dziwnie za wysokie wolne obroty

Awatar użytkownika
philipe
Posty: 174
Rejestracja: 2004-05-31 10:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

dziwnie za wysokie wolne obroty

Post autor: philipe »

Dziwna sprawa... auto ma wolne obroty ustawione w granicach 750, ale w czasie jazdy , lub po przegazowaniu spadają tylko do 1250, jakiś czas pochodzi na takich wysokich obrotach i dopiero opadają na 750 (czasami nie opadają), dodatkowo gdy włączę światła, lub nadmuch z ogrzewania obroty rosną, im więcej elementów pobierających prąd tym wyższe obroty, czasami ma nawet 1500 i nie zawsze wracają do ustawionych 750. Ki czort wodę mąci :?:
Obrazek Obrazek Obrazek
89r. 2.2 GT (I) USA
Awatar użytkownika
arturo
Posty: 71
Rejestracja: 2005-05-06 19:28
Samochód: silver PROBE II 2.5 V6 MIAŻDŻYCIEL
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki

Post autor: arturo »

witaj kolego. sprawdż płyn w chłodnicy. to morze być przyczyna wzrastania wolnych obrotów, u mnie tak było. za mało płynu, lub zapowietrzony układ chłodzenia. powodzenia arturo nowy dwór maz :)
arturo 2,2 GL 91 USA. Jest też 2,5v6 93r USA-czerwony,2,5,v693-granatowy,i ostani nabytek 2,0 94-srebrny - aktualnie s500 long


szponto,2,5v6 gt EU-srebrny
Awatar użytkownika
philipe
Posty: 174
Rejestracja: 2004-05-31 10:43
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: philipe »

to była pierwsza rzecz jaką sprawdziłem i nawet odpowietrzyłem układ chłodniczy, ale nie był zapowietrzony
Obrazek Obrazek Obrazek
89r. 2.2 GT (I) USA
Awatar użytkownika
jagger
Posty: 230
Rejestracja: 2004-09-28 17:39
Galeria: viewtopic.php?t=5666

Post autor: jagger »

jak dobrze odpowietzryc uklad chlodzenia??
pozdro
probe 2,5l v6 24v 1994
Obrazek[img]
Awatar użytkownika
laptop
Posty: 1842
Rejestracja: 2005-01-01 17:23
Galeria: viewtopic.php?t=5531
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: laptop »

ja mam lpg i na wolnych obrotach mam ok 1500, plyn w chlodnicy ok, co moze byc jeszcze przyczyną?
Było: Probe 2
Jest: Reno Master 2.8, Mustang GT300 2006r K0 JAZDA
Awatar użytkownika
piotrek
Posty: 793
Rejestracja: 2004-06-22 18:33
Samochód: brak
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: piotrek »

odkręcasz korek chłodnicy grzejesz auto aż termostat się otworzy i bąbelki przestaną lecieć
zakręcasz korek i gotowe
a z obrotami to miałem na odwrót bo dziwny lpg zatankowałem
Mechanika samochodowa
Pranie czyszczenie tapicerek
Awatar użytkownika
jagger
Posty: 230
Rejestracja: 2004-09-28 17:39
Galeria: viewtopic.php?t=5666

Post autor: jagger »

tylko powiedz ktory korek? na chlodnicy ni emam zadnego,
pozdro
probe 2,5l v6 24v 1994
Obrazek[img]
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

Jak to nie masz żadnego a tym korkiem co jest przeznaczony do wlewu płynu do chłodnicy.
W jedynce to ten korek
Obrazek
:D :D :D :D
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
OLEY
Klubowicz
Posty: 12763
Rejestracja: 2004-10-07 22:17
Samochód: I Gen 3.0 V6 Vulcan '90
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: OLEY »

O ile dobrze pamiętam,to płyn dolewa się przez zbiorniczek wyrównawczy.
Nie wszystkie chłodnice mają w sobie korek.
[o]Piękno nie zna ceny.[/o]
Awatar użytkownika
Alexs
Posty: 262
Rejestracja: 2005-03-20 16:35
Samochód: brak
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Alexs »

laptop pisze:ja mam lpg i na wolnych obrotach mam ok 1500, plyn w chlodnicy ok, co moze byc jeszcze przyczyną?
ja mam to samo, jak spokojnie jezdze to są 750 a jak przycisnę przez jakiś czas to skaczą do 1000, płynu mam dobry poziom...to wina j e b a n e g o gazu niestety,membranki w parowniku sie rozgrzewają i taki efekt :? na benzynie tak sie nie dzieje
I like Mx-3

Mazda Dexelia 10W 40 Semi Synthetic
Awatar użytkownika
jagger
Posty: 230
Rejestracja: 2004-09-28 17:39
Galeria: viewtopic.php?t=5666

Post autor: jagger »

niestety w dwojce jest inaczej przynajmniej u mnnie
,mam dwa wlewy na rurce z silnika do chlodnicy jest jeden i zbiorniczek wyrownawczy to dwa
pozdro
probe 2,5l v6 24v 1994
Obrazek[img]
ODPOWIEDZ

Wróć do „2.2 R4 Turbo”