Mój wielki tuningowy projekt się dopełnia !!!

Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

musze poszukac ale oni mieli bez kompa :(
pozdrawiam
2-gen 93 2.5 V6
1-gen 90 2.2 GT
Awatar użytkownika
RX
Posty: 4099
Rejestracja: 2004-10-06 10:15
Samochód: '99 Corvette
Galeria: viewtopic.php?t=17374
Kontakt:

Post autor: RX »

Witam,

Jako, że planuję założenie KLZE to powiem wam, że nie ma wcale katastrofy z ECU. Na przykład:

http://www.shmotorsport.com/item234131.ctlg

Pozdrawiam!
1999 Corvette
We are American Thunder Cars!
http://amthunder.pl
Awatar użytkownika
MlodyGT
Posty: 8
Rejestracja: 2004-12-05 06:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Chicago Lomza

Post autor: MlodyGT »

RX pisze:Witam,

Jako, że planuję założenie KLZE to powiem wam, że nie ma wcale katastrofy z ECU. Na przykład:

http://www.shmotorsport.com/item234131.ctlg

Pozdrawiam!
Ok wiec jezeli kupie ten chip i zamontuje to silnik KLZE bedzie poprawnie chodzil?? THX
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

No pewnie że tak :):):):)
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
MlodyGT
Posty: 8
Rejestracja: 2004-12-05 06:26
Samochód: brak
Lokalizacja: Chicago Lomza

Post autor: MlodyGT »

Bogdan9999 pisze:No pewnie że tak :):):):)
Ok wielkie dzieki to niedlugo mysle ze bedzie moj probek mial okolo 220konikow :D
Awatar użytkownika
Sqad
Posty: 4078
Rejestracja: 2005-08-11 15:35
Samochód: Mazda RX8 Renesis '06
Galeria: viewtopic.php?t=6231
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Sqad »

Bogdan9999 pisze:No pewnie że tak :):):):)
A skąd ta pewność.?? Robiłeś taką przekładkę, czy co ??

Może coś nie tak być z moim angielskim, ale wydaje mi się że ten chip nie załatwia sprawy, może się myle, ale jego się daje do jakiegoś innego kolektora ssącego, o innym koncie otwarcia VRIS. Z innego źródła wiem że da się VRIS'y regulowac kiedy mają się otwierać i nie jest to duży problem, jak to się ma do pracy silnika to dokładnie nie wiem.
Awatar użytkownika
darel
Posty: 663
Rejestracja: 2004-11-11 19:25
Samochód: Probe II 2.5V6 1993, AUDI A6 C7 3.0 TDI 2016
Galeria: viewtopic.php?t=5509
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Post autor: darel »

Zasada działania VRIS'a opisana jest tutaj. Kluczowa wydaje się tutaj objętość kanału dolotowego. Jeżeli do KLZE dolot jest taki sam lub bardzo zbliżony do KL03 to ten chip powinien rozwiązać sprawę. Jeśli dolot znacznie się różni o porażka. Nie wiem czy mam rację ale na tzw chłopski rozum tak to chyba jest.
Może dr MiH zechciałby rzucić jakieś nowe światło na te vrisy i KLZE :?: :wink:
Probe II GT 2.5 V6
Audi A6 C7 3.0 TDI
Awatar użytkownika
MiH
Posty: 1894
Rejestracja: 2003-04-30 23:14
Samochód: brak
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: MiH »

No niestety jest inny. Nawet nie objętość jego jest inna lecz vrisy są umieszczone inaczej i inaczej są otwierane. Zastosowanie softu od KLZE do silnika KL może zaskutkować przyrostem mocy - w końcu dawka paliwa będzie podawana większa - jedna szybciutko skończy się to urwaniem korbowodu lub wału. Pamiętajmy że wał w silnikach KL jest utwardzany powierzchniowo, korbowody też. W silnikach KLZE korbowód i wał zostały wzmocnione. Zostało podniesione sprężanie, gdyż tłoki nie mają wgłębień ratujących silnik w przypadku strzelenia paska. To pozwala na podniesienie parametrów silnika do 200 koni. Bez wzmocnienia dołu odradam pakowanie programu od KLZE.

