 Dodam że miesiąc temu robiłem diagnostykę silnika a tą zależność zauważyłem już dawno
 Dodam że miesiąc temu robiłem diagnostykę silnika a tą zależność zauważyłem już dawno 
 Dodam że miesiąc temu robiłem diagnostykę silnika a tą zależność zauważyłem już dawno
 Dodam że miesiąc temu robiłem diagnostykę silnika a tą zależność zauważyłem już dawno 
 teraz trochę tylko rosną jak się załącza wentylator ale to chyba normalne
 teraz trochę tylko rosną jak się załącza wentylator ale to chyba normalnenie kapuję przecież modułu/aparaty się naprawiarabull pisze:modułu się nie da naprawić musisz wymienić na nowy i odrazy swiece kable kopułkę i palec praktycznie cały układ zapłonowy bo padnie ci znowu moduł do 2l pasuje moduł od mitsubishi miałem problem ze znalezieniem i dopasowali mi w sklepie na wzór od jakiegos mitsubishi ale nie pamietam jaki model
biedny Cerus nie wie ile sobie ceniwitek_TSK pisze:Cerus ma moduły, zapytaj go.
http://www.fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?t=13458

Kolega i tak zawsze wie lepiejsawmaster pisze:nie kapuję przecież modułu/aparaty się naprawiarabull pisze:modułu się nie da naprawić musisz wymienić na nowy i odrazy swiece kable kopułkę i palec praktycznie cały układ zapłonowy
...
 
  Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade100i - dawaj.rabull pisze:no sorry wyczytałem ze chcesz naprawić moduł a nie aparat a mam jeden popsuty moduł od 2 l mogę ci go dać a ten gość z radiowozem smarta ci go naprawi jak da rade to dorzucę mu moje probe jeszcze za zasługi
Chyba, że tu jest jakiś haczyk - nie masz Probka (tylko Cali), albo jest w taki stanie, że i tak nie dojadę do siebie - taka pułapka na kółkach. Bo na 100% się przecież wykręcisz.rabull pisze:dorzucę mu moje probe jeszcze za zasługi
 
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgradebla bla bla..rabull pisze:modułu się nie da naprawić musisz wymienić na nowy i odrazy swiece kable kopułkę i palec praktycznie cały układ zapłonowy bo padnie ci znowu moduł do 2l pasuje moduł od mitsubishi miałem problem ze znalezieniem i dopasowali mi w sklepie na wzór od jakiegos mitsubishi ale nie pamietam jaki model
 
   
   
  
  
   
 ale wbrew pozorom wcale tak nie jest dobrze - usunąłeś skutek ale nie przyczynęrabull pisze:też miałem ten problem z obrotami bo spadł mi wężyk podciśnienia który wchodzi w obudowę filtra powietrza. Włożenie go spowrotem nic nie dało ale jak go zaślepiłem to jest dobrze nie wiem czemu ale tak jest

http://ford-probe.net/forum/topics11/s- ... 3ba3#87336sawmaster pisze: biedny Cerus nie wie ile sobie ceni


 w każdym razie wielkie dzięki Basf
  w każdym razie wielkie dzięki Basf   . On mi zasugerował żebym jeszcze sprawdził układ chłodniczy. Jedynie teraz lekko drążek drga, lecz nie wiem czy poduszki pod skrzynią załatwią tą sprawę bo wydaje się że nawet z nową poduszką i tak będzie drgał
 . On mi zasugerował żebym jeszcze sprawdził układ chłodniczy. Jedynie teraz lekko drążek drga, lecz nie wiem czy poduszki pod skrzynią załatwią tą sprawę bo wydaje się że nawet z nową poduszką i tak będzie drgałsawmaster pisze:jestem matoł
 
   
   
 
powinny,a przynajmniej weź na szczególną uwage tylną poduszkę skrzyni biegów i jeśli będzie miała jakiekolwiek napekniecia itp. wyrzucaj od razu oraz sprawdź jeszcze luz drążka na tulejce przy łaczeniu z wybierakiem skrzyni biegów.sawmaster pisze:. Jedynie teraz lekko drążek drga, lecz nie wiem czy poduszki pod skrzynią załatwią tą sprawę bo wydaje się że nawet z nową poduszką i tak będzie drgał

 Lekcja 1 (bardzo krótka) i
 Lekcja 1 (bardzo krótka) i  Lekcja 2 (krótka)
 Lekcja 2 (krótka) 
 
 '89 2.0 Turbo downgrade
'89 2.0 Turbo downgrade 
 Jest to normalny objaw jak nie chcesz tak miec na skrzyni masz czujnik predkosci pojazdu.Odkrec go to bedziesz miał 600 tylko jak ci przyjdzie skrecic czy cos to ci auto zdechnie.Tomasz S pisze:Podczas jazdy zawsze miałem właśnie taklukask pisze:Słuchajcie wczoraj zauważyłem dziwną rzecz jak na gorącym silniku daję na luz to obroty spadają do lekko ponad tysiąca a następnie idą lekko w górę do około 1150 tak troszke stoją i dopiero opadają do tych 650 czy 700 .Co to moze być za objaw pojawił mi sie jakoś po zatankowaniu na nieznanej stacji i jak to zauważyłem odrazu dolałem z innej sprawdzonej stacji drugie tyle paliwka ale objaw pozostał ??
... po przerzuceniu na luz : 1100 - 1200 obr/min . Gdy auto wyhamuje obroty spadają
Do tej chwili uważałem to za coś normalnego
Lukask ! Napisz czy nadal masz tę "usterkę" ... czy to w ogóle "usterka"... i czy da się naprawić ???
Nara