BomberMAX
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: BomberMAX
Dobra decyzja! Jedynie -35 wizualnie zrobiloby super robote. Jak sie sprawuje probek? Latasz nim cos wiecej?
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: BomberMAX
-- oryginalny post 2016-05-01 21:29 --
O tak! teraz to główny pojazd, przez 2 miesiace zrobiłem 3000km, im dłużej nim jeżdże tym więcej frajdy daje
-- dodano 2016-06-10 10:21 --
Pany jak podłączyć światła dzienne LED do Probka?
Próbuje na różnoraki sposób ale efekt zły, co najwyżej LEDy mi się przyciemniają ale nigdy nie jest tak że jak je podłącze to są wyłączone, zawsze świecą... masakra jakaś...
U konkurencji na forum nie pasuje wszystko bo mam inaczej bezpieczniki wyprowadzone. POMOCY
O tak! teraz to główny pojazd, przez 2 miesiace zrobiłem 3000km, im dłużej nim jeżdże tym więcej frajdy daje
-- dodano 2016-06-10 10:21 --
Pany jak podłączyć światła dzienne LED do Probka?
Próbuje na różnoraki sposób ale efekt zły, co najwyżej LEDy mi się przyciemniają ale nigdy nie jest tak że jak je podłącze to są wyłączone, zawsze świecą... masakra jakaś...
U konkurencji na forum nie pasuje wszystko bo mam inaczej bezpieczniki wyprowadzone. POMOCY
Re: BomberMAX
Schematów jest bardzo dużo, w drugim montowałem tydzień temu wg. tego schematu
http://obrazki.elektroda.pl/3744921700_1312889160.jpg
Całość (czyli przekaźnik) zamontowany koło kolumny kierowniczej, napięcie przed i za stacyjką brane z kabli do stacyjki.
Wyciągasz 2 kable z kabiny, 1 plusowy od postojowych, 2 od ledów.
http://obrazki.elektroda.pl/3744921700_1312889160.jpg
Całość (czyli przekaźnik) zamontowany koło kolumny kierowniczej, napięcie przed i za stacyjką brane z kabli do stacyjki.
Wyciągasz 2 kable z kabiny, 1 plusowy od postojowych, 2 od ledów.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: BomberMAX
Będę musiał próbować. Czemu to nie jest tak, że jeden podłącze do postojówek, drugi do (-) a trzeci do stacyjki? I gitara... czemu cały układ jest pod napięciem? nie rozumiem... Nie ma jakiegoś prostego sposobu żeby wszystko podłączyć pod maską?
Re: BomberMAX
W zasadzie gdzie sobie to umieścisz to osobista sprawa, mnie było wygodniej pod deską obok kolumny.
Zawsze to jeden kabel mniej do ciągnięcia, zwłaszcza że mam tak jak w tym schemacie kontrolkę włączonych dziennych przy zegarach.
Schemat jest poprawny, ten z .net też jest poprawny. Coś musiałeś sam przekombinować.
Zawsze to jeden kabel mniej do ciągnięcia, zwłaszcza że mam tak jak w tym schemacie kontrolkę włączonych dziennych przy zegarach.
Schemat jest poprawny, ten z .net też jest poprawny. Coś musiałeś sam przekombinować.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: BomberMAX
Na moje z linku:
http://ford-probe.net/content/view/107/25/
i wg instrukcji DRL to kabel czarny poszedł do (-), kabel biały do nr. 5 "Wszystkie układy załączane przez stacyjkę", zielony do postojówki ... i lipa.
http://ford-probe.net/content/view/107/25/
i wg instrukcji DRL to kabel czarny poszedł do (-), kabel biały do nr. 5 "Wszystkie układy załączane przez stacyjkę", zielony do postojówki ... i lipa.
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: BomberMAX
światła dzienne z automatem kupione firmy NOXON.
Instrukcja mówi: czarny do (-), biały do (+) albo zapłonu, zielony do posojówki...
Instrukcja mówi: czarny do (-), biały do (+) albo zapłonu, zielony do posojówki...
Re: BomberMAX
No i tak podłączyłeś ? No to powinno działać
Więcej precyzji bo z tego co teraz piszesz to są dzienne z automatem a nie dzienne dzienne
Czyli są na 3 kabelkach, trzeba było tak od razu.
A ten biały to gdzie wetkłeś dokładnie a nie że pod + ?
A zielony?
Więcej precyzji bo z tego co teraz piszesz to są dzienne z automatem a nie dzienne dzienne
Czyli są na 3 kabelkach, trzeba było tak od razu.
A ten biały to gdzie wetkłeś dokładnie a nie że pod + ?
A zielony?
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- Scyzor
- Posty: 1269
- Rejestracja: 2009-04-26 19:54
- Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno
Re: BomberMAX
"Zielonym do góry!" Tak milicjanci drzewka sadziliduracell pisze:A zielony?
A zielony się podłącza np. pod plus postojówki, żeby załączając postój (a dokładnie normalne światła) odłączyło dzienne
W dwójce też mam takie. W jedynce nie miałem z automatem więc użyłem przekaźnika. Efekt taki sam.
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: BomberMAX
Scyzor pisze:"Zielonym do góry!" Tak milicjanci drzewka sadziliduracell pisze:A zielony?
A zielony się podłącza np. pod plus postojówki, żeby załączając postój (a dokładnie normalne światła) odłączyło dzienne
W dwójce też mam takie. W jedynce nie miałem z automatem więc użyłem przekaźnika. Efekt taki sam.
Nie działa :/ podejrzewam że zielonka mi figluje....
Re: BomberMAX
Zrób wg schematu który dałem i będziesz miał spokój, czyli odłącz zielony, dołóż przekaźnik i tyle.
Te dzienne ze zintegrowanym automatem mają różne opinie co do działania automatu, z tego co w wolnej chwili wyczytałem.
Te dzienne ze zintegrowanym automatem mają różne opinie co do działania automatu, z tego co w wolnej chwili wyczytałem.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
Re: BomberMAX
A nie prościej + i - z postojówek a sterowanie z +h4 mijania. Wtedy ledy włączasz z postojowymi a gasną przy otwarciu lamp. I chociaż policja jadąca za tobą ma jeden powód mniej do rutynowej kontroli bo widza ze tył się świeci. Wg ustawy auta wyprodukowane bodajże do 2005 roku mogą mieć oświetlenie dzienne zrobione w ten sposób.
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: BomberMAX
I tak też zrobięcuba27 pisze:A nie prościej + i - z postojówek a sterowanie z +h4 mijania. Wtedy ledy włączasz z postojowymi a gasną przy otwarciu lamp. I chociaż policja jadąca za tobą ma jeden powód mniej do rutynowej kontroli bo widza ze tył się świeci. Wg ustawy auta wyprodukowane bodajże do 2005 roku mogą mieć oświetlenie dzienne zrobione w ten sposób.
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
- Scyzor
- Posty: 1269
- Rejestracja: 2009-04-26 19:54
- Samochód: 2.0'95 ; Jag X-Type 2,5'05
- Lokalizacja: Bydgoszcz/Trzemeszno
Re: BomberMAX
A podłączałeś ten zielony na krótko do plusa jak świecą LEDy
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: BomberMAX
Już mnie kur**** bierze, 10 tysiecy wariantow wraz ze sugestią kolegi u góry i DUPA. Problem jest jeden. Po wyjęciu kluczyka, wyłączeniu światełek zewnętrznych one nadal się palą... Problem chyba leży w tym że te DRLy maja funkcje przyciemniana (DIM) i służą wtedy jako pozycyjne przód... sam już nie wiem.
-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: BomberMAX
,,sprzedaj to i kup sobie coś ciepłego do jedzenia" cytat mojego byłego szefa.
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: BomberMAX
-- oryginalny post 2016-06-15 07:55 --
Mam odlaczone :/
-- dodano 2016-06-19 13:43 --
Podłączyłem + od DRL do "METER" pod stacyjka i jest ok, włąc zają się wraz z zapłonem, niestety nijak nie mogę spowodować żeby się wyłączały wraz z pozycyjnymi/lub/mijania.... Jak podłącze żółty do + dla testów to lampka się przyciemnia tylko....
-- dodano 2016-06-23 20:26 --
Pany jak najlepiej przeciągnąć kabelek spod maski silnika do kabiny? Macie jakiś szybki sposób?
Mam odlaczone :/
-- dodano 2016-06-19 13:43 --
Podłączyłem + od DRL do "METER" pod stacyjka i jest ok, włąc zają się wraz z zapłonem, niestety nijak nie mogę spowodować żeby się wyłączały wraz z pozycyjnymi/lub/mijania.... Jak podłącze żółty do + dla testów to lampka się przyciemnia tylko....
-- dodano 2016-06-23 20:26 --
Pany jak najlepiej przeciągnąć kabelek spod maski silnika do kabiny? Macie jakiś szybki sposób?
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: BomberMAX
Nad pedałem sprzęgła jest uszczelka z jakims przewodem - lekko ja nadcialem i wlozylem w nia kabelek ze swiatel dziennych. Guma z uszczelki jest dosyc twarda.
Ostatnio zmieniony 2016-06-23 23:15 przez LukaszProbe, łącznie zmieniany 1 raz.
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: BomberMAX
dzięki... zalatwione. DRL juz na obrotach. Mam calkowicie inaczej bezpieczniki rozdysponowane
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: BomberMAX
15K Km nakreconych jupiiiiiii
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: BomberMAX
Super.Jakies zmiany w probku?
- BomberMAX
- Posty: 413
- Rejestracja: 2014-04-11 15:05
- Samochód: Probe II 96' 2.0 Medici
- Galeria: viewtopic.php?t=22899
Re: BomberMAX
Sprężynki, eksploatacyjne sprawy, przymierzam się w k0ońcu do zamontowania pilocików, za tydzień robię kompletną konserwacje podwozia i wejdą inne fele.