Stożek kontra wkład
- Ronin
 - Posty: 957
 - Rejestracja: 2005-09-26 15:56
 - Galeria: viewtopic.php?t=7575
 - Lokalizacja: Oława
 
- crupek
 - Posty: 636
 - Rejestracja: 2006-07-21 20:45
 - Samochód: Probe II 2.5 V6 MEDICI
 - Galeria: viewtopic.php?t=9043
 - Lokalizacja: Głogów Wrocław
 
- Ronin
 - Posty: 957
 - Rejestracja: 2005-09-26 15:56
 - Galeria: viewtopic.php?t=7575
 - Lokalizacja: Oława
 
- 
				MechanikCzasu
 - Posty: 175
 - Rejestracja: 2016-02-04 14:07
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
 - Galeria: viewtopic.php?t=23400
 - Lokalizacja: Olsztyn
 
Re: Stożek kontra wkład
Czyli mam dobrze rozumieć że wywalamy oryginalna puche od filtra podłączamy się do rezonatora rura aluminiowa podłączamy do niej te 2 czujniki idziemy w dół i na samym końcu podłączamy stożek za 200PLN i to daje nam efekt który zadowoli mnie w moim 2.0 
?
			
			
									
						
										
						?
- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
- 
				MechanikCzasu
 - Posty: 175
 - Rejestracja: 2016-02-04 14:07
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
 - Galeria: viewtopic.php?t=23400
 - Lokalizacja: Olsztyn
 
Re: Stożek kontra wkład
To w jako sposób się to robi?  I czy wgl się oplaca czy lepiej zostawić tak jak jest?
			
			
									
						
										
						- KrecioPL
 - Klubowicz
 - Posty: 3440
 - Rejestracja: 2012-02-27 16:00
 - Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
 - Galeria: viewtopic.php?t=21787
 - Lokalizacja: Na wsi.
 
Re: Stożek kontra wkład
No dobra, zacznijmy od innej kwestii:
Kolego MechanikCzasu: załóż galerię, pokaż nam swoje auto, zobaczymy w CZYM chcesz rzeźbić
A co do "dolotu": Tu też trzeba "myśleć" nad tym co się robi: źle poprowadzony dolot, jego pojemność, temp. zasysanego powietrza i wiele innych składowych może wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na osiągi.
Jeśli ma być to Twój chałupniczy "homemade" - odpuść sobie. Jedź gdzieś, gdzie doradzą Ci naprawdę jak to zbudować, aby miało to ręce i nogi
			
			
									
						
							Kolego MechanikCzasu: załóż galerię, pokaż nam swoje auto, zobaczymy w CZYM chcesz rzeźbić
A co do "dolotu": Tu też trzeba "myśleć" nad tym co się robi: źle poprowadzony dolot, jego pojemność, temp. zasysanego powietrza i wiele innych składowych może wpłynąć pozytywnie lub negatywnie na osiągi.
Jeśli ma być to Twój chałupniczy "homemade" - odpuść sobie. Jedź gdzieś, gdzie doradzą Ci naprawdę jak to zbudować, aby miało to ręce i nogi
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
			
						- 
				MechanikCzasu
 - Posty: 175
 - Rejestracja: 2016-02-04 14:07
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
 - Galeria: viewtopic.php?t=23400
 - Lokalizacja: Olsztyn
 
Re: Stożek kontra wkład
Oki to założę galerie mojej pracy i dam znać co chce osiągnąć 
  myślałem że jest już projekt zbudowany rury odlotowe
			
			
									
						
										
						- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
Re: Stożek kontra wkład
Popatrz sobie jak ludzie robią CAI w fsach. Jeśli planujesz dać rury metalowe to od razu kupuj bandaż termiczny. Dodatkowo dolot musi miec odpowiednia długość, średnicę, odległość filtra od przeplywkiMechanikCzasu pisze:To w jako sposób się to robi? I czy wgl się oplaca czy lepiej zostawić tak jak jest?
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
			
						Jest: ST220 2005r
- 
				MechanikCzasu
 - Posty: 175
 - Rejestracja: 2016-02-04 14:07
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
 - Galeria: viewtopic.php?t=23400
 - Lokalizacja: Olsztyn
 
Re: Stożek kontra wkład
-- oryginalny post 2016-04-04 12:15 --
A robiłeś to? Bo ogólnie jeśli masz chce wymienić się doświadczeniami to jestem chętny ponieważ niedługo będę wystawiał cały kolektor wydechowy z nierdzewki. Więc odlot też by się przydał a jeśli jesteś chętny na pomoc to proszę o nią!
-- dodano 2016-04-04 12:15 --
A robiłeś to? Bo ogólnie jeśli masz chce wymienić się doświadczeniami to jestem chętny ponieważ niedługo będę wystawiał cały kolektor wydechowy z nierdzewki. Więc odlot też by się przydał a jeśli jesteś chętny na pomoc to proszę o nią!
			
			
									
						
										
						A robiłeś to? Bo ogólnie jeśli masz chce wymienić się doświadczeniami to jestem chętny ponieważ niedługo będę wystawiał cały kolektor wydechowy z nierdzewki. Więc odlot też by się przydał a jeśli jesteś chętny na pomoc to proszę o nią!
-- dodano 2016-04-04 12:15 --
A robiłeś to? Bo ogólnie jeśli masz chce wymienić się doświadczeniami to jestem chętny ponieważ niedługo będę wystawiał cały kolektor wydechowy z nierdzewki. Więc odlot też by się przydał a jeśli jesteś chętny na pomoc to proszę o nią!
- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
Re: Stożek kontra wkład
Chyba łatwiej byłoby powiedzieć czego nie robiłem 
 Dolotow przerobiłem z 4, konfiguracji wydechu nie chce już nawet liczyć. Wymieniane było wszystko. Tak, żeby był zadowalający efekt.
			
			
									
						
							Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
			
						Jest: ST220 2005r
- 
				MechanikCzasu
 - Posty: 175
 - Rejestracja: 2016-02-04 14:07
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
 - Galeria: viewtopic.php?t=23400
 - Lokalizacja: Olsztyn
 
Re: Stożek kontra wkład
Kurcze a mogę prosić o pomoc z dolotem i wydechem?
			
			
									
						
										
						- KrecioPL
 - Klubowicz
 - Posty: 3440
 - Rejestracja: 2012-02-27 16:00
 - Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
 - Galeria: viewtopic.php?t=21787
 - Lokalizacja: Na wsi.
 
Re: Stożek kontra wkład
Moja rada - przyjedź na zlot to pogadamy.
			
			
									
						
							Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
			
						- infernoblade
 - Klubowicz
 - Posty: 1278
 - Rejestracja: 2013-10-03 20:04
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
 - Galeria: viewtopic.php?t=21646
 - Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
 
Re: Stożek kontra wkład
Aż chciało by się powiedzieć "Pełen odlot" 
			
			
									
						
							''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
			
						Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest