Lukas007
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Lukas007
Probek ładny ale coś Ci powiem Jak zobaczą go i zaczną próbować stroić mina im trochę zbrzydnie I albo sie poddadzą albo cena poleci w górę bo szybko go nie załatwią
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Lukas007
jak chcesz mieć blisko i pewnie to jedź do Heka do Kocmyrzowa dodam że pewnie nawet zniżkę ci policzy a jak nie to pogadam z nim
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Lukas007
chłopaki nie przejmujcie się Coobcio ogarnia takie tematy, a i Lukas już go zna więc wie co robi
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Lukas007
ja tylko zaproponowałem
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Lukas007
Nie kraczcie chłopaki, tylko trzeba 3mać kciuki za ten projekt!
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Lukas007
Proste, oby się udał, w końcu jedyny gość który coś robi na tym forum jak dla mnie ja tylko zaproponowałem pewną i dobrą osobę, zresztą Lukas chyba gadał z nim i wie jaki gość jest
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Lukas007
Hehe gość konkretny i rzeczowy i przynajmniej mówi zrozumiałym dla mnie językiem
https://www.youtube.com/watch?v=6-fKHgfBBgc
https://www.youtube.com/watch?v=6-fKHgfBBgc
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Mazde zrobil mi bardzo dobrze i nie mam po co szukać kogoś innego. U Hecka byłem kiedyś 626 na pomiar ale szczerze wolę to robić u Kuby. Jak wyjdzie to się zobaczy. Mam nadzieję ze będą przyzwoite kreski.
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Lukas007
Jak juz stroisz i wydajesz kasę to zainwestuj w większą przed strojeniem. Kolektor wydechowy zostaw serię, tylko przeszlifować kanały na gładko bo odlew ma wiele niedoskonałości a miedzy kolektor a nową turbinę daj przejściówkę (flanszę). Na serii wiele nie wyciągniesz coś około 200-220 może ciut więcej ale ona na tym zbyt długo nie pociągnie.
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: Lukas007
Ty byłeś u Heka kiedyś? To czemu jak cię z nim poznałem to mówiłeś że w ogóle go nie znasz i w ogóle?
- Abime
- Posty: 94
- Rejestracja: 2011-08-24 13:58
- Samochód: Ford Probe 2.2l GT
- Galeria: viewtopic.php?t=22145
- Kontakt:
Re: Lukas007
Znam Coobcia i jak mu wystroi to bedzie zadowolony
Ford Probe 2.2l GT 208HP 360nM
Link do galerii: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=22145
Link do galerii: http://fordprobe.pl/forum/viewtopic.php?f=12&t=22145
-
- Posty: 30
- Rejestracja: 2014-02-15 13:57
- Samochód: 92' Probe 2.2 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=21925
- Lokalizacja: Krosno
Re: Lukas007
Jak dla mnie Twoje probe wyznacza stan w jakim powinien się znaleźć każdy egzemplarz! Genialna robota
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Na nastepny sezon jak juz bede mial podpietwgo deta I zalozona szpere, przywioze sobie z us dobra suszarke. Poki co chce zrobic co sie da na seryjnej poki jeszcze zyje. Poza tym do duzej turbiny wypada zalozyc wieksze wtryski, wydajniejsza pompe, nieco przemodelowac dolot do turbiny. Tak sie wydaje ale teraz bylo by to 5000zl wiecej (na nowej suszarce bo uzywki nie chce wkladac).
O Hecku sobie przypomnialem jakos teraz, ale nic to I tak w moich planach nie zmienia
O Hecku sobie przypomnialem jakos teraz, ale nic to I tak w moich planach nie zmienia
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
Re: Lukas007
Czyżby zapowiadała się pierwsza jedynka która będzie ukończona tak, jak było w zamyśle bo chyba nie zobaczymy jej na allegro za rok w cenie żuka
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
-- oryginalny post 2014-03-26 07:41 --
Nie planuje sprzedawac. Jednak wiem jak to w zyciu bywa I nigdy nie mozna sie na 100% deklarowac na dluzsza mete. Co do planow to o ile tylko bedzie kasa I w przyszlym roku ustabilizuje sie sytuacja po studiach to na pewno zrobie co zamierzalem. Poki co autko umyte stoii sobie u dziewczyny w garazu pod kocykiem I czeka na 4 kwietnia I wypad do Wa-Wy.
-- dodano 2014-04-05 07:18 --
Stage I ukończony. Auto zrobione na max tego co się dało bez ingerencji w ECU na seryjnej turbinie. Niestety ECU Master, nawet po ogarnięciu napięcia przepływki odpowiednim obwodem, nie daje sobie rady tak jak powinien z wysterowaniem seryjnego kompa. Dlatego na następny sezon, oprócz normalnej turbiny w miejsce seryjnej zabawki, wskoczy też EMU jako standalone, żeby to w końcu idealnie ogarnąć, i pozbyć się opornego seryjnego kompa, przepływki i tego typu wynalazków. Co do turbiny będziemy myśleć co włożyć, ale raczej TD04 z Volvo i plan na +/- 320KM.
Co do stanu obecnego - wykres, jako podsumowanie walki o moc przy seryjnej turbinie - myśle, że nawet bez bawienia się w sztukę i półśrodki z ECU Masterem wyszły całkiem dobre wartości. Parę drobiazgów zostało poprawionych, wszystko co tylko dało się zrobića zostało sprawdzone na hamowni i obecna konfiguracja daje najlepsze wyniki.
Nie planuje sprzedawac. Jednak wiem jak to w zyciu bywa I nigdy nie mozna sie na 100% deklarowac na dluzsza mete. Co do planow to o ile tylko bedzie kasa I w przyszlym roku ustabilizuje sie sytuacja po studiach to na pewno zrobie co zamierzalem. Poki co autko umyte stoii sobie u dziewczyny w garazu pod kocykiem I czeka na 4 kwietnia I wypad do Wa-Wy.
-- dodano 2014-04-05 07:18 --
Stage I ukończony. Auto zrobione na max tego co się dało bez ingerencji w ECU na seryjnej turbinie. Niestety ECU Master, nawet po ogarnięciu napięcia przepływki odpowiednim obwodem, nie daje sobie rady tak jak powinien z wysterowaniem seryjnego kompa. Dlatego na następny sezon, oprócz normalnej turbiny w miejsce seryjnej zabawki, wskoczy też EMU jako standalone, żeby to w końcu idealnie ogarnąć, i pozbyć się opornego seryjnego kompa, przepływki i tego typu wynalazków. Co do turbiny będziemy myśleć co włożyć, ale raczej TD04 z Volvo i plan na +/- 320KM.
Co do stanu obecnego - wykres, jako podsumowanie walki o moc przy seryjnej turbinie - myśle, że nawet bez bawienia się w sztukę i półśrodki z ECU Masterem wyszły całkiem dobre wartości. Parę drobiazgów zostało poprawionych, wszystko co tylko dało się zrobića zostało sprawdzone na hamowni i obecna konfiguracja daje najlepsze wyniki.
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
Re: Lukas007
fajnie Twoja galeria dobrze pokazuje potencjał mocowy jedynki bez wielkiego nakładu nakładu finansowego super
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
Jeżeli liczyć same mody silnika to za jakieś 5000zł mam dodatkowe 78KM i 139NM. Auto jeździ dobrze, niedługo wrzucę jakieś media, i to na ten rok koniec. Za rok, o ile fundusze pozwolą, będę dłubał dalej.
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Lukas007
Z wiekiem ludzie mądrzejąStig pisze:Chyba kupuje jedynke
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
Re: Lukas007
64pln/km, 36pln/nm, ale to chyba nie mozna tak po jednym co?
life's 2 short 4 seals ~~~~~~ ‹=====|=======|-----]
only ziligon
only ziligon
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
Re: Lukas007
Tak jak mówiłem ecu master nie ogarnie tego kompa w takim stopniu aby latał. U mnie po wielu dniach i cudach mnożnikach napięcia z czujników itd. Dalej nie dało rady ogarnąć zapłonu a że wcześniej posypał sie kolektor z kwasówki dałem sobie na wstrzymanie.
Więc to co pisałem wcześniej to ni był przejaw zazdrości.
Gratuluję wyniku powiem świetny najmocniejsza jedynka w klubie na dzień dzisiejszy bez dwóch zdań Na jakim doładowaniu był pomiar 1-1.1 bara ?
Więc to co pisałem wcześniej to ni był przejaw zazdrości.
Gratuluję wyniku powiem świetny najmocniejsza jedynka w klubie na dzień dzisiejszy bez dwóch zdań Na jakim doładowaniu był pomiar 1-1.1 bara ?
PROBE "Blackbird" FE3N POWER
Sportage FE3N 4X4
Sportage FE3N 4X4
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
Re: Lukas007
W takim razie nie pozostaje nic innego jak EMU jako standalone ?
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Lukas007
-- oryginalny post 2014-04-06 10:32 --
Pomiar był na 1 bar. Więcej nie chce dmuchać, bo mam zamiar na tej turbinie dojchać spokojnie na zlot, a za rok na wymiane kompa i samej turbiny na cos normalnego. Póki co auto jeździ fajnie, lepiej niż przed przyjazdem do Coobcia, ale i tak nie nadaje się do ścigania, bo przy szybkiej zmianie biegu z 1 na 2 zaczyna go zalewać i przestaje jechać. Da sie oczywiscie krecić do 3000, albo ruszać z 2'ki. Za to rolka wychodzi bardzo przyjemnie. Do tego elastyczność jakieś 2.5s na III od 60 do 100 i koło 10s od 80 do 180km/h (IV i V). Za rok będzie na pewno lepiej.
No i w końcu wymieniłem opornicę na taką która działa na wszystkich zakresach hehe
Jakby ktoś chciał to mam na sprzedaż nówke sztuke MBC Turbosmarta - niebieski.
-- dodano 2014-04-06 21:28 --
Kilka fotek na pierwszej stronie. Zapraszam
Pomiar był na 1 bar. Więcej nie chce dmuchać, bo mam zamiar na tej turbinie dojchać spokojnie na zlot, a za rok na wymiane kompa i samej turbiny na cos normalnego. Póki co auto jeździ fajnie, lepiej niż przed przyjazdem do Coobcia, ale i tak nie nadaje się do ścigania, bo przy szybkiej zmianie biegu z 1 na 2 zaczyna go zalewać i przestaje jechać. Da sie oczywiscie krecić do 3000, albo ruszać z 2'ki. Za to rolka wychodzi bardzo przyjemnie. Do tego elastyczność jakieś 2.5s na III od 60 do 100 i koło 10s od 80 do 180km/h (IV i V). Za rok będzie na pewno lepiej.
No i w końcu wymieniłem opornicę na taką która działa na wszystkich zakresach hehe
Jakby ktoś chciał to mam na sprzedaż nówke sztuke MBC Turbosmarta - niebieski.
-- dodano 2014-04-06 21:28 --
Kilka fotek na pierwszej stronie. Zapraszam