Zegarek - podlączenie przewodów

kowal-szeryf
Posty: 47
Rejestracja: 2008-03-21 19:15
Samochód: Blue SE`95 2,0 ; Legacy Turbo 92
Lokalizacja: Gdynia

Zegarek - podlączenie przewodów

Post autor: kowal-szeryf »

Witam!
Mam problem polegający na podł. zegarka, problem polega na tym ze ktos kiedys ucioł kostke .Kable sa cztery a w zegarku jest 8 pinów, moze ktos mi opisac lub sfotografowac kostke ? rozgryzałem schemat ale nic mi to nie mowi.Dodam ze juz spaliłem 2 zegarki :( wiec prosze o jakieś "pewne" wiadomosci.

Pawel
P.S. moj mail kowal-szeryf@o2.pl

Chcesz dopisać coś pod własnym postem? Przeczytaj :arrow: Kilka porad dla nowego użytkownika !
Robert


Otrzymałem juz schemat dziekuje !!
Jeśli ktoś kiedyś będzie potrzebowaę prosze pisac na maila~!
Pozdr
Kowal-szeryf
Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Posty: 1713
Rejestracja: 2008-03-19 15:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
Galeria: viewtopic.php?t=14841
Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów

Re: Zegarek - podlączenie przewodów

Post autor: TYGRYSEX »

.
Ostatnio zmieniony 2009-04-02 19:48 przez TYGRYSEX, łącznie zmieniany 1 raz.
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

Obrazek
Awatar użytkownika
Pitbull
Posty: 448
Rejestracja: 2006-10-20 12:48
Samochód: Ford Probe II 2.5v6 96'
Galeria: viewtopic.php?t=14340
Lokalizacja: Lublin

Re: Zegarek - podlączenie przewodów

Post autor: Pitbull »

Co Ty TYGRYSEK, zamierzasz startować w wyborach na moderatora? :twisted: :twisted: :twisted:
Był: Ford Probe 2 2.0 97' violet Był: Ford Probe 2 2,5 v6 KLZE 97' black
Był: Ford Probe 2 2.0 97' black Był: Ford Probe 2 2,5 v6 96'
Była: Alfa Romeo 159 SW 07' JTDM Był Ford Probe 2 2.5 v6 96'
Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Posty: 1713
Rejestracja: 2008-03-19 15:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
Galeria: viewtopic.php?t=14841
Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów

Re: Zegarek - podlączenie przewodów

Post autor: TYGRYSEX »

Małym druczkiem jest napisane że już schemat znalazł |(*,)
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

Obrazek
Awatar użytkownika
2Ya
Posty: 979
Rejestracja: 2007-05-06 21:28
Samochód: >>GT<<
Lokalizacja: Aloha Hawaii
Kontakt:

Re: Zegarek - podlączenie przewodów

Post autor: 2Ya »

Pitbull pisze:Co Ty TYGRYSEK, zamierzasz startować w wyborach na moderatora? :twisted: :twisted: :twisted:
:newcry:
:mrgreen:
:wink:


Pzdr. & c ya..
Obrazek
Awatar użytkownika
TYGRYSEX
Posty: 1713
Rejestracja: 2008-03-19 15:25
Samochód: JEEP GRAND CHEROKEE Limited 4.7 V8 USA
Galeria: viewtopic.php?t=14841
Lokalizacja: Kalisz/Opatówek, Wieruszów

Re: Zegarek - podlączenie przewodów

Post autor: TYGRYSEX »

Sam bym na siebie głosu nie dał :mrgreen:
BYŁ : "Srebrna Strzała" 2.5 V6 USA 93' wersja SE LPG
BYŁ : "Czarny Kocur " 2.5 V6 USA 93' wersja GT Pb98
JEST : "Bulgotek " 4.7 V8 USA 00' wersja LIMITED Pb95

Obrazek
Awatar użytkownika
Robert
Posty: 12613
Rejestracja: 2004-10-21 19:12
Samochód: Probe GT2.0'89; ForTwo 0.6turbo; HRV 1.6
Galeria: viewtopic.php?t=6900
Lokalizacja: Leszno (maz)
Kontakt:

Re: Zegarek - podlączenie przewodów

Post autor: Robert »

Plotki szybko się rozchodzą...






I nie będziesz dziewcząt mieć. :P
Poświęć niecałe 2 minuty na naukę korzystania z forum: :arrow: Lekcja 1 (bardzo krótka) i :arrow: Lekcja 2 (krótka)
Obrazek ObrazekObrazek'89 2.0 Turbo downgrade
MIKE
Posty: 11
Rejestracja: 2008-05-12 19:32
Samochód: brak
Lokalizacja: Tychy-Bytom

Re: Zegarek - podlączenie przewodów

Post autor: MIKE »

Panowie spotkał mnie ten sam problem, nie mam wtyczki do zegarka jakis baran uciął i teraz chciałbym to podłączyc na nowo, macie jakiś opis, który
pokazuje jak podłączyć piny. niestety w tym wątku jest tylko info o tym że gość ma schemat no ale tu już go nikt nie zamieścił. W innym wątku o wtyczkach nie ma akurat tej od zegarka ;-(
'93 2,5 V6
Awatar użytkownika
black_martines
Posty: 1217
Rejestracja: 2006-11-27 08:39
Samochód: czołg w wersji sport
Galeria: viewtopic.php?t=13292
Lokalizacja: Gdzieś W Polsce

Re: Zegarek - podlączenie przewodów

Post autor: black_martines »

typów zegarka jest dwa i dwie są wtyczki.... ja otworzyłem zegar i ustaliłem pin masy reszta to już drobiazg...
Moją najulubieńszą złośliwością i sztuczką jest to, że moje milczenie umie się nie zdradzać milczeniem.
Awatar użytkownika
sebast
Posty: 49
Rejestracja: 2008-02-19 21:29
Galeria: viewtopic.php?t=13726
Lokalizacja: Sosnowiec

Podłączenie zegarka - schemat

Post autor: sebast »

Czy posiadacie schemat podłączenia (opis pinów) zegarka elektronicznego, który jest montowany przy schowku ?
Obszukałem już chyba wszędzie - niniejsze forum, wyszukiwałem w google, mam serwisówkę, też ze schematami, ale tam nie ma opisu (jedna serwisówka jest z '95, a zegarek z tego co wiem pojawił się od '96, a w drugiej nie ma nic nt zegarka).
Próbowałem obmierzyć rezystancje pomiędzy pinami, zasilałem z ograniczeniem prądowym, różne kombinacje, ale obawiam się aby czegoś nie "spalić".
Jeżeli nie macie opisu, ale macie takowy zegarek, to może byłby ktoś chętny sprawdzić, które piny są podpięte (jest ich w sumie 8 - trochę wątpię aby wszystkie były obsadzone) i przynajmniej które są masowe, z resztą sobie poradzę.
Probe 2.5 V6 '93/94 (USA/Kanada)
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zegarek - podlączenie przewodów

Post autor: Sam »

powiem ci tak - jak znajdziesz masowe to nie ma tam już strasznie dużej filozofi - jeden pin podtrzymanie pamięci + drugi jest zaświecenie zegarka po zapłonie + 3 przyciemnienie zegarka po załączeniu świateł pozostałe piny chyba nie są wykorzystywane - jak będę miał chwile jutro to sprawdzę ;) kiedyś to sprawdzałem bo zegarek mi się świecił bez przerwy i rozładowywał akumulator. Wiec jak już dojdziesz co do czego daje rade ;) nie podłączaj zegarka żeby świecił bez przerwy jest on tak prądożerny że po 4-5 dniach rozładowuje akumulator ;P
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
sebast
Posty: 49
Rejestracja: 2008-02-19 21:29
Galeria: viewtopic.php?t=13726
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zegarek - podlączenie przewodów

Post autor: sebast »

Wydaje mi się, że znalazłem masowe (pod 3-ma pinami :) ), ale reszta mi trochę nie pasuje - rezystancje niby OK, ale jak podłączam napięcie, to nic nie działa, chyba, że muszę podpiąć wszystkie zasilania, a nie pojedynczo.
Jakbyś mógł sprawdzić, to byłbym wdzięczny :) - przynajmniej te masowe, abym był ich pewny.
Probe 2.5 V6 '93/94 (USA/Kanada)
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zegarek - podlączenie przewodów

Post autor: Sam »

zrobiłem zdjęcie - nie widać wszystkiego bo nie miałem jak podejść aparatem ale powiem co i jak no wiec dwa kable widać zabezpieczenie wtyku masz u góry czyli da kable na dole od lewej to kolejno pomarańczowy (chyba z czarnym paskiem to postojówki) niebieski z czerwonym paskiem to zasilanie po stacyjce(chyba) teraz górny rząd pierwszy pin od lewej był wolny drugi był czarny kabel( chyba masa) no i następny czyli 3 w rzędzie koloru nie pamiętam myślałem że wyjdzie na zdjęciu ale na tych które zrobiłem nic nie widać - jest najprawdopodobniej zasilaniem bez przerwy. Pozdro
Załączniki
DSC00335.JPG
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
sebast
Posty: 49
Rejestracja: 2008-02-19 21:29
Galeria: viewtopic.php?t=13726
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zegarek - podlączenie przewodów

Post autor: sebast »

OK, dzięki za info, coś mi tam zawsze naprowadziła twoja informacja - dam znać jak uruchomię :)

-- dodano 2010-02-06 21:43 --

Niestety nie działa mi wg Twojego opisu - podejrzewam, że za dużo w tym opisie jest "chyba" :) Jakby można dokładniej sprawdzić - przynajmniej gdzie jest + i - w momencie jak coś widać na wyświetlaczu, abym mógł sprawdzić czy przypadkiem nie jest ten zegarek uszkodzony ... Z góry dzięki !
Probe 2.5 V6 '93/94 (USA/Kanada)
Awatar użytkownika
Sam
Posty: 471
Rejestracja: 2004-05-27 22:04
Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
Galeria: viewtopic.php?t=17752
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zegarek - podlączenie przewodów

Post autor: Sam »

sprawdzę ale nie wiem na kiedy - jakby co to mam zegarek sprawny ;p dam znać jak będę miał chwilę ale myślę że moje chyba nie są takie źle trafione. Jeżeli go wcześniej źle podłączyłeś mógł sie spalić. pozdro
Dziś Probe 2.0 16V 96r
Kiedyś Probe 2.2 GL 90r

Niech gra muzyka i gaz do dechy :D
Komu w drogę temu pedał w podłogę :]
Awatar użytkownika
sebast
Posty: 49
Rejestracja: 2008-02-19 21:29
Galeria: viewtopic.php?t=13726
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Zegarek - podlączenie przewodów

Post autor: sebast »

Nie powinienem spalić - napięcie podałem z zasilacza z ograniczeniem prądowym, ale kto wie :)
Probe 2.5 V6 '93/94 (USA/Kanada)
ODPOWIEDZ

Wróć do „II gen (1993 - 1997)”