Problem z dostaniem się do nagrzewnicy
No i zacząłem rozkręcać, kierownica zdjęta, licznik też wszystkie śruby po bokach też wykręcone, no ale cos mi jeszcze trzyma ten kokpit, bo po stronie kierowcy się rusza ( tak jakby można było go ściągnąć), ale cos go jeszcze trzyma od strony pasażera i nie mogę znaleźć gdzie są jeszcze jakieś śruby;/ proszę pomóżcie jak wiecie gdzie są jakieś ukryte, których jeszcze nie mogę znaleźć.
2,2 GT I-gen. 92r. USA
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
są po 3 śruby po bokach. jedna u góry na środku pod wyświetlaczem od tripa(ewentualnie pod zaślepką) i na środku na dole po 2 z każdej strony, w sumie 11 śrub. a odkręciłeś licznik itp aby kolumna kierownicza opadła na dół? i czy odkręciłeś jedną stronę osłaniającą prowadnice pasa? i nie zapomnij odłączyć z lewej strony zielonej wtyczki i niebieskiej a z prawej takiej małej na 4 piny.A jak masz elektroniczne sterowanie to masz jeszcze dwie wtyczki jak coś to pisz sms albo pw to ci pomogę pozdro.
banofilia- zboczenie występujące u modów i adminów, objawiające się odczuwaniem rozkoszy podczas wyrzucania użytkowników lub ich postów
Dzięki za cenne rady, nagrzewnica wyciągnięta jest tak zapchana jakimś syfem że nawet powietrze przez te rurki co płyn wchodzi nie chce przejść. No i teraz mam kolejne pytanie czy są jakieś zamienniki czy musze oryginału szukać, a może od innego auta będzie pasowała nagrzewnica.
2,2 GT I-gen. 92r. USA
- wargawiesiek
- Posty: 371
- Rejestracja: 2007-01-19 19:46
- Galeria: viewtopic.php?t=11379
- Lokalizacja: Iłowo-Osada
- davidlive
- Posty: 2849
- Rejestracja: 2006-07-30 13:29
- Samochód: brak
- Galeria: viewtopic.php?t=10466
- Lokalizacja: Polaniec
- Kontakt:
- steam
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-11-04 13:06
- Samochód: Probe 2.2 GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=20911
- Lokalizacja: Góra - Śląskie
Re: Problem z dostaniem się do nagrzewnicy
Witam mam identyczny problem jak Dynina
i moje pytanie brzmi czy jak bym spuścił płyn z układu następnie odpiął węzę od nagrzewnicy które idą do silnika wchodzący i wychodzący.
i wąż wychodzący łączy sie z rurką jakoś i od tej strony przedmuchać kompresorem.
lałem preparat który oczyszcza chłodnice ale przejechałem 40km i nic jeszcze nie dało ponoć mam zrobić 60 i zalać na nowo płynem.
Proszę sie podzielić czy taki sposób możne zadziałać
Pozdrawiam
i moje pytanie brzmi czy jak bym spuścił płyn z układu następnie odpiął węzę od nagrzewnicy które idą do silnika wchodzący i wychodzący.
i wąż wychodzący łączy sie z rurką jakoś i od tej strony przedmuchać kompresorem.
lałem preparat który oczyszcza chłodnice ale przejechałem 40km i nic jeszcze nie dało ponoć mam zrobić 60 i zalać na nowo płynem.
Proszę sie podzielić czy taki sposób możne zadziałać
Pozdrawiam
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Problem z dostaniem się do nagrzewnicy
Scyzor ostatnio ogrodowym pod ciścieniem przepłukał i hula jak ta lala
- steam
- Posty: 123
- Rejestracja: 2012-11-04 13:06
- Samochód: Probe 2.2 GT 92
- Galeria: viewtopic.php?t=20911
- Lokalizacja: Góra - Śląskie
Re: Problem z dostaniem się do nagrzewnicy
Pozwolę sobie zrobić poradnik dla użytkowników który mają taki sam problem co ja zatkana nagrzewnica.
Próbowałem wszelkich sposobów aby ją odetkać bez jej wymiany bo jak wiadomo jest trudno.
Dałem do układu ocet, kupiłem płyn do czyszczenia chłodnic z kamienia nic to nie dało a zima sie zbliża nie chce cierpieć jak rok temu bo ja kupiłem probe nie było tam ogrzewania.
Sposób jest łatwy ale i ryzykowny zawsze może nam sie rozszczelnić nagrzewnica gdy będziemy dawali do niej wodę pod ciśnieniem, nie chce ponosić za to odpowiedzialności.
