Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
w sumie Pajda to masz racje bo te silniki teraz już są odprężone przez powycierane pierścienie
- Pajda16v
- Posty: 543
- Rejestracja: 2011-12-01 14:30
- Samochód: osobowy 1995 4-suw
- Galeria: viewtopic.php?t=19719
- Lokalizacja: Malediwy
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Jak prawie każda V
Probe to nie samochód, to styl życia...
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Może się mylę ale odprężenie to chyba nie to samo co brak kompresji ??
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Wuka pewnie ze nie, ale odprężenie właśnie obniża kompresję, a nominalna kompresja w silniku 2.0 FS to ok14 bar, im mniej tym bardziej pierścienie wyjechane
- Pajda16v
- Posty: 543
- Rejestracja: 2011-12-01 14:30
- Samochód: osobowy 1995 4-suw
- Galeria: viewtopic.php?t=19719
- Lokalizacja: Malediwy
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Zakres prawidłowych ciśnień to:
- dla 2.0: 119 – 171 psi,
- dla 2.0: 119 – 171 psi,
Probe to nie samochód, to styl życia...
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
pajda , te info są błędne, wiem bo robiłem te silniki i po kapitalce każdy ma od 14 do 14.5 bara
- Pajda16v
- Posty: 543
- Rejestracja: 2011-12-01 14:30
- Samochód: osobowy 1995 4-suw
- Galeria: viewtopic.php?t=19719
- Lokalizacja: Malediwy
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
To tyle oleju żarły po twoich kapitalkach ze je tak uszczelniało ?? heh
Probe to nie samochód, to styl życia...
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Oj Pajda,ty to masz bujną wyobraźnie
- Pajda16v
- Posty: 543
- Rejestracja: 2011-12-01 14:30
- Samochód: osobowy 1995 4-suw
- Galeria: viewtopic.php?t=19719
- Lokalizacja: Malediwy
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
ciekawe ile kris miał po generalce
Probe to nie samochód, to styl życia...
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Zna ktoś kogoś godnego polecenia odnośnie montażu kompresorów/turbo w południowe Polsce?
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Coś dla mających nadzieję, że montaż kompresora to koszt tylko kompresora i kilku kształtek.
Dodam, że moja zabawa jest mocno po kosztach, wszystko praktycznie we własnym zakresie, wielu elementów zapewne jeszcze nie ująłem, zawsze coś po drodze wyskoczy. Jak skończę wszystko robić to wrzucę finalny kosztorys. Na tym momencie jestem w jednej czwartej wydatków.- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
wg mnie nie warto bawić się w podnoszenie mocy w przednionapędówce, ja już z tego się wyleczyłem
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Dlaczego tak uwazasz?sawmaster pisze:wg mnie nie warto bawić się w podnoszenie mocy w przednionapędówce, ja już z tego się wyleczyłem
- sawmaster
- Posty: 726
- Rejestracja: 2007-06-27 15:54
- Samochód: Ford Probe 97r 2.0 16v
- Galeria: viewtopic.php?t=11616
- Lokalizacja: Białystok
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
bo podniesienie mocy do 200km nie wystarczy, ciagle będzie nie dosyt a już więcej nie warto bo nie oszukasz praw fizyki jeśli chodzi o sprawne przenoszenie mocy na asfalt
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
W przednionapędówce 250km to maks co można przenieść na asfalt. Ale moje przeróbki to tylko przystanek na drodze do 4x4 więc myślę, że wszystko przede mną. Jak by były jakieś konstruktywne uwagi to czekam na odpowiedź. (nie rozpisuję się o planie 4x4 na forum bo by mnie wszyscy zaraz zjechali, ale taki mam plan)
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Nowy civic ma 300km i sobie radzi
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
Bardziej myslałem że ludzie odpisz że mniej kasy wystarczy a tu miłe zaskoczenie. Jak by były jakieś uwagi czego nie trzeba robić albo co jest nie potrzebne to piszcie.
