Mój wielki tuningowy projekt się dopełnia !!!
-
- Posty: 774
- Rejestracja: 2003-07-30 15:47
- Galeria: viewtopic.php?t=7505
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
- RX
- Posty: 4099
- Rejestracja: 2004-10-06 10:15
- Samochód: '99 Corvette
- Galeria: viewtopic.php?t=17374
- Kontakt:
Witam,
Jako, że planuję założenie KLZE to powiem wam, że nie ma wcale katastrofy z ECU. Na przykład:
http://www.shmotorsport.com/item234131.ctlg
Pozdrawiam!
Jako, że planuję założenie KLZE to powiem wam, że nie ma wcale katastrofy z ECU. Na przykład:
http://www.shmotorsport.com/item234131.ctlg
Pozdrawiam!
Ok wiec jezeli kupie ten chip i zamontuje to silnik KLZE bedzie poprawnie chodzil?? THXRX pisze:Witam,
Jako, że planuję założenie KLZE to powiem wam, że nie ma wcale katastrofy z ECU. Na przykład:
http://www.shmotorsport.com/item234131.ctlg
Pozdrawiam!
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Sqad
- Posty: 4078
- Rejestracja: 2005-08-11 15:35
- Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
- Galeria: viewtopic.php?t=6231
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
A skąd ta pewność.?? Robiłeś taką przekładkę, czy co ??Bogdan9999 pisze:No pewnie że tak :):):)
Może coś nie tak być z moim angielskim, ale wydaje mi się że ten chip nie załatwia sprawy, może się myle, ale jego się daje do jakiegoś innego kolektora ssącego, o innym koncie otwarcia VRIS. Z innego źródła wiem że da się VRIS'y regulowac kiedy mają się otwierać i nie jest to duży problem, jak to się ma do pracy silnika to dokładnie nie wiem.
- darel
- Posty: 663
- Rejestracja: 2004-11-11 19:25
- Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
- Galeria: viewtopic.php?t=5509
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Zasada działania VRIS'a opisana jest tutaj. Kluczowa wydaje się tutaj objętość kanału dolotowego. Jeżeli do KLZE dolot jest taki sam lub bardzo zbliżony do KL03 to ten chip powinien rozwiązać sprawę. Jeśli dolot znacznie się różni o porażka. Nie wiem czy mam rację ale na tzw chłopski rozum tak to chyba jest.
Może dr MiH zechciałby rzucić jakieś nowe światło na te vrisy i KLZE
Może dr MiH zechciałby rzucić jakieś nowe światło na te vrisy i KLZE
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Audi A6 C7 3.0 TDI
No niestety jest inny. Nawet nie objętość jego jest inna lecz vrisy są umieszczone inaczej i inaczej są otwierane. Zastosowanie softu od KLZE do silnika KL może zaskutkować przyrostem mocy - w końcu dawka paliwa będzie podawana większa - jedna szybciutko skończy się to urwaniem korbowodu lub wału. Pamiętajmy że wał w silnikach KL jest utwardzany powierzchniowo, korbowody też. W silnikach KLZE korbowód i wał zostały wzmocnione. Zostało podniesione sprężanie, gdyż tłoki nie mają wgłębień ratujących silnik w przypadku strzelenia paska. To pozwala na podniesienie parametrów silnika do 200 koni. Bez wzmocnienia dołu odradam pakowanie programu od KLZE.
Jeśli chcemy mieć duży przyrost mocy za nieduże pieniądze - zwróćcie się do Quakiego po nitro. Każde inne rozwiązanie to jednak grube tysiące.
MłodyGT oraz thebestcars, Quaki i ew. inni chętni - proszę o info na PW. Załatwiam właśnie dla siebie i RX-a dostawę 2 sztuk. Jeśli byście się podłączyli - koszty drastycznie maleją (transport, chip, itp)
Jeśli chcemy mieć duży przyrost mocy za nieduże pieniądze - zwróćcie się do Quakiego po nitro. Każde inne rozwiązanie to jednak grube tysiące.
MłodyGT oraz thebestcars, Quaki i ew. inni chętni - proszę o info na PW. Załatwiam właśnie dla siebie i RX-a dostawę 2 sztuk. Jeśli byście się podłączyli - koszty drastycznie maleją (transport, chip, itp)
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
- akademia
- Posty: 163
- Rejestracja: 2004-09-27 12:09
- Galeria: viewtopic.php?t=5499
- Mr. Cynk
- Posty: 3325
- Rejestracja: 2003-09-14 22:41
- Samochód: Pontiac TransAM 350'
- Lokalizacja: W-M UE
Chłopaki naoglądali się monster Garage... :D:D
Tylko tam nie przychodzi byle kto, warsztat jest nieźle wyposażony i trafia się sporo darmówek, często wpadają panowie specjaliści od czegośtam żeby pomóc... a lakier kładzie jakiś współczesny Matejko...
owszem, fajna zabawa ale nasze auta mają juz ponad 10 latek i weźcie pod uwagę drobny fakt, że często i gęsto oprócz rdzy na błotnikach, progach czy podłodze mlaskanie słychać również z podłużnic - elementów konstrukcyjnych pojazdu.
Pierwszym krokiem powinna być 110% pewność co do jakości blacharki naszego pojazdu a dopiero potem można zastanawiać się czy jest sens go tuningować za pieniądze rzędu 2,3,5 tysięcy....
wystarczy, że bestcars będzie miał spróchniałe progi i za rok z jego tuningu zostanie kupa pęknięć na szpachli, filcharmonia w zawieszeniu i rebus "zgadnij w którą stronę się wygnę na tej dziurze"
te auta nie mają ramy...
nie każdy z naszych egzemplarzy nadaje się jeszcze do tuningu..
Tylko tam nie przychodzi byle kto, warsztat jest nieźle wyposażony i trafia się sporo darmówek, często wpadają panowie specjaliści od czegośtam żeby pomóc... a lakier kładzie jakiś współczesny Matejko...
owszem, fajna zabawa ale nasze auta mają juz ponad 10 latek i weźcie pod uwagę drobny fakt, że często i gęsto oprócz rdzy na błotnikach, progach czy podłodze mlaskanie słychać również z podłużnic - elementów konstrukcyjnych pojazdu.
Pierwszym krokiem powinna być 110% pewność co do jakości blacharki naszego pojazdu a dopiero potem można zastanawiać się czy jest sens go tuningować za pieniądze rzędu 2,3,5 tysięcy....
wystarczy, że bestcars będzie miał spróchniałe progi i za rok z jego tuningu zostanie kupa pęknięć na szpachli, filcharmonia w zawieszeniu i rebus "zgadnij w którą stronę się wygnę na tej dziurze"
te auta nie mają ramy...
nie każdy z naszych egzemplarzy nadaje się jeszcze do tuningu..
- thebestcars
- Posty: 227
- Rejestracja: 2004-11-29 20:15
- Galeria: viewtopic.php?t=6093
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
ja o rdze sie nie martwie )
bo lakier byl zdarty do zywej blachy na calym aucie !!!!
a odspodu tez jest zakonserwowany bedzie jedzil nastepne 10 lat no chyba ze go ktos zlamie !!!
Pozdrawaim Wszytkich
dzinki za OPINIE
bo lakier byl zdarty do zywej blachy na calym aucie !!!!
a odspodu tez jest zakonserwowany bedzie jedzil nastepne 10 lat no chyba ze go ktos zlamie !!!
