Żarnik vs Led
- Loganos69
- Klubowicz
- Posty: 243
- Rejestracja: 2017-07-18 15:54
- Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=24241
- Lokalizacja: Tarnów
Żarnik vs Led
No właśnie, co raz to więcej spotykam się z zamianą żarówek na ledowe i sam zacząłem się im przyglądać no bo czemu nie. Ładniejsze, mocniejsze, a zarazem oszczędniejsze światło w teorii.
I tak zrodził się pomysł, żeby zmienić wszystkie za wyjątkiem głównych - jakoś tak cena mnie nie przekonała. No chyba, jakiś szejk odda mi jeden z szybów to nawet dwa komplety kupię.
W każdym bądź razie dla próby nie ma co wydawać majątku.
W taki sposób napalony jak arab na kurs pilotażu kupiłem wszystkie - postojowe do zderzaków, stop plus postój i kierunki. Za niespełna 50zl jest komplet.
A że Polak mądry po szkodzie to dopiero mnie olśniło, że może by tak najpierw poczytać. Czekając na pociąg Anglia-Francja zacząłem kopać forum.
Jeden już by spalił auto, bo pięknie i jasno wyglądają ledy w środku.
W innym wątku było opisane, że USA to ogólnie w standardzie ma mocniejsze żarówki od EU.
Do sedna:
Jak się mają dzisiejsze ledy do naszych aut
Czy jest wogóle sens zakładać te ledy, ponieważ faktycznie jest różnica w oświetleniu?
Czy zostać przy starym sprawdzonym żarniku, który wymieniać trzeba co parę miesięcy?
A jeśli już to jakie kupić i czy konieczne jest zakładanie dodatkowych zabezpieczeń?
Płonąca wiązka i cała reszta jakoś nie w moim guście choć efekt przedni.
Jakie jest wasze zdanie, a może ktoś już próbował i nie ma się czego obawiać?
Przykład tanich żarówek :
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5000703202
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
I tak zrodził się pomysł, żeby zmienić wszystkie za wyjątkiem głównych - jakoś tak cena mnie nie przekonała. No chyba, jakiś szejk odda mi jeden z szybów to nawet dwa komplety kupię.
W każdym bądź razie dla próby nie ma co wydawać majątku.
W taki sposób napalony jak arab na kurs pilotażu kupiłem wszystkie - postojowe do zderzaków, stop plus postój i kierunki. Za niespełna 50zl jest komplet.
A że Polak mądry po szkodzie to dopiero mnie olśniło, że może by tak najpierw poczytać. Czekając na pociąg Anglia-Francja zacząłem kopać forum.
Jeden już by spalił auto, bo pięknie i jasno wyglądają ledy w środku.
W innym wątku było opisane, że USA to ogólnie w standardzie ma mocniejsze żarówki od EU.
Do sedna:
Jak się mają dzisiejsze ledy do naszych aut
Czy jest wogóle sens zakładać te ledy, ponieważ faktycznie jest różnica w oświetleniu?
Czy zostać przy starym sprawdzonym żarniku, który wymieniać trzeba co parę miesięcy?
A jeśli już to jakie kupić i czy konieczne jest zakładanie dodatkowych zabezpieczeń?
Płonąca wiązka i cała reszta jakoś nie w moim guście choć efekt przedni.
Jakie jest wasze zdanie, a może ktoś już próbował i nie ma się czego obawiać?
Przykład tanich żarówek :
http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=5000703202
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 2017-11-21 01:33 przez Loganos69, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: Żarnik vs Led
Zobacz sobie u mnie galerie. Całe oświetlenie wnętrza mam białe led plus jeszcze podświetlenie tablicy rejestracyjnej... nic się nie pali, wybucha, próbuje otruć właściciela...
Jedyną anomalią jak już się doszukiwać jest, że przy zamknięciu drzwi oświetlenie wygasza się płynnie, ale z takim efektem stroboskopu, a na zwykłych żarówkach tego nie ma. W niczym to nie przeszkadza ani nie psuje efektu pozatym jak ktoś ma pojęcie o elektronice to wstawi jakiś opornik, rezystor czy inne cuda i będzie jak z normalnymi żarówkami.
Pozdrawiam
Jedyną anomalią jak już się doszukiwać jest, że przy zamknięciu drzwi oświetlenie wygasza się płynnie, ale z takim efektem stroboskopu, a na zwykłych żarówkach tego nie ma. W niczym to nie przeszkadza ani nie psuje efektu pozatym jak ktoś ma pojęcie o elektronice to wstawi jakiś opornik, rezystor czy inne cuda i będzie jak z normalnymi żarówkami.
