

2,5 V6 usa 1993r.
No dobra, będę kolejnym "jateżem" albo "mnieteżem"M-Pro pisze:Mam to samo, tyle kiedy jest zimno i olej ma konsystencję smaru. Czeka mnie wymiana sprzęgła, albo cieknącego simmeringu na wale. Więc będę musiał od razu rozgrzebać skrzynię.
Drugie biegi w tych samochodach to jest ich wada. Czasem ciężko wchodzi czasem obroty mu nie podpasują (za wysokie), a czasem olej w skrzyni jest za gęsty.darel pisze: No dobra, będę kolejnym "jateżem" albo "mnieteżem"![]()
![]()
![]()
U mnie też z dwójką jest dokładnie tak samo. Jak skrzynia jest zimna to dwója ciężko wchodzi a jak trochę pojeżdżę to jest prawie ok, ale synchronizator pewnie trzeba zobaczyć, bo na innych biegach nie ma tego problemu nawet jak wszystko jest zimne
O tego jeszcze nie słyszałem. Wiem że są problemy z wstecznym ale iloma już mazdami jeździłem tak jakoś z dwójką nigdy nie było problemu.Voodoo pisze:Nie zawsze oznacza to, że ze skrzynią jest coś nie tak.
Skrzynie Mazdy z reguły miały spore problemy z haczącym 2-gim biegiem.
Jeśli są to sporadyczne przypadki to jeszcze nic strasznego, po prostu musisz nauczyć się trochę spokojniej zmieniać biegi między jedynką a dwójką.
A z tym łączeniem to się zgadza nawet kiedyś pracowałem nad patentem jak tu wyeliminować te problemy z wstecznym.Sqad pisze:Sa problemy są ze wstecznymi dość duże czasami i II biegiem dość często.
Bardzo często się zdarza tak kiedy przy drążku który łączy skrzynie biegów z drążkiem w kabinie. Częstokoroć na tym łączeniu wyrabiają się jakby gumowe sworznie i źle się prowadzi kolejne biegi.