Jeśli chcemy mieć duży przyrost mocy za nieduże pieniądze - zwróćcie się do Quakiego po nitro. Każde inne rozwiązanie to jednak grube tysiące.

MłodyGT oraz thebestcars, Quaki i ew. inni chętni - proszę o info na PW. Załatwiam właśnie dla siebie i RX-a dostawę 2 sztuk. Jeśli byście się podłączyli - koszty drastycznie maleją (transport, chip, itp)
Mówię bo wiem, a nie wiem bo mówię.....

GG: nie używam
(mój numer tel jest na tym forum - chcesz pogadać - poszukaj)
Awatar użytkownika
akademia
Posty: 163
Rejestracja: 2004-09-27 12:09
Galeria: viewtopic.php?t=5499

Post autor: akademia »

Ja jestem zdania jak Voodoo. Zaintrygowały mnie te felgi takie proste a tak ładnie wyglądają! Antena koszmar. Dywaniki koszmar. Siatka koszmar. GRATULUJE wytrwałości. Ps. Nie życzę, żeby ktoś wjechał Ci w tył bo bedziesz kitować pół auta... Pozdrawiam:) Ogólnie 6/10.
Black Probe 16V 97/98 medici
Awatar użytkownika
RED
Posty: 53
Rejestracja: 2004-03-23 04:36
Samochód: brak

Post autor: RED »

Niemuj styl ale moze byc:) :lol:
95 PGT - TOY
95 PGT - Daily Driver
05 350GT - New Hobby
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

Chłopaki naoglądali się monster Garage... :D:D:D

Tylko tam nie przychodzi byle kto, warsztat jest nieźle wyposażony i trafia się sporo darmówek, często wpadają panowie specjaliści od czegośtam żeby pomóc... a lakier kładzie jakiś współczesny Matejko...

owszem, fajna zabawa ale nasze auta mają juz ponad 10 latek i weźcie pod uwagę drobny fakt, że często i gęsto oprócz rdzy na błotnikach, progach czy podłodze mlaskanie słychać również z podłużnic - elementów konstrukcyjnych pojazdu.

Pierwszym krokiem powinna być 110% pewność co do jakości blacharki naszego pojazdu a dopiero potem można zastanawiać się czy jest sens go tuningować za pieniądze rzędu 2,3,5 tysięcy....

wystarczy, że bestcars będzie miał spróchniałe progi i za rok z jego tuningu zostanie kupa pęknięć na szpachli, filcharmonia w zawieszeniu i rebus "zgadnij w którą stronę się wygnę na tej dziurze"
te auta nie mają ramy... :)
nie każdy z naszych egzemplarzy nadaje się jeszcze do tuningu.. :D
Awatar użytkownika
thebestcars
Posty: 227
Rejestracja: 2004-11-29 20:15
Galeria: viewtopic.php?t=6093
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: thebestcars »

ja o rdze sie nie martwie :))

bo lakier byl zdarty do zywej blachy na calym aucie !!!!
a odspodu tez jest zakonserwowany bedzie jedzil nastepne 10 lat :) no chyba ze go ktos zlamie !!!

Pozdrawaim Wszytkich
dzinki za OPINIE :)
Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!! :)
Obrazek
:)
Awatar użytkownika
akademia
Posty: 163
Rejestracja: 2004-09-27 12:09
Galeria: viewtopic.php?t=5499

Post autor: akademia »

podziwiam tego człowieka. Chylę czoła przed Toba...
Black Probe 16V 97/98 medici
Awatar użytkownika
Bogdan9999
Posty: 4251
Rejestracja: 2005-04-11 00:42
Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
Galeria: viewtopic.php?t=7485
Lokalizacja: Przasnysz

Post autor: Bogdan9999 »

MiH pisze:No niestety jest inny. Nawet nie objętość jego jest inna lecz vrisy są umieszczone inaczej i inaczej są otwierane. Zastosowanie softu od KLZE do silnika KL może zaskutkować przyrostem mocy - w końcu dawka paliwa będzie podawana większa - jedna szybciutko skończy się to urwaniem korbowodu lub wału. Pamiętajmy że wał w silnikach KL jest utwardzany powierzchniowo, korbowody też. W silnikach KLZE korbowód i wał zostały wzmocnione. Zostało podniesione sprężanie, gdyż tłoki nie mają wgłębień ratujących silnik w przypadku strzelenia paska. To pozwala na podniesienie parametrów silnika do 200 koni. Bez wzmocnienia dołu odradam pakowanie programu od KLZE.