Pozdrawiam
- Loganos69
- Klubowicz
- Posty: 243
- Rejestracja: 2017-07-18 15:54
- Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=24241
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Żarnik vs Led
Pierwsza rada - zabezpiecz się , więc: przykładowo daje opornik, ale gdzie? Przed każdą żarówką? Każdy jeden kabelek trzeba rozebrać i wlutować takie cudo?LukaszV8 pisze:... pozatym jak ktoś ma pojęcie o elektronice to wstawi jakiś opornik, rezystor czy inne cuda i będzie jak z normalnymi żarówkami.
Pozdrawiam
Jak to u siebie zrobiłeś?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
- Loganos69
- Klubowicz
- Posty: 243
- Rejestracja: 2017-07-18 15:54
- Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=24241
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Żarnik vs Led
Skoro mówisz, że działa to też tak spróbuję.
A co z temperaturą?
Gdzieś wyczytałem, że ledy mają to do siebie, że dużą część ciepła przekazują na gniazdo, w którym są zamontowane i często powodują topnienia, zwarcie itd.
Ty masz ledy w środku ich czas pracy nie jest długi, więc nie mają się czasu na przegrzanie.
Do świateł drogowych często montowane są radiatory, żeby poradzić sobie z temperaturą - fakt tam jest nieco większy prąd pracy w porównaniu do postojówek.
Pytanie czy ciągła praca nie rozpocznie cyklu "szukaj wiązki na allegro".
Zauważyłeś u siebie dziwne objawy przy podswietleniu tablicy?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
A co z temperaturą?
Gdzieś wyczytałem, że ledy mają to do siebie, że dużą część ciepła przekazują na gniazdo, w którym są zamontowane i często powodują topnienia, zwarcie itd.
Ty masz ledy w środku ich czas pracy nie jest długi, więc nie mają się czasu na przegrzanie.
Do świateł drogowych często montowane są radiatory, żeby poradzić sobie z temperaturą - fakt tam jest nieco większy prąd pracy w porównaniu do postojówek.
Pytanie czy ciągła praca nie rozpocznie cyklu "szukaj wiązki na allegro".
Zauważyłeś u siebie dziwne objawy przy podswietleniu tablicy?
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Żarnik vs Led
No to ja dorzucę swoje 3 grosze:
Ledy są dobrym pomysłem, ale nie może być to chińskie badziewie. Miałem służbowo kilka przypadków z LEDami, gdzie się działy różne złe rzeczy. Nawet sam to badałem. Biorąc do ręki np. 5szt takich samych żarówek LED okazywało się, że każda jest... inna - tj. nieprecyzyjnie wykonana. Np. w jednej radiator nad ledem dotykał punkty styku, a w drugiej nie itp.
Osobiście też mam Ledy we wnętrzu, ale wiem co może się stać.
Co do samej temperatury - załączam wykresy z badań, które robiliśmy. Porówananie LED i normalnej żarówki.
BONUS - widok spalenia po zamontowaniu LEDa!
Edit: nie mogę załączyć zdjęć!
Ledy są dobrym pomysłem, ale nie może być to chińskie badziewie. Miałem służbowo kilka przypadków z LEDami, gdzie się działy różne złe rzeczy. Nawet sam to badałem. Biorąc do ręki np. 5szt takich samych żarówek LED okazywało się, że każda jest... inna - tj. nieprecyzyjnie wykonana. Np. w jednej radiator nad ledem dotykał punkty styku, a w drugiej nie itp.
Osobiście też mam Ledy we wnętrzu, ale wiem co może się stać.
Co do samej temperatury - załączam wykresy z badań, które robiliśmy. Porówananie LED i normalnej żarówki.
BONUS - widok spalenia po zamontowaniu LEDa!
Edit: nie mogę załączyć zdjęć!
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: Żarnik vs Led
Przepraszam, ale zdziwiacie... zakładać i nie szukać teorii spiskowych.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Żarnik vs Led
Jutro wstawię zdjęcia i wykresyLukaszV8 pisze:Przepraszam, ale zdziwiacie... zakładać i nie szukać teorii spiskowych.
Zakładać zakładać - tylko NIE chiński shi.t
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Loganos69
- Klubowicz
- Posty: 243
- Rejestracja: 2017-07-18 15:54
- Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=24241
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Żarnik vs Led
To zakładamy, na razie chiński syf tylko na próbę pod domem dla porównania efektu, a jak zda egzamin kupuje coś co jest warte.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: Żarnik vs Led
Znaczy kupisz tajwański tudzież wietnamski syf z poczuciem, że kupiłeś coś lepszego bo było droższe o pare zł...
