Śruby regulacji zbieżności
- DanielPGT
- Posty: 171
- Rejestracja: 2014-02-23 12:38
- Samochód: Ford Probe II GT 2.5 V6 KL-ZE USA '95r.
- Galeria: viewtopic.php?t=21933
- Lokalizacja: Lubelskie (Rokitno)
Śruby regulacji zbieżności
Gdzie można kupić takie śruby. Porozkręcałem całe tylne zawieszenie do wymiany tulei na poliuretany i konserwacji całego spodu, a te śruby do regulacji były tak zapieczone że za cholerę nie dało się ich rozkręcić i je poucinałem.
Ford Probe II GT USA 2.5 V6 KL-ZE
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: Śruby regulacji zbieżności
Zobacz w intercarsie albo w mazpartsie.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: Śruby regulacji zbieżności
Trzeba było spryskać dobrze i odczekać godz.Ja też miałem zapieczone ale sie rozruszało wszystko po spryskaniu.Ale nie kluczem co ma 30 cm.Dajesz wajhe taką zeby miał z 70 80 cm i albo urwie śrube albo puści.A jak tobie nie ruszyło tzn że za krótką wajhe miałeś.A z kupnem czegoś takiego to chyba ciężko.
- vitek
- Klubowicz
- Posty: 1749
- Rejestracja: 2007-11-22 17:26
- Galeria: viewtopic.php?t=13010
- Lokalizacja: Skarżysko
Re: Śruby regulacji zbieżności
Może tu http://www.wimad.com.pl/b002-podkladki_ ... kcyjne.phpDanielPGT pisze:Gdzie można kupić takie śruby.
Ta też powinna pasować http://sklep.swiatauta.pl/pl/p/Sruba-mi ... 12X85/1534
inne:
http://www.okazje.info.pl/okazja/motory ... 56980.html
http://allegro.pl/mazda-626-gf-gw-sruby ... source=mlt
http://www.bazarek.pl/produkt/4220071/m ... i-tyl.html
http://ford.sklep.pl/product-pol-14209- ... 56980.html
http://www.wszystko.pl/produkty/sruba-r ... 7968,35514
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
- avel
- Posty: 466
- Rejestracja: 2009-04-26 17:16
- Samochód: Probe II 2.0 1994
- Galeria: viewtopic.php?t=20438
- Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie
Re: Śruby regulacji zbieżności
w zeszłym roku za oryginalna mazdy dawałem ponad 70zł. więc zalecana jest ostrożność z ukręcaniem.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
- DanielPGT
- Posty: 171
- Rejestracja: 2014-02-23 12:38
- Samochód: Ford Probe II GT 2.5 V6 KL-ZE USA '95r.
- Galeria: viewtopic.php?t=21933
- Lokalizacja: Lubelskie (Rokitno)
Re: Śruby regulacji zbieżności
Dzięki wszystkim Śruby już zamówione w mazdpartsie, OM Mazdy
Ford Probe II GT USA 2.5 V6 KL-ZE
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: Śruby regulacji zbieżności
Jakie koszty?
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- DanielPGT
- Posty: 171
- Rejestracja: 2014-02-23 12:38
- Samochód: Ford Probe II GT 2.5 V6 KL-ZE USA '95r.
- Galeria: viewtopic.php?t=21933
- Lokalizacja: Lubelskie (Rokitno)
Re: Śruby regulacji zbieżności
Śruba OE MAZDA - 35PLN/szt,
do tego podkładka OE - 18PLN/szt,
nakrętka też OE - 25PLN/szt,
do tego podkładka OE - 18PLN/szt,
nakrętka też OE - 25PLN/szt,
Ford Probe II GT USA 2.5 V6 KL-ZE
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Śruby regulacji zbieżności
Za 2 komplety prawie 160 zł?! Paranoja... Wolałbym znaleźć używki za grosze.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Śruby regulacji zbieżności
Spider - z używkami bywa różnie, w szczególności że taka śrubka którą kupisz ma 20lat!
nie wiadomo, czy sprzedający ją odkręci nie urywając jej, nie obrabiając łba itp.
Ja swego czasu szukałem szpilki to przedniej piasty. Mogłem kupić taką za grosze ale wolałem wydać 5x tyle i mieć ORY z Mazpartsu bo:
1. Będzie nowa
2. Będzie oryginalna
3. Bez stresu przejeździ kolejne 20lat.
Myślę, że wydatek 160zł, raz na x-lat, za takie śruby można przełknąć.
nie wiadomo, czy sprzedający ją odkręci nie urywając jej, nie obrabiając łba itp.
Ja swego czasu szukałem szpilki to przedniej piasty. Mogłem kupić taką za grosze ale wolałem wydać 5x tyle i mieć ORY z Mazpartsu bo:
1. Będzie nowa
2. Będzie oryginalna
3. Bez stresu przejeździ kolejne 20lat.
Myślę, że wydatek 160zł, raz na x-lat, za takie śruby można przełknąć.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Śruby regulacji zbieżności
Ja wychodze z założenia ze jeśli cos działa normalnie to nie ma co kombinować. Używka spisałaby sie rownie dobrze. Gdybym miał do swojego pakować wszystkie części nowe to w samochod wpakowałbym kilkanaście tysięcy.. I mowie tu tylko o pierdołach. Mi sie jeszcze w zadnym z 3 probkow szpilka nie ukreciła. Skoro wytrzymały tyle czasu to wytrzymają jeszcze kolejne 20 lat. Są części których używanych sie nie powinno kupowac ale tu mowimy tylko o srubkach.
- DanielPGT
- Posty: 171
- Rejestracja: 2014-02-23 12:38
- Samochód: Ford Probe II GT 2.5 V6 KL-ZE USA '95r.
- Galeria: viewtopic.php?t=21933
- Lokalizacja: Lubelskie (Rokitno)
Re: Śruby regulacji zbieżności
Spider ja tam wolę wydać parę złoty więcej i mieć spokój na ładnych parnaście lat niż kupować jakieś zardzewiałe używki niewiadomego pochodzenia. Jestem w trakcie odbudowy całego spodu probka ( konserwacja, zawieszenie, hamulce, przewody) Ja samochód traktuję jako moją pasję i nie pcham na do niego na hama byle gówna. Są ludzie co kupują używki lub tanie części made in china bo po co się wytracać jak i tak ich auto wyląduje na allegro w idealnym stanie.
Ford Probe II GT USA 2.5 V6 KL-ZE
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: Śruby regulacji zbieżności
kolego tu się mylisz,miałem w escorcie nową kupioną razem ze sworzniem była w komplecie w escorcie jak jeszcze miałem.I co? Po 2 dniach mi koło spadło pod sklepem jak zawracałem.Sruba pękła sworzeń wyleciał z piasty.Dobrze ze nie podczas jazdy.Jakaś wada fabryczna czy nie wiem.KrecioPL pisze: 3. Bez stresu przejeździ kolejne 20lat.
- avel
- Posty: 466
- Rejestracja: 2009-04-26 17:16
- Samochód: Probe II 2.0 1994
- Galeria: viewtopic.php?t=20438
- Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie
Re: Śruby regulacji zbieżności
Ja używki szukałem po całej Polsce, dwa tygodnie, wszędzie pourywali przy odkręcaniu. Problem z tą śruba jest taki, ze w Probe śruby miały ścięty brzeg, co bardzo je osłabiało. Nowsze od mazdy mają dwa rowki i według mnie przy odkręcaniu są mniej wrażliwe na zerwanie bo siły rozkładają się równo.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Śruby regulacji zbieżności
batigol, a to była śruba ORYGINALNA?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: Śruby regulacji zbieżności
orginalna czy nie orginalna pewności nigdy nie ma.już widze jakie te śruby teraz są orginalne 160 za 2 śruby to przepłacił pięknie a wystarczyło tylko spsikać dobrym preparatem i odczekać i nie ma szans zeby nie puściła.KrecioPL pisze:batigol, a to była śruba ORYGINALNA?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Śruby regulacji zbieżności
Taaaa bo myślisz że korozja w każdym egzemplarzu postępuje identyczniebatigol67 pisze:a wystarczyło tylko spsikać dobrym preparatem i odczekać i nie ma szans zeby nie puściła.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Śruby regulacji zbieżności
no właśnie! Batigol rozchodzi się o to, że chcemy kupować części ORY, pasujące tak jak przewidział producent, o twardości, elastyczności, wytrzymałości obliczonej przez producenta dokładnie dlatego, aby nie było tego ryzyka, że przez dupną śrubkę odleci Ci koło.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- batigol67
- Posty: 694
- Rejestracja: 2012-10-19 07:35
- Samochód: Ford Probe 2.5
- Galeria: viewtopic.php?t=21849
Re: Śruby regulacji zbieżności
Nie ale jak jest nalot na końcu to sie bierze szczotkę drucianą dobrze czysci potem pryskasz fosolem i czekasz i powtarzasz czynnosc z 2 razy.Potem klucz długa wajcha i musi puscić.Albo urwie albo puści.
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Śruby regulacji zbieżności
Dalszą część bezproduktywnej paplaniny przeniosłem tutaj http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php ... &start=350
Myślicie, że nie mam nic lepszego do roboty, jak ciągle Was upominać, przenosić posty, wlepiać ostrzeżenia za głupie zachowanie.
Od tej pory - nie będę już upominał, tłumaczył, prosił o spokój. Jeżeli któryś znów zacznie robić z forum śmietnik - dostanie kolejne ostrzeżenie. Forum motoryzacyjne, jak Nasze służy do wymieniania się doświadczeniami, umawiania się na spotkania, organizowania wzajemnej pomocy. Nie służy natomiast do wzajemnego obrażania się. Jeżeli ktoś nie potrafi/nie chce tego zrozumieć - pożegnamy się w krótkim czasie.
Myślicie, że nie mam nic lepszego do roboty, jak ciągle Was upominać, przenosić posty, wlepiać ostrzeżenia za głupie zachowanie.
Od tej pory - nie będę już upominał, tłumaczył, prosił o spokój. Jeżeli któryś znów zacznie robić z forum śmietnik - dostanie kolejne ostrzeżenie. Forum motoryzacyjne, jak Nasze służy do wymieniania się doświadczeniami, umawiania się na spotkania, organizowania wzajemnej pomocy. Nie służy natomiast do wzajemnego obrażania się. Jeżeli ktoś nie potrafi/nie chce tego zrozumieć - pożegnamy się w krótkim czasie.
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Śruby regulacji zbieżności
i bardzo dobrze
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Śruby regulacji zbieżności
to nie cuduj tylko zostaw je dla mnie bo pewnie na jesieni bede rozbieral tylny zawias
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Śruby regulacji zbieżności
Leżą sobie spokojnie i czekają. Jak skończysz remont napisz od razu jakie to były koszta.
- geraldoff
- Posty: 90
- Rejestracja: 2013-11-25 01:23
- Samochód: Probe'94 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=22575
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Śruby regulacji zbieżności
Spider, mógłbyś zmierzyć jaką mają długość całkowitą i długość gwintu? Oraz na jakiej długości jest ten rowek w gwincie? Zamiast wydawać 160 zł spróbuje je dorobić bo właśnie robię tylny zawias i również nie dało rady inaczej jak przeciąć ale końcówki gdzieś pogubiłem...