Jeśli chcemy mieć duży przyrost mocy za nieduże pieniądze - zwróćcie się do Quakiego po nitro. Każde inne rozwiązanie to jednak grube tysiące.

MłodyGT oraz thebestcars, Quaki i ew. inni chętni - proszę o info na PW. Załatwiam właśnie dla siebie i RX-a dostawę 2 sztuk. Jeśli byście się podłączyli - koszty drastycznie maleją (transport, chip, itp)
MiHu nie chcę wądpić w twoją wiedzą ale powiedz mi jedno rzecz a mianowicie mówisz że KLZE maja wzmocniony wał a KL powieszchniowo. A teraz jedno no dobra to myślisz ze fabryka wzmacniając silnik o 36 km projektowała i produkowała nowy wał ???? I korbowody ?? Wydaje mi się że nie bo koszty by były za duże. Co do NOSU to juz moim zdaniem przesadziłeś mówisz że z nosem silnik KL wytrzyma a jak by miał 36 km więcej seryjnie to już by sie rozsypał ???? Myślę że nos daje wjęcej mocy niż 36 km i to jest jeszcze bardziej groźne bo przy dużych obrotach dostaje mocniejszego kopa a to przecież jest jak by nie było udeżenie niespodziewanie dodatkową siłą w tłok, swożeń, korbowód i kończąc wał. Moim zdaniem seryjne tłoki i korbowody maga wytrzymać grubo ponad 100 km więcej niż jest jego moc aktualna, dlatego wytrzymują Nosa. A co do silnika KLZE to moc jest rownomiernie nabierana i nie ma tego że w pewnym momecie jest dodatkowe udeżenie(no chyba że ktoś wtedy założy nosa). A na pewno z życia wiesz kiedy się szybciej i łatwiej gnie metal, równomiernym ciągnieciem ze zwiększną siła czy też przy nawet lekkim uderzeniem młotka ????? Wydaje mi sie że wszyscy wiedzą.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER :)
Sportage FE3N 4X4 :)
Awatar użytkownika
thebestcars
Posty: 227
Rejestracja: 2004-11-29 20:15
Galeria: viewtopic.php?t=6093
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Probiak w GAZECIE! Street Xstreme luty 2007 :)

Post autor: thebestcars »

Obrazek
Obrazek :lol:
Mam czerwonego PROBASA II (wersja EUROPEJSKA z 1993) Poddałęm go tuningowi :]
Moja stroneczka http://www.cardomain.com/ride/2140791/1
PROBE is the best !!! :)
Obrazek
:)
Awatar użytkownika
Kędziorek
Posty: 3381
Rejestracja: 2004-11-24 22:32
Galeria: viewtopic.php?t=8098
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kędziorek »

Widać, że autor tekstu nic nie wie o Probe, amerykańska fura. Nic nie wspomina o japońskim sercu i, że to wersja euro.

"progi wykonał sam".

TBC przecież pisałeś, że ściągane były z niemiec na specjalne zamówienie, a takie same są za śmieszną kasę na Allegro. Ach ta skromność ;)

P.S. Nie lepiej było odświeżyć swój temat o Probkach w gazetach??
ObrazekObrazekObrazek
Awatar użytkownika
Dee Jay
Posty: 4179
Rejestracja: 2004-11-10 10:58
Samochód: II gen V6 1993
Galeria: viewtopic.php?t=8900
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Dee Jay »

Chcesz sprzedać probe??
:arrow: Ford Probe 2,5 V6 93 ubezpieczony przez mafię. Stuknij mnie to my stukniemy ciebie 8)
ODPOWIEDZ

Wróć do „Optyczny”