- Loganos69
- Klubowicz
- Posty: 243
- Rejestracja: 2017-07-18 15:54
- Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=24241
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Żarnik vs Led
Tak też może być, bo jaką mam pewność, że np. Pudełko z napisem Philips nie ma dokładnie tej samej zawartości co pudełko Super Ultra Hiper Led 5000, a rzeczywista różnica jest grawerem na rancie?LukaszV8 pisze:Znaczy kupisz tajwański tudzież wietnamski syf z poczuciem, że kupiłeś coś lepszego bo było droższe o pare zł...
Trzeba trzymać się nadziei, że nie wszystkie firmy aż tak lecą w kulki a nóż się trafi dobry produkt
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Żarnik vs Led
Bardziej chodzi o to, żeby jakość wykonania była lepsza - szkoda jeździć na bombie.LukaszV8 pisze:Znaczy kupisz tajwański tudzież wietnamski syf z poczuciem, że kupiłeś coś lepszego bo było droższe o pare zł...
Załączniki:
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Loganos69
- Klubowicz
- Posty: 243
- Rejestracja: 2017-07-18 15:54
- Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=24241
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Żarnik vs Led
Ostatnie zdjęcie mówi więcej niż wykresy jeżeli jest słabe wykonanie, aczkolwiek co do temperatury podczas długości pracy ewidentnie wygrywa Led.
Wniosek prosty: montować nie bać się, ale zwrócić uwagę na jakość wykonania jak z każdą jedna inną zamienią częścią.
Dziękuję za wykresy
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Wniosek prosty: montować nie bać się, ale zwrócić uwagę na jakość wykonania jak z każdą jedna inną zamienią częścią.
Dziękuję za wykresy
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Żarnik vs Led
W środku każdą żarówkę oświetlenia wnętrza mam ledową i nic się nie dzieje fura mi nie spłonęła a już będzie parę lat(5-6) i nawet wszystkie świecą,szczerzę powiem że nawet nie wiem co to za producenci są,ale na pewno żadne markowe firmy typu philips czy osram wszystko zamawiane na allegro
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Żarnik vs Led
Więc dobrze trafiłeśLukasz pisze:W środku każdą żarówkę oświetlenia wnętrza mam ledową i nic się nie dzieje fura mi nie spłonęła a już będzie parę lat(5-6) i nawet wszystkie świecą,szczerzę powiem że nawet nie wiem co to za producenci są,ale na pewno żadne markowe firmy typu philips czy osram wszystko zamawiane na allegro
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Żarnik vs Led
Biorąc pod uwagę że parę lat temu to jeszcze ledy były o kant dupy potłuc to musiałem mieć fart
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Loganos69
- Klubowicz
- Posty: 243
- Rejestracja: 2017-07-18 15:54
- Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=24241
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Żarnik vs Led
Jak na razie i u mnie jest ok, a żarówki noname z allegro na próbę kupione.
Postojówki, stopy, wsteczne, kierunki wszystko ładnie świeci, bez przegrzania. Chociaż światło stopu mogło by być mocniejsze - będę szukał żarówek, które włączają dodatkowe ledy przy naciśnięciu na hamulec lub mają więcej Led bądź soczewkę, bo póki co te świecą w całości, a jak wciskamy stop to świecą mocniej i póki jeżdżę wieczorami to się to sprawdza, ale w świetle słonecznym nie widać wielkiej różnicy, dobrze, że w klapie jest dodatkowe światło, bez niego ktoś z tyłu miałby problem zwrócić uwagę, że hamuje.
Taśmy ledowe pod nogami mają efekt przyciemniania się mimo, że są podłączone do kabli od żarówki w5w. ( choć nie wiem czy z nich nie zrezygnować żeby z Probe nie robić "poza miastowego" tuningu. - choć efekt robi swoje, a zamiast tego założyć zwykle zimne w5w Led.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Postojówki, stopy, wsteczne, kierunki wszystko ładnie świeci, bez przegrzania. Chociaż światło stopu mogło by być mocniejsze - będę szukał żarówek, które włączają dodatkowe ledy przy naciśnięciu na hamulec lub mają więcej Led bądź soczewkę, bo póki co te świecą w całości, a jak wciskamy stop to świecą mocniej i póki jeżdżę wieczorami to się to sprawdza, ale w świetle słonecznym nie widać wielkiej różnicy, dobrze, że w klapie jest dodatkowe światło, bez niego ktoś z tyłu miałby problem zwrócić uwagę, że hamuje.
Taśmy ledowe pod nogami mają efekt przyciemniania się mimo, że są podłączone do kabli od żarówki w5w. ( choć nie wiem czy z nich nie zrezygnować żeby z Probe nie robić "poza miastowego" tuningu. - choć efekt robi swoje, a zamiast tego założyć zwykle zimne w5w Led.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 2017-12-20 12:45 przez Loganos69, łącznie zmieniany 1 raz.
