Gdzie paliwo !!!!!!!

Awatar użytkownika
Laki
Posty: 131
Rejestracja: 2004-02-15 20:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Gdzie paliwo !!!!!!!

Post autor: Laki »

No i mam problem !!!!
Pewnego dnia, jadąc sobie rekreacyjnie ok. 120 km/h Probek jak nigdy dotąd frywolnie sam od siebie zgasł :?: :?: :evil: . Stanąłem zdziwiony, odpaliłem i po problemie. Po jakimś czasie znowu to samo. Pewnego dnia próbuje odpalić autko a tu nic, znowu próba i odpalił, krztusił się i pracował jakby palił na 3 cylindry, przerywał jakby chciał gasnąć ale jakby nie potrafił i sam wskakiwał na obroty. Podczas gdy próbowałem dodać gazu silnik albo gasł albo wchodził na obroty do 3000 po czym dalsze dodawanie gazu kończyło się zgaśnięciem. Doszło do tego że teraz Probka nie da odpalić się w ogóle.
Pomyślałem że na pewno świece i przewody, sprawdziłem i są dobre.
Sprawdzając filtr paliwa, okazało się, że w przewodzie nie ma benzyny :?: :?: Przełącznik w bagażniku sprawdzony, jest wciśnięty. Dobrałem się do pompy no i pracuje tzn. wydaje jakiś dźwięk, ale nie wiem, może nie daje odpowiedniego ciśnienia skoro paliwo nie dochodzi do filtra, acha przewody są drożne.
Gość

Post autor: Gość »

po 4 miesiącach postoju auta doszedłeś do tego że paliwo nie dochodzi ? no comments ... :lol: :lol: :lol:
rozbawiłeś mnie do łez :slon:
Awatar użytkownika
Laki
Posty: 131
Rejestracja: 2004-02-15 20:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Laki »

Akurat tego rodzaju opinie zazwyczaj są najmniej przydatne.
Przecierz tłumaczyłe Ci, że musze odstawić auto do wakacji, czy nie??
Gość

Post autor: Gość »

oki będę w sobotę w Opolu to pogadamy :wink:
Gość

Post autor: Gość »

Masz problem z modulem zaplonowym. To sa takie effekty jak wlasnie opisujesz.
Awatar użytkownika
Laki
Posty: 131
Rejestracja: 2004-02-15 20:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Laki »

To dlaczego nie ma paliwa w przewodach ??? :?
Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 19:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: t0mpre »

ty, moze jedz zatankowac?

:P :P :P :P :P :P :P
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
Gość

Post autor: Gość »

Tompre, prosze o powage, bak jest zalany :lol:
Awatar użytkownika
t0mpre
Posty: 695
Rejestracja: 2003-03-07 19:12
Samochód: brak
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: t0mpre »

chyba w trupa :)
czas jest po to zeby wszystko nie dzialo sie jednoczesnie
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

t0mpre :1111_ok: :mrgreen:
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Laki
Posty: 131
Rejestracja: 2004-02-15 20:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Laki »

Heh, trupa to mi teraz Probcio udaje :cry:
Awatar użytkownika
wingerman
Klubowicz
Posty: 2886
Rejestracja: 2003-03-21 10:31
Samochód: Probe 3.0L
Lokalizacja: Łódź/W-wa

Post autor: wingerman »

Nie martw sie to pewnie smierc kliniczna, niebawem sie ocknie, gorzej jesli to spiaczka, moze trwac nawet latami :twisted:
Obrazek

Rowy dla rowerzystow.
I gen 90r. LX 3,0L V6
Awatar użytkownika
Laki
Posty: 131
Rejestracja: 2004-02-15 20:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Laki »

Chodzi o to, że paliwo nie dochodzi do wtryskiwaczy. Przewody i filtr są drożne, problem jest w tym że coś odcina dopływ paliwa, i nie wiem co.
Może być to przełącznik imercyjny, przekaźnik pompy paliwa który jest pod kierownicą no i ewentualnie immobilizer lub pompa, ale pompa pracuje, tzn. wydaje jakiś dźwięk.
Jak mogę sprawdzić te elementy, na jakiej zasadzie działa ten przełącznik imercyjny, przekaźnik i czy może jest jeszcze jakieś urządzonko które może odcinać dopływ paliwa.
Gość

