Jako, że nie znalazłem tematu pasującego do mojego problemu (jeden był ale dla 1 gen.)
Postanowiłem napisać go tutaj
Panowie i Panie potrzebuje pomocy/rady gdzie ten przewód pierwotnie szedł? Widać, że ktoś musiał go wcześniej lutować i się ułamał. Znalazłem go jak sobie gonił przy przegubie a najprawdopodobniej był przymocowany za kolektorem ssącym po jego lewej stronie gdyż tam znalazłem miejsce na "spinkę" Jest to wtyczka z 1 przewodem i z tego co udało mi się ustalić podczas włączonego silnika napięcie na nim (zmienne) zmienia się w zależności od obrotów silnika (tak mi się wydaje) w zakresie 0.6-2.2 V do (sprawdzałem do około 3-4 tyś obrotów)
Oto zdjęcia
z góry dzięki za pomoc i pozdrawiam !
Urwany kabel za kolektorem ssącym
- sebatox
- Posty: 113
- Rejestracja: 2015-10-16 20:42
- Samochód: Ford probe II 2.5 V6 '96
- Galeria: viewtopic.php?t=23253
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Urwany kabel za kolektorem ssącym
A masz przewód podłączony do pompy wspomagania? W 2.0 występuje on na pewno i podbija obroty podczas kręcenia kierownica. W v6 chyba tez powinien byc.
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Urwany kabel za kolektorem ssącym
Może te schematy coś ci podpowiedzą?
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- sebatox
- Posty: 113
- Rejestracja: 2015-10-16 20:42
- Samochód: Ford probe II 2.5 V6 '96
- Galeria: viewtopic.php?t=23253
Re: Urwany kabel za kolektorem ssącym
Dzięki za odpowiedź sprawdzę dzisiaj po pracy czy tam koło pompy wspomagania czegoś nie brakuje
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Urwany kabel za kolektorem ssącym
Tylko nie szukaj wtyczki bo jej nie znajdziesz. Na pompie powinien byc taki bolec na który nasuwa sie przewód. Moze to dobry trop.
Re: Urwany kabel za kolektorem ssącym
W zasadzie wystarczy ruszyć fajerą żeby wiedzieć czy czujnik wspomagania działa.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: Urwany kabel za kolektorem ssącym
Jesli jest wszystko sprawne to powinno podbić obroty. Ale nie zawsze to działa, nawet jak przewód jest podłączony.