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
Re: Żarnik vs Led
tak sie sklada ze ostatnio zmienialem cale oswietlenie zewnatrz,mysle ze cos moge polecic, zdjec t10 nie robilem to juz bez znaczenia jakie, aby byly led ...
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
-
- Posty: 911
- Rejestracja: 2009-05-21 22:31
- Samochód: Ford Probe I GT 2,2T 12V 92r
- Galeria: viewtopic.php?t=16334
- Lokalizacja: Konin (WLKP)
Re: Żarnik vs Led
Nigdy i w żadnym aucie żarówka LED nie zastąpi żarówki H4 lub innej wolframowej.
Problem polega na rozproszeniu światła że LED świeci tylko kierunkowo w dane miejsca a nie 360st i daje może więcej światła (złudzenie optyczne) lecz moc światła jest mniejsza (ścieli bliżej. Dodatkowo najważniejsza sprawa nasze auta mają odbłyśniki a co więcej klosze lamp mają zaprojektowane ukształtowanie wiązki światła które jest zaprojektowane do punktowego źródła wolframu w żarówce. Żarówka LED widać że ma dużo LED'ów i jest większa a więc nie skupi tak światła jak powinno a co za tym idzie nawet żarówka niby mocniejsza niech będzie mocniejsza 2x (chodzi o ilość światła że dwa razy więcej) to nigdy ono nie zostanie skupione jak w oryginalnej lampie. A jeżeli światła jest za dużo i nie można go skupić tak jak to projekt przewidział to gdzie będzie to światło jak myślicie? - a no jest to światło które oślepia inne pojazdy z przodu.
No i najważniejsze. Lampy mają homologację i certyfikaty przypisane i zdobyte za pomocą żarówki wolframowej H4 lub innej. Jeżeli wsadzisz ta LED'a to tak jakbyś nie miał homologacji i policjant ci zabierze dowód przy kontroli.
Problem polega na rozproszeniu światła że LED świeci tylko kierunkowo w dane miejsca a nie 360st i daje może więcej światła (złudzenie optyczne) lecz moc światła jest mniejsza (ścieli bliżej. Dodatkowo najważniejsza sprawa nasze auta mają odbłyśniki a co więcej klosze lamp mają zaprojektowane ukształtowanie wiązki światła które jest zaprojektowane do punktowego źródła wolframu w żarówce. Żarówka LED widać że ma dużo LED'ów i jest większa a więc nie skupi tak światła jak powinno a co za tym idzie nawet żarówka niby mocniejsza niech będzie mocniejsza 2x (chodzi o ilość światła że dwa razy więcej) to nigdy ono nie zostanie skupione jak w oryginalnej lampie. A jeżeli światła jest za dużo i nie można go skupić tak jak to projekt przewidział to gdzie będzie to światło jak myślicie? - a no jest to światło które oślepia inne pojazdy z przodu.
No i najważniejsze. Lampy mają homologację i certyfikaty przypisane i zdobyte za pomocą żarówki wolframowej H4 lub innej. Jeżeli wsadzisz ta LED'a to tak jakbyś nie miał homologacji i policjant ci zabierze dowód przy kontroli.
- Loganos69
- Klubowicz
- Posty: 243
- Rejestracja: 2017-07-18 15:54
- Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=24241
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Żarnik vs Led
Dlatego przynajmniej ja zostałem przy standardowych no może nieco ulepszonych ( 150% światła więcej) żarówkach że względu na to, że:
Głównych lamp używam w ciągu roku może w 15% więc wydatek na dobre ledy mija się z celem, a poprawę w ilości i jasności światła tak naprawdę zrobiły nowe klosze.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Głównych lamp używam w ciągu roku może w 15% więc wydatek na dobre ledy mija się z celem, a poprawę w ilości i jasności światła tak naprawdę zrobiły nowe klosze.
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Żarnik vs Led
No te ledy co są na fotkach wyżej to jest jakieś nieporozumienie,ale ledy philipsa te z tymi przetwornicami nie wiem jak one się nazywają dokładnie zostały własnie zrobione z myślą własnie o starszych samochodów ze zwykłymi lampami,ale w głupim państwie głupie prawo zakazuje stosowania oczywiście bo jak by to mogło być inaczej
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Loganos69
- Klubowicz
- Posty: 243
- Rejestracja: 2017-07-18 15:54
- Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=24241
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Żarnik vs Led
Tylko ze te Philipsy kosztują 700zl... Robią wrażenie, mega światło wytwarzają i super oświetlają wszystko przed maską, bez porównania że zwykłą żarówką.
Ale cena to raz, a dwa brak homologacji...
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ale cena to raz, a dwa brak homologacji...
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ostatnio zmieniony 2018-02-01 18:17 przez Loganos69, łącznie zmieniany 2 razy.
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "