Zapraszamy do zapisywania się na Zlot Forda Probe, który odbędzie się w dn. 19-22 Czerwca w Sielpi Wielkiej. Szczegóły w dziale Rendez-vous.

zwężka a wzrost mocy

Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:48 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

ale wogle udałoby sie Tobie do mojego kompa dorobić mapy??...jeśli tak to jakbyś znał już chociaż orientacyjny koszt tej przeróbki to podaj cene, byłbym wdzięczny
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:48 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

szkoda :? , bo chcialbym cos wiecej z tego samochodu uzyskac, zwlaszcza ze czesto mam okazje sie scigac i by sie przypadlo pare kucy wiecej :wink:

jakby sie Tobie jednak udało coś z tym wymyśleć, to bliżej "wakacji" chętnie to zainstaluje do swojego Probka

pozdrawiam
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:49 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

a nie dałoby sie zmienić całego kompa na takiego od 91??, pod takim by silnik pracował, czy między rocznikami 89 a 91 jest aż taka różnica że to nie będzie chodzic
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:49 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

wspominałeś coś że możesz ewentualnie sam to zgrać, więc jak ja już będe przy kasie, to najwyrzej weźmiesz mój komputer i spróbujesz, jak sie uda to dobrze a jak nie to mówi sie trudno :? , bo chyba samo podniesienie ciśnienia da nie wiele....bo rozumiem że zmiana map ma na celu dostarczenie więcej paliwa, żeby mieszanka nie była za uboga
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:49 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Po wstawieniu nowej mapy, jedynym ograniczeniem jest seryjna pompa paliwowa i jej ograniczona wydajność :twisted:
BEAUTY...POWER...SOUL...
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:50 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Quaki pisze:drzymek no nie do konca bo zostaja ci jeszcze wtryski nasze male turbo ktore powyzej 16psi traci juz wydajnosc (jak obejrzysz mape kompresora to dla naszego silnika wychodzi blisko surge line) mozlwisoci glowicy i tak dalej i tak dalej :)
Ale ogolnie tak pozybywasz sie duzego ograniczenia :)
Pozdrawiam
Oczywiście że się zgodzę, napisałem tak tylko w pośpiechu. Ale najważniejszą rzeczą, dla której głównie zamontowałem chip to brak odcięcia. Miałem już 2razy sytuację gdy wyprzedzając auto miałem odcięcie a z naprzeciwka coś się zbliżało. Pomyślicie że to paradoks, ale chip zamontowałem dla bezpieczeństwa :D
BEAUTY...POWER...SOUL...
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Wszystko ok ale jak będziesz zmieniać mapy w kompie za pomocą przełącznika czy zdublujesz epromy :?: przełączając je nawzajem straszna pajęczyna :)
Jakim programem obrabiasz mapy czy jest to może Winols :?:
A tak na marginesie gt1 nie trzeba chipować żeby nie odcinał ja w swojej jedynce pchałem na T3 1.3bara są na to sposoby.
Ale czekam zobaczymy co wyjdzie z boxa i jedzcie na hamownie jak by co.
Pozdro.
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

KALII pisze:jedynce pchałem na T3 1.3bara są na to sposoby.
Ale trzeba mieć SMT.
BEAUTY...POWER...SOUL...
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Drzymek pisze:
KALII pisze:jedynce pchałem na T3 1.3bara są na to sposoby.
Ale trzeba mieć SMT.
Nieee :wink:

Ja jeszcze nie mam smt podpiętego i już ładuję ponad to 0,8 które podał quaki był moment że 1,1 już było 8) 8)
Awatar użytkownika
Drzymek
Posty: 4382
Rejestracja: 2004-12-30 20:21
Samochód: Probe GT 92
Galeria: viewtopic.php?t=5501
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Drzymek »

Qrde, nie wiedziałem że seryjne mapy paliwowe są robione powyżej 0,8bar :shock: :shock: :shock:

Bo o ile sprawa odcięcia nie jest chyba aż taka trudna, o tyle 1.1 Bar na seryjnym kompie to dla mnie nowość :shock:
BEAUTY...POWER...SOUL...
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

To cię jeszcze bardziej zaskocze u Tomo czyli mój poprzedni probek doładowanie oscyluje w okolicach 1bara i po podpięciu szerokopasmówki sprawdziłem AFR i jest nieźle 13,7 w porywach 13,9 czy nawet 14 dodam że norma dla silników benzynowych to 14,5
Było śmiesznie bo stroiłem mazde 323F na trasie 200km i sonda z uchwytem mocującym była delikatnie odymiona.Natomiast u Tomo po przejechaniu 4km wszystko było czarne. :wink: też jest bogato można jeździć bez obaw że coś popłynie.Co prawda pzrydało by sie dostrojenie ale Tomo narazie nie ma w planach dalszej przebudowy.
Ostatnio zmieniony 2007-05-22 19:33 przez KALI, łącznie zmieniany 3 razy.
Awatar użytkownika
Pelot
Posty: 4620
Rejestracja: 2004-11-02 21:33
Samochód: F4
Galeria: viewtopic.php?t=5515
Lokalizacja: Wars i Sawa

Post autor: Pelot »

taa można..dopóki sprzęgło wytrzyma, akurat Tomo się o to nie musi martwić a ja już tak :cry:
Obrazek
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:50 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
KALI
Posty: 789
Rejestracja: 2005-11-01 00:10
Galeria: viewtopic.php?t=6696

Post autor: KALI »

Tak to wiem ale nie napisałeś jak zrobisz dwie mapy na jednym epromie :?:
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:51 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Quaki pisze:To wcale nie jest takie trudne wystarczy przeczytac manual do eproma
Pozdrawiam
ps. moj eprom juz siedzi w autku doladowanie powyzej 13 psi (dzis bede mial dokladny manometr to sprawdze )
efekt podczas wyscigu z sierra coswoth 205 kM 285 Nm(z ktora wczesniej dostawalem okrutne baty ) do trojki rowno przy trojce lekko sie oddala bardzo lekko tak z pol dlugosci autka (cossi wazy 1050 kg)
A w jakim ty to masz aucie ??
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 18:51 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
Lukask
Posty: 1980
Rejestracja: 2005-10-14 14:09
Samochód: Bardzo szybki :P
Galeria: viewtopic.php?t=6860
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: Lukask »

Quaki pisze:lukask oczywiscie ze w I-gen :)
Pozdrawiam
Hehe widzę, że następny przeciwnik sie szykuje :wink:

A co z dwójką robisz czy jednak tylko jedynkę podkręcasz ??
Awatar użytkownika
daniel
Posty: 947
Rejestracja: 2006-07-27 20:23
Galeria: viewtopic.php?t=9642
Lokalizacja: Rumia

Post autor: daniel »

Lukask pisze:
Quaki pisze:lukask oczywiscie ze w I-gen :)
Pozdrawiam
Hehe widzę, że następny przeciwnik sie szykuje :wink:

A co z dwójką robisz czy jednak tylko jedynkę podkręcasz ??

ja też tak chce :twisted: , Quaki jakoś niedługo chyba sie do Ciebie z moim Probkiem zgłosze :wink: , a tak poza tym to podtlenek idzie zamontować do jedynki, jak to silnik znosi czy może lepiej schładzanie intercoolera które o ile dobrze pamiętam masz w sprzedazy
było - 2.2GT 93r. przerobione
- MERCEDES CLK compressor

jest - SUBARU IMPREZA
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”