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszt
musisz to powiedzieć na jakimś forum hondy męczy już mnie to na naszym forum że czegoś się nie opłaca,nie da się albo coś tam jak się ma fantacje i monete to wysztko się opłacasawmaster pisze:wg mnie nie warto bawić się w podnoszenie mocy w przednionapędówce, ja już z tego się wyleczyłem
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
Jakie korbowody pasują do KL-DE a są wytrzymalsze? Okazało się, że ja mam pokrzywione korbowody. Tłoki będą nowe, ale takie same, nie chce się pchać w kuciznę z względu na fundusze.
Wiem że od jakiejś mazdy pasowały, ale trzeba było przerabiać chyba sworznie, mimo wszystko chyba wyniosłoby to mniej niż kucizna.
Oprócz tego ktoś kto robił remont silnika u mnie założył dwa tłoki lewe, a cztery prawe, ciekawostka.
Wiem że od jakiejś mazdy pasowały, ale trzeba było przerabiać chyba sworznie, mimo wszystko chyba wyniosłoby to mniej niż kucizna.
Oprócz tego ktoś kto robił remont silnika u mnie założył dwa tłoki lewe, a cztery prawe, ciekawostka.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
Pawlacz - korby pasują od Millenii ale koszt tych korb + tulejowanie wychodzi niewiele taniej niż komplet dedykowanych korb od PRISM-a
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
Właśnie patrzyłem, oczywiście chodzi o millenie 2.3? Są tylko dwa silniki takie w obecnej chwili na allegro, korbowody same nie do dostania. Zastanawiam się nad tymi PRISMami, ale opinie też mają różne. W każdym razie czy korby kute, czy od milleni, trzeba doliczyć wyważanie wału.
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
Firma która wykonuje remont, Dziak, raczej odradza prismy, bo to chińczyki i prawdopodobnie trzeba będzie je jeszcze obrabiac; przynajmniej takie mają doświadczenia...
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
Odkowki robi praktyczne e jedna firma a pism i inne firmy dostępne u nas na rynku dają swoje logo i tyle. Jeśli chodzi o pism to ja polecam, znam naprawdę grube projekty które na tym latają.
Patrząc na wojaże i następstwa, ja na twoim miejscu zmienił być na wstępie tunera...
Patrząc na wojaże i następstwa, ja na twoim miejscu zmienił być na wstępie tunera...
Ostatnio zmieniony 2017-08-22 17:59 przez Romas, łącznie zmieniany 1 raz.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
Jestem "ZA".Romas pisze:Patrząc na wojaże i następstwa, ja na twoim miejscu zmienił być na wstępie tunera...
Poza tym Pawlacz - ostrzegałem Cię przy tym projekcie, że wkładanie kompresora i liczenie, że "jakoś będzie" nie jest dobrym pomysłem.
Ładuj PRISMy i po problemie - chłopaki na Mazdaspeedzie latają na takich i nic się nie dzieje.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Uturbianie , Kompresor, Nitro i inne mody w 2 gen (koszta)
Tak na przyszłość:
Firma która składa silnik dostała korbowody PRISM-a, okazało się, że nie są idealne:
Firma która składa silnik dostała korbowody PRISM-a, okazało się, że nie są idealne:
Czekam na odpowiedź od sklepu, firma składająca może je przerobić tak by było ok (obniżenie stopek+nowe tulejki), ale czemu do cholery ja mam za to płacić...Sprawdzenie korbowodów:
1. 56,03 luz 0.08mm oś ok
2. 56,02 luz 0,07 oś ok
3. 56,02 luz 0,07 oś 0.02mm
4. 56,01 luz 0.06 oś 0.05mm
5. 56,01 luz 0.06 oś ok
6. 56,02 luz 0.07 oś 0.05mm
Żeby korbowody były idealne trzeba zacisnąć stopki do wymiaru 56,00mm
wtedy uzyskamy 0.05mm luzu na panewkach. Oś należy wyprowadzić poprzez
wymianę tulejek.
Ostatnio zmieniony 2017-09-02 12:04 przez pawlacz, łącznie zmieniany 1 raz.