Wymontowanie rozrusznika w II Generacji- porady
Wymontowanie rozrusznika w II Generacji- porady
Tak jak w temacie. Przymierzam się do wyjęcia rozrusznika i prosiłbym o sprawdzone rady jak najlepiej wyciągnąć to ustrojstwo. I czy da się wyjąć od góry- kurde nie mam dostępu teraz do kanału
pozdrawiam
pozdrawiam
Rafał 2.0 16V
- Zolak
- Posty: 512
- Rejestracja: 2006-01-07 20:46
- Samochód: FP "97 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=8715
- Lokalizacja: Warszawa
W 2.0 trzeba byc ginekologiem-artysta i bez kanaalu bedzie ci raczje ciezko
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
- Tomasz S
- Posty: 1692
- Rejestracja: 2004-11-25 18:21
- Galeria: viewtopic.php?t=5611
- Lokalizacja: Łódź
0. zdjęcie klem z akumlatora
1. odkręcenie dolotu razem z filtrem powietrza.
2. podkręcanie przewodów gumowych które są pod filtrem(lepszy dostep do rozrusznika)
3. odkręcenie 2 śrub mocujących rozrusznik
4. podkręcanie przewodów dołączonych do rozrusznika
5. wejście pod autko i odkręcenie 3-ciej śruby mocującej
6. odkręcenie ( poluzowanie) "łapy" która jest pod kolektorem prostopadłej do rozrusznika
7. wyjęcie rozrusznika.
No i to by było na tyle.
pozdrawiam
1. odkręcenie dolotu razem z filtrem powietrza.
2. podkręcanie przewodów gumowych które są pod filtrem(lepszy dostep do rozrusznika)
3. odkręcenie 2 śrub mocujących rozrusznik
4. podkręcanie przewodów dołączonych do rozrusznika
5. wejście pod autko i odkręcenie 3-ciej śruby mocującej
6. odkręcenie ( poluzowanie) "łapy" która jest pod kolektorem prostopadłej do rozrusznika
7. wyjęcie rozrusznika.
No i to by było na tyle.
pozdrawiam
Rafał 2.0 16V
- adadamczyk
- Posty: 35
- Rejestracja: 2012-10-18 19:27
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16V FS 1994r.
- Lokalizacja: Zdzieszowice/Opole
Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
Witam wszystkich!!!!
Koledzy poratujcie mnie jakimis radami bo juz nerwowo nie wyrabiam...
Przeszukalem wszystko i nie znalazlem tego co chcialem, mianowicie mam problem z rozrusznikiem, kreci jakby aku bylo slabe ale wsadzalem dwa nowe i jest to samo, czesami jest tak ze robi obrot 5 sek przerwy znowu zakreci znowu dluzsza przerwa i znowu zakreci przerwa i potem odpala, malo tego zauwazylem ze jak tak kreci idzie dym spod maski, zlokalizowalem ze topi sie otulina chyba kabla masowego, jedna strona idzie do ramy druga gdzies kolo pokrywy rozrzadu stojac przed silinikem kabel jest z lewej strony od rozrzadu. Kupilem drugi rozrusznik ale za cholere nie umiem znalezc gdzie jest umieszony rozrusznik w moim aucie, doradzcie jak mam sie zabrac za wymiane zeby nie bylo roboty chyba ze sie inaczej nie da.
Z gory dziekuje z za pomoc!
Pozdrawiam Damian
Koledzy poratujcie mnie jakimis radami bo juz nerwowo nie wyrabiam...
Przeszukalem wszystko i nie znalazlem tego co chcialem, mianowicie mam problem z rozrusznikiem, kreci jakby aku bylo slabe ale wsadzalem dwa nowe i jest to samo, czesami jest tak ze robi obrot 5 sek przerwy znowu zakreci znowu dluzsza przerwa i znowu zakreci przerwa i potem odpala, malo tego zauwazylem ze jak tak kreci idzie dym spod maski, zlokalizowalem ze topi sie otulina chyba kabla masowego, jedna strona idzie do ramy druga gdzies kolo pokrywy rozrzadu stojac przed silinikem kabel jest z lewej strony od rozrzadu. Kupilem drugi rozrusznik ale za cholere nie umiem znalezc gdzie jest umieszony rozrusznik w moim aucie, doradzcie jak mam sie zabrac za wymiane zeby nie bylo roboty chyba ze sie inaczej nie da.
Z gory dziekuje z za pomoc!
Pozdrawiam Damian
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
Żeby dobrać się do rozrusznika musisz dolot rozebrać (jest pod nim) aż do przepustnicy.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- adadamczyk
- Posty: 35
- Rejestracja: 2012-10-18 19:27
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16V FS 1994r.
- Lokalizacja: Zdzieszowice/Opole
Re: Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
Rozumiem ze od dolu trzeba sie za to zabrac? jest to skomplikowana czynnosc?
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
Normalnie od góry się go wyciąga. Nie jest to jakoś skomplikowane. Rozbierz dolot i działaj
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
od spodu też wyciągniesz rozrusznik. a dolot to też nie takie hop siup bo są jeszcze wzmocnienia poprzykręcane od dołu.
Więc trochę odkręcania od góry i troszkę od dołu i rozrusznik wyciągnięty, ja bym dolotu nie ruszał, bo jak nawet nie wiesz gdzie on jest to wyjdzie na to że po demontażu dolotu popodpinasz źle przewody które musiałeś uprzednio po odpinać
Chyba że jesteś totalna noga w mechanice to lepiej zaprowadź do warsztatu i zapłacisz parę złotch za wymianę
pozdr.
Więc trochę odkręcania od góry i troszkę od dołu i rozrusznik wyciągnięty, ja bym dolotu nie ruszał, bo jak nawet nie wiesz gdzie on jest to wyjdzie na to że po demontażu dolotu popodpinasz źle przewody które musiałeś uprzednio po odpinać
Chyba że jesteś totalna noga w mechanice to lepiej zaprowadź do warsztatu i zapłacisz parę złotch za wymianę
pozdr.
- adadamczyk
- Posty: 35
- Rejestracja: 2012-10-18 19:27
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16V FS 1994r.
- Lokalizacja: Zdzieszowice/Opole
Re: Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
koledzy a dysponujecie moze jakims zdjeciem w ktorym on dokladnie jest miejscu? Pozdrawiam
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
Podjedź do dowolnego warsztatu to ci wymienią, jak nie wiesz co to jest dolot to lepiej nie ruszaj
Kable się palą, bo trzymasz kluczyk na odpalaniu i płynie duży prąd. Objaw jest "prawidłowy" jak masz rozrusznik który nie ma siły zakręcić.
Kable się palą, bo trzymasz kluczyk na odpalaniu i płynie duży prąd. Objaw jest "prawidłowy" jak masz rozrusznik który nie ma siły zakręcić.
- adadamczyk
- Posty: 35
- Rejestracja: 2012-10-18 19:27
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16V FS 1994r.
- Lokalizacja: Zdzieszowice/Opole
Re: Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
Chlopaki, jezeli chodzi o to gdzie jest puszka z filtrem powietrza to wiem co to dolot:) bo ja ta puszke wyrzucilem i zalozylem aluminiowe rury ze stozkiem:) tylko czy jak to zdemontuje razem z przeplywka to cos jeszcze bede musial wyjac zeby od gory dostac sie do tego nieszczesnego rozrusznika?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
chyba jednak nie masz zielonego pojęcia o czym mówimy nie wspomnę o tym że o mechanice to już w ogóle.adadamczyk pisze: to wiem co to dolot:)
Podjedź lepiej do mechanika, bo sobie chłopaku jeszcze większej biedy napytasz, i będziesz musiał jeszcze więcej zapłacić mechanikowi później
- adadamczyk
- Posty: 35
- Rejestracja: 2012-10-18 19:27
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16V FS 1994r.
- Lokalizacja: Zdzieszowice/Opole
Re: Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
czlowiek na bledach sie niby uczy;) bylem u jednego i powiedzial ze skasuje mnie jak za zloto bo to niby jest kupe roboty zeby to wymienic.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
a ile Ci powiedział?
- adadamczyk
- Posty: 35
- Rejestracja: 2012-10-18 19:27
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16V FS 1994r.
- Lokalizacja: Zdzieszowice/Opole
Re: Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
gosc nie powiedzial ile, powiedzial zebym sobie poszukal uczciwego emeryta mechanika ktory ze mnie nie zedrze bo u niego to za kazda roboto godzine itd... tak mi powiedzial, powiedzial ze to nietypowy silnik... dlatego sam chcialem sprobowac ale po prostu nie umialem znalezc rozrusznika jak bylem z nim na kanale,
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
to jedź do drugiego mechanika i nie kombinuj bo jak jesteś taki zielony w tych sprawach to nie dasz sobie rady
co innego by bylo jak by ten rozrusznik był w łatwiej dostępnym miejscu ale nie tu
co innego by bylo jak by ten rozrusznik był w łatwiej dostępnym miejscu ale nie tu
- adadamczyk
- Posty: 35
- Rejestracja: 2012-10-18 19:27
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16V FS 1994r.
- Lokalizacja: Zdzieszowice/Opole
Re: Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
a Wy orientujecie sie jaki moze byc przyblizony koszt wymiany rozrusznika?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
myślę że do 150zł powinieneś spokojnie znaleźć warsztat który to zrobi
- Kocureq
- Klubowicz
- Posty: 10622
- Rejestracja: 2006-03-21 21:35
- Samochód: Patrol Y60 1991, Audi A4 2023
- Galeria: viewtopic.php?t=10333
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
To i tak dużo. W Warszawie kiedyś w prostszym aucie płaciłem 50 zł za wymianę.
Jeśli z kanałem nie potrafisz znaleźć rozrusznika, to faktycznie nie dłub. Rozrusznik może być w aucie tylko w jednym miejscu - na kole zamachowym, czyli łączeniu silnika ze skrzynią. Nie jest to jakoś specjalnie ukryte miejsce, rozrusznik też wygląda dość standardowo.
Jeśli z kanałem nie potrafisz znaleźć rozrusznika, to faktycznie nie dłub. Rozrusznik może być w aucie tylko w jednym miejscu - na kole zamachowym, czyli łączeniu silnika ze skrzynią. Nie jest to jakoś specjalnie ukryte miejsce, rozrusznik też wygląda dość standardowo.
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Pada Rozrusznik?? Ford Probe 2.0 16V
Nie jest tak latwo go znalezc. Spokojnie go wymienisz jesli masz kompket narzedzi Rozrusznik byl pierwszym elementem ktory wymienialem w moim samochodzie. Jest troche roboty ale powinienes sobie dac rade. Ja go wyciagnalem dolem.
- bogdano
- Posty: 469
- Rejestracja: 2010-07-01 13:02
- Samochód: Probe 2.0 16V 1994 wersja Hamerykańska i V6 granat EURO 96'
- Galeria: viewtopic.php?t=19509
- Lokalizacja: Jaworzno
Re: Wymontowanie rozrusznika w II Generacji- porady
Nie orientuje się ktoś jaki jest typ rozrusznika Mitsubishi w 2.0? albo do jakiego typu szczotki kupić.
te będą dobre?:
http://allegro.pl/szczotki-rozrusznika- ... 08897.html
W kodach do pierwszej generacji jest a do dwójki nie ma.
Pozdrawiam.
te będą dobre?:
http://allegro.pl/szczotki-rozrusznika- ... 08897.html
W kodach do pierwszej generacji jest a do dwójki nie ma.
Pozdrawiam.
Lepsze dwa Probki w garażu niż Porsche w kalendarzu
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Wymontowanie rozrusznika w II Generacji- porady
-- oryginalny post 2013-10-07 18:20 --
A więc tak w moim probku 2.0 94r euro nr :
M1T 7381
3Y04
ZC
Tak jest u mnie na nim wyryte niestety nie mogę zrobic zdjęcia
-- dodano 2013-10-07 19:43 --
A więc tak w moim probku 2.0 94r euro nr :
M1T 7381
3Y04
ZC
Tak jest u mnie na nim wyryte niestety nie mogę zrobic zdjęcia
-- dodano 2013-10-07 19:43 --
Dodam jeszcze że można odpiąc wtyczkę od czujnika ciśnienia oleju znajdującą sie za wspornikiem kolektora (wyciągając rozrusznik po raz pierwszy urwałem ją ). I osobiście swój rozrusznik wymieniam w 30 min stojąc na wysokim krawężnikuRalph pisze:0. zdjęcie klem z akumlatora
1. odkręcenie dolotu razem z filtrem powietrza.
2. podkręcanie przewodów gumowych które są pod filtrem(lepszy dostep do rozrusznika)
3. odkręcenie 2 śrub mocujących rozrusznik
4. podkręcanie przewodów dołączonych do rozrusznika
5. wejście pod autko i odkręcenie 3-ciej śruby mocującej
6. odkręcenie ( poluzowanie) "łapy" która jest pod kolektorem prostopadłej do rozrusznika
7. wyjęcie rozrusznika.
No i to by było na tyle.
pozdrawiam
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest