Turbinka

Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Re: Turbinka

Post autor: RX »

Hey,

FS w lidze silników 2.0 ma zerowy potencjał.
FS-ZE to inna bajka, przecież tam połowa gratów jest inna.

5,
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Turbinka

Post autor: Bogdan9999 »

Może będzie ciekawy projekt :)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Re: Turbinka

Post autor: sawmaster »

RX pisze: FS-ZE to inna bajka, przecież tam połowa gratów jest inna.
poza blokiem silnika, dolotem od FS-ZE, tłokami i oprogramowaniem czymś się jeszcze różni od zwykłego FS?
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Re: Turbinka

Post autor: RX »

Hey,

Tylko liznąłem ten temat, ale wałki też są inne z tego co czytałem, jak również takie pierdoły jak sprężynki zaworowe, zupełnie inny dolot, wyżej się kręci...
Znając różnice między KL a KLZE - inne głowice, inne wałki, inny komp, inna przepływka, inny kolektor ssący, inaczej otwierające się Vrisy, zapewne w FS wygląda to podobnie.

5,
Ostatnio zmieniony 2009-07-17 08:52 przez RX, łącznie zmieniany 1 raz.
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Re: Turbinka

Post autor: Bogdan9999 »

Jeśli bawisz sie w turbo do 300 km nie baw sie w zmiany kolektora ssącego. Przepływka też poleci na śmieci na pewno więc to też odchodzi :) Virsy są nie potrzebne w turbo więc to trzeba by wywalić o ile to jest. Jedynie wałki co mogły by sie przydać a dół to robisz z tego co wiem na kuciźnie więc też odpada. Podsumowując nie bawił bym sie w FS-ZE jak daje sie turbo. No chyba ze znajdziesz te części po okazyjnych cenach ;)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
sawmaster
Posty: 726
Rejestracja: 2007-06-27 15:54
Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
Galeria: viewtopic.php?t=11616
Lokalizacja: Białystok

Re: Turbinka

Post autor: sawmaster »

mam pytanie do znawców, otóż z tego co widać na poniższym zdjęciu można zmienić w silniku 2.0 FS tłoki które zmienią stopień sprężania z 9:1 na 11,8:1 co daje 170KM, jeśli dobrze obliczyłem i czy to już nie przesada dla tego silnika bo fs-ze miał 10,4:1 bodajże , pytanie czy cena 300 Funtów to jest ceną za 4 tłoki? i czy trzeba kupować do tego kupować nowe pierścienie, o co chodzi z tą grubszą podkładką z fot. 2 punkt 4?
Obrazek
Obrazek
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.0 R4 FS”