prawy :) )
Obrazek
MAZDA MX6 GD 2,2 GT '91
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”