Post autor: Gość »

procedura krotka i na temat...

zakladam ze masz II gen. - jaki silnik nie ma znaczenia

zdejmij wezyk z regulatora cisninia paliwa, ktory idzie do zbiornika

troche ciezko to zrobic bez "rolek" :D

ale to jest zapewne ten problem moim zdaniem
Awatar użytkownika
Laki
Posty: 131
Rejestracja: 2004-02-15 20:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Laki »

Mój Probek jest I generacji 2,2 GT.
Czy ma to jakieś znaczenie??
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

yo

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

Witam widze ze zapomniales co ci mowilem zdejmij wezyk paliwa z filtra wszadz w sloik niech ktos go trzyma i patrzy na niego a ty wsiadz do autka i spruboj go odpalic w momencie gdy zacznie chodzic rozrusznik paliwo powinno sie wylac przez rurke do sloika nawet przytrzymaj go dluzej jesli dlugo stoi jesli to nic nie da daj znac
JAZDA NA MAXA IM BACK
Awatar użytkownika
Laki
Posty: 131
Rejestracja: 2004-02-15 20:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Laki »

Przemuś, to już mam przerobione
Gość

Post autor: Gość »

Stary - prawdopodobnie nic z paliwem - mialem to samo - najpierw zgasł rza kiedys niespodziewanie, potem przy 3 tys gasł az wreszcie stanął zupełnie - tak jak pisał Gturbo - moduł zapłonowy
Awatar użytkownika
Laki
Posty: 131
Rejestracja: 2004-02-15 20:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Laki »

Konrad, ale to raczej nie ma związku z tym, że paliwo nie dochodzi do filtra paliwa. :(
Gość

Post autor: Gość »

Laki pisze:Konrad, ale to raczej nie ma związku z tym, że paliwo nie dochodzi do filtra paliwa. :(
hmmm - no obiawy identyczne jak z modułem

moze pompa kreci ale nie podaje?
No bo jak silnik kreci to paliwo powinno leciec z filtra jak cholera, ja kiedys jak skladalem nie zalozylem wezyka od powrotu paliwa do zbiornika to mi przez pare minut wywalilo pol zbiornika.
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

njusy z ostatniej chwili - pompa kaput - albo ze starosci albo przez immobiliser.. stawiamy na to drugie..
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Awatar użytkownika
Laki
Posty: 131
Rejestracja: 2004-02-15 20:02
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Laki »

Korekta njusów : pompa działa, podłączyliśmy ją na krótko do akumulatora, problem w tym, że na wiązce do pompy nie ma napięcie :?: :?: :?:
Immobilizer wywaliliśmy :twisted:
Komuś może przychodzą do głowy jakieś wskazówki.
Awatar użytkownika
Tomi
Posty: 285
Rejestracja: 2004-02-19 14:24
Samochód: brak
Lokalizacja: Opole

Post autor: Tomi »

Jak ktos chce kupic autko na czesci to Laki ma w calkiem niezlym stanie... tylko paliwo nie leci heheh :twisted:
PROBE 2,2 GT '91 /lekko dlubniety/
Gość

Post autor: Gość »

Tomi pisze:na czesci
Tak tylko że Tomek nie wie jeszcze, że moje części są w jego Probasku który stoi obok mojego :twisted: :twisted: 8)
mikolaj
Posty: 339
Rejestracja: 2004-03-17 10:38
Samochód: brak
Lokalizacja: Kowale

Post autor: mikolaj »

no cóż - przynajmniej masz najbardziej ekonomiczny samochod w klubie - przynajmniej pod względem zużycia paliwa!
a tak poważnie to też stawiałbym na moduł
91 2.2 GT
męzczyzna zrobi wszystko żeby przespać się z kobietą! kobieta zrobi wszystko żeby dostac nowe buty
ODPOWIEDZ

Wróć do „I gen (1989 - 1992)”