Będziemy potrzebowali.
kombinerki
miska 5l+ płaska
woda podciśnieniem
wąż ogodowy
1.wylewka płynu odkręcamy korek z chłodnicy i dajemy go na bok
2. następnie odkręciłem 1 wąż u samego wejścia silinika zdaje sie mi że to był wychodzący ten co idzie do rurki a nie do silnika
3. potem na tą rurke nasadziłem waż ogrodowy i zakręciłem opaską , nagrzewnica była w 100% zapchana gdy starałem sie dmuchać do węża nie było przelotu powietrza
4. krótkimi przerwami około 3s włączałem wodę pod ciśnieniem do nagrzewnicy ja akurat tak zrobiłem dla bezpieczeństwa co chwile sie patrzałem na dywanik czy jest suchy mi sie udało bo wiadomo że jak nagrzewnica sie rozszczelni to będą kretyki z chłodnicy na początku wylało sie dość sporo brudnej cieczy o kolorze brązowym potem sprawdziłem przepustowość nagrzewnicy i spokojnie dało sie tam dmuchać.
5. zakręcamy korek od chłodnicy.
6. wlewamy płyn i odpowietrzamy układ na środku jest śruba kwadratowa.
7. Cieszymy sie ciepłym powietrzem.
Próbowałem wszelkich sposobów aby ją odetkać bez jej wymiany bo jak wiadomo jest trudno.
Dałem do układu ocet, kupiłem płyn do czyszczenia chłodnic z kamienia nic to nie dało a zima sie zbliża nie chce cierpieć jak rok temu bo ja kupiłem probe nie było tam ogrzewania.
Sposób jest łatwy ale i ryzykowny zawsze może nam sie rozszczelnić nagrzewnica gdy będziemy dawali do niej wodę pod ciśnieniem, nie chce ponosić za to odpowiedzialności.
Będziemy potrzebowali.
kombinerki
miska 5l+ płaska
woda podciśnieniem
wąż ogodowy
1.wylewka płynu odkręcamy korek z chłodnicy i dajemy go na bok
2. następnie odkręciłem 1 wąż u samego wejścia silinika zdaje sie mi że to był wychodzący ten co idzie do rurki a nie do silnika
3. potem na tą rurke nasadziłem waż ogrodowy i zakręciłem opaską , nagrzewnica była w 100% zapchana gdy starałem sie dmuchać do węża nie było przelotu powietrza
4. krótkimi przerwami około 3s włączałem wodę pod ciśnieniem do nagrzewnicy ja akurat tak zrobiłem dla bezpieczeństwa co chwile sie patrzałem na dywanik czy jest suchy mi sie udało bo wiadomo że jak nagrzewnica sie rozszczelni to będą kretyki z chłodnicy na początku wylało sie dość sporo brudnej cieczy o kolorze brązowym potem sprawdziłem przepustowość nagrzewnicy i spokojnie dało sie tam dmuchać.
5. zakręcamy korek od chłodnicy.
6. wlewamy płyn i odpowietrzamy układ na środku jest śruba kwadratowa.
7. Cieszymy sie ciepłym powietrzem.
- Domek26
- Posty: 125
- Rejestracja: 2011-09-26 21:53
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 92"
- Galeria: viewtopic.php?t=21647
- Lokalizacja: Kielce
Re: Problem z dostaniem się do nagrzewnicy
Tez niedawno przerabialem ten problem w mx-6 zadne odkamieniacze i tym podobne nie pomagaly wiec odkrecilem weze od nagrzewnicy , zalalem dimerem oczywiscie rozcieczonym poczekalem 15 min i podlaczylem weza ogrodowego
efekt super tyle syfu wylecialo ze szok... i ciepelko
Lepiej tak sprobowac zanim zaczniemy rozkrecac pol samochodu
efekt super tyle syfu wylecialo ze szok... i ciepelko
Lepiej tak sprobowac zanim zaczniemy rozkrecac pol samochodu
- czarnyy1983
- Posty: 10
- Rejestracja: 2012-02-04 10:25
- Samochód: 2.2 gt 1991r
- Lokalizacja: Czestochowa
Re: Problem z dostaniem się do nagrzewnicy
Witam u mnie też był ten problem tylko że słabo grzała a to jest moje drugie GT i wiem jak w pierwszym było bo bardzo szybko się nagrzewało i powietrze naprawdę gorące powinno być...Ja zrobiłem w ten sposób że zdjąłem węże te przy nagrzewnicy dorobiłem dłuższe podpiąłem i wlałem( hmm nie pamiętam nazwy tego środka ) bynajmniej zalałem nagrzewnice zostawiłem na noc, na drugi dzień wypłukałem to wyleciało dosłownie błoto później jeszcze raz zalałem na godzinę, przepłukałem kilka razy wodą pod ciśnieniem założyłem węże podłączyłem, odpowietrzyłem układ i jest pięknie nawet przy największych mrozach..
BYŁO 2.2GT 91r
JEST 2.2GT 91r
JEST 2.2GT 91r
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: Problem z dostaniem się do nagrzewnicy
Odświeżając temat. Na początku ktoś napisał, że pasuje nagrzewnica z audi 80 i czy to jest potwierdzone, ktoś takową zakładał? U mnie ogrzewanie to tak ledwo ledwo i chciałbym założyć nową nagrzewnicę.