Pozdrawaim Wszytkich
dzinki za OPINIE
Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
- akademia
- Posty: 163
- Rejestracja: 2004-09-27 12:09
- Galeria: viewtopic.php?t=5499
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
MiHu nie chcę wądpić w twoją wiedzą ale powiedz mi jedno rzecz a mianowicie mówisz że KLZE maja wzmocniony wał a KL powieszchniowo. A teraz jedno no dobra to myślisz ze fabryka wzmacniając silnik o 36 km projektowała i produkowała nowy wał ???? I korbowody ?? Wydaje mi się że nie bo koszty by były za duże. Co do NOSU to juz moim zdaniem przesadziłeś mówisz że z nosem silnik KL wytrzyma a jak by miał 36 km więcej seryjnie to już by sie rozsypał ???? Myślę że nos daje wjęcej mocy niż 36 km i to jest jeszcze bardziej groźne bo przy dużych obrotach dostaje mocniejszego kopa a to przecież jest jak by nie było udeżenie niespodziewanie dodatkową siłą w tłok, swożeń, korbowód i kończąc wał. Moim zdaniem seryjne tłoki i korbowody maga wytrzymać grubo ponad 100 km więcej niż jest jego moc aktualna, dlatego wytrzymują Nosa. A co do silnika KLZE to moc jest rownomiernie nabierana i nie ma tego że w pewnym momecie jest dodatkowe udeżenie(no chyba że ktoś wtedy założy nosa). A na pewno z życia wiesz kiedy się szybciej i łatwiej gnie metal, równomiernym ciągnieciem ze zwiększną siła czy też przy nawet lekkim uderzeniem młotka ????? Wydaje mi sie że wszyscy wiedzą.MiH pisze:No niestety jest inny. Nawet nie objętość jego jest inna lecz vrisy są umieszczone inaczej i inaczej są otwierane. Zastosowanie softu od KLZE do silnika KL może zaskutkować przyrostem mocy - w końcu dawka paliwa będzie podawana większa - jedna szybciutko skończy się to urwaniem korbowodu lub wału. Pamiętajmy że wał w silnikach KL jest utwardzany powierzchniowo, korbowody też. W silnikach KLZE korbowód i wał zostały wzmocnione. Zostało podniesione sprężanie, gdyż tłoki nie mają wgłębień ratujących silnik w przypadku strzelenia paska. To pozwala na podniesienie parametrów silnika do 200 koni. Bez wzmocnienia dołu odradam pakowanie programu od KLZE.
Jeśli chcemy mieć duży przyrost mocy za nieduże pieniądze - zwróćcie się do Quakiego po nitro. Każde inne rozwiązanie to jednak grube tysiące.
MłodyGT oraz thebestcars, Quaki i ew. inni chętni - proszę o info na PW. Załatwiam właśnie dla siebie i RX-a dostawę 2 sztuk. Jeśli byście się podłączyli - koszty drastycznie maleją (transport, chip, itp)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- thebestcars
- Posty: 227
- Rejestracja: 2004-11-29 20:15
- Galeria: viewtopic.php?t=6093
- Lokalizacja: Częstochowa
- Kontakt:
Probiak w GAZECIE! Street Xstreme luty 2007 :)
Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!!
- Kędziorek
- Posty: 3381
- Rejestracja: 2004-11-24 22:32
- Galeria: viewtopic.php?t=8098
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Widać, że autor tekstu nic nie wie o Probe, amerykańska fura. Nic nie wspomina o japońskim sercu i, że to wersja euro.
"progi wykonał sam".
TBC przecież pisałeś, że ściągane były z niemiec na specjalne zamówienie, a takie same są za śmieszną kasę na Allegro. Ach ta skromność
P.S. Nie lepiej było odświeżyć swój temat o Probkach w gazetach??
"progi wykonał sam".
TBC przecież pisałeś, że ściągane były z niemiec na specjalne zamówienie, a takie same są za śmieszną kasę na Allegro. Ach ta skromność
P.S. Nie lepiej było odświeżyć swój temat o Probkach w gazetach??
- Dee Jay
- Posty: 4179
- Rejestracja: 2004-11-10 10:58
- Samochód: II gen V6 1993
- Galeria: viewtopic.php?t=8900
- Lokalizacja: Kraków
Chcesz sprzedać probe??
Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie