wuka
- wuka
 - Klubowicz
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 2012-01-25 20:30
 - Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=19968
 - Lokalizacja: Kraków, Gorlice
 
Re: wuka
Co o tym myślicie? 
https://www.sklep.carstuff.pl/zawieszen ... 23249.html
Warto w coś takiego inwestować?
			
			
									
						
							https://www.sklep.carstuff.pl/zawieszen ... 23249.html
Warto w coś takiego inwestować?

- cuba27
 - Klubowicz
 - Posty: 512
 - Rejestracja: 2012-02-12 17:47
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
 - Galeria: viewtopic.php?t=19969
 - Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
 
Re: wuka
No ja bym brał bez zastanowienia:) Jak chcesz wiedzieć jak się spisuje Probe na gwincie to pisz.wuka pisze: 2018-02-15 07:08 Co o tym myślicie?
https://www.sklep.carstuff.pl/zawieszen ... 23249.html
Warto w coś takiego inwestować?
- wuka
 - Klubowicz
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 2012-01-25 20:30
 - Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=19968
 - Lokalizacja: Kraków, Gorlice
 
Re: wuka
Zawieszenie biorę, zobaczymy jak się będzie pomykało 
 
Chciałem sobie zrobić wczoraj shortshiftera i niestety nie udało się, kulka jest tak zapieczona że ani drgnie, zatem nie pozostało mi nic innego jak zamówić.
			
			
									
						
							Chciałem sobie zrobić wczoraj shortshiftera i niestety nie udało się, kulka jest tak zapieczona że ani drgnie, zatem nie pozostało mi nic innego jak zamówić.

- KrecioPL
 - Klubowicz
 - Posty: 3440
 - Rejestracja: 2012-02-27 16:00
 - Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
 - Galeria: viewtopic.php?t=21787
 - Lokalizacja: Na wsi.
 
Re: wuka
Wiesz jakie są minusy jeśli chodzi o shorta?
Nie wiem jak w 2.0 ale kolegom z V6 zdarzały się taki przypadki, że przy dłuższej jeździe, albo przy ostrym katowaniu short shifter grał się i uniemożliwiał wyrzucenie biegu. Ten przypadek, z tego co pamiętał, dotyczył kupnych shortów, a nie oryginałów pomodzonych.
O dokładniejsze info można podpytać kolegów: Stig, Basco, _Mike91_.
			
			
									
						
							Nie wiem jak w 2.0 ale kolegom z V6 zdarzały się taki przypadki, że przy dłuższej jeździe, albo przy ostrym katowaniu short shifter grał się i uniemożliwiał wyrzucenie biegu. Ten przypadek, z tego co pamiętał, dotyczył kupnych shortów, a nie oryginałów pomodzonych.
O dokładniejsze info można podpytać kolegów: Stig, Basco, _Mike91_.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
			
						- wuka
 - Klubowicz
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 2012-01-25 20:30
 - Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=19968
 - Lokalizacja: Kraków, Gorlice
 
Re: wuka
Hmm, czyli że mogę się martwić :/ Spróbuje raz jeszcze dziś pomodzić, może podgrzeję solidnie kulkę to pójdzie łatwiej.
			
			
									
						
							
- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
- wuka
 - Klubowicz
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 2012-01-25 20:30
 - Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=19968
 - Lokalizacja: Kraków, Gorlice
 
Re: wuka
No biłem solidnie dwukilowym młotem, może mam za mało siły. Ale na kulce w miejscu gdzie była podparta aż się wgniecenia od imadła zrobiły a sama ani drgnęła. Dziś ją solidnie nagrzeję i spróbuję jeszcze raz. Jak się nie uda to już jedzie do mnie zakupiony za wielką wodą. shortshifter
			
			
									
						
							
- KrecioPL
 - Klubowicz
 - Posty: 3440
 - Rejestracja: 2012-02-27 16:00
 - Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
 - Galeria: viewtopic.php?t=21787
 - Lokalizacja: Na wsi.
 
Re: wuka
Szukaj takiego z metalową kulką a nie plastikową
			
			
									
						
							Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
			
						- wuka
 - Klubowicz
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 2012-01-25 20:30
 - Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=19968
 - Lokalizacja: Kraków, Gorlice
 
- cuba27
 - Klubowicz
 - Posty: 512
 - Rejestracja: 2012-02-12 17:47
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
 - Galeria: viewtopic.php?t=19969
 - Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
 
- wuka
 - Klubowicz
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 2012-01-25 20:30
 - Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=19968
 - Lokalizacja: Kraków, Gorlice
 
- wuka
 - Klubowicz
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 2012-01-25 20:30
 - Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=19968
 - Lokalizacja: Kraków, Gorlice
 
Re: wuka
Poległym przy robieniu shortshiftera. Wkręciłem solidnie w imadło, nakręciłem na końcówkę gwintu nakrętkę, tak żeby go nie zepsuć, rozgrzałem mocno kulkę i waliłem dwukilowym młotem. Kulka nawet o milimetr nie drgnęła. Skończyło się tak że mimo nakręconej nakrętki gwint się zepsuł. Więc będę musiał już zamontować zakupionego shorta. Na szczęście już do mnie jedzie.
			
			
									
						
							
- Loganos69
 - Klubowicz
 - Posty: 243
 - Rejestracja: 2017-07-18 15:54
 - Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
 - Galeria: viewtopic.php?t=24241
 - Lokalizacja: Tarnów
 
Re: wuka
Ładnie się rozpędziłeś z naprawami, czuje, że to będzie ładny projekt 
 
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
			
			
									
						
							Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA 
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
			
						"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
- wuka
 - Klubowicz
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 2012-01-25 20:30
 - Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=19968
 - Lokalizacja: Kraków, Gorlice
 
Re: wuka
No nabrałem ciuteczkę rozpęd, a co do ładnego projektu to co do poniektórych ludzi z forum znacząco mi brakuje w jakości prowadzonych robót.
			
			
									
						
							
- wuka
 - Klubowicz
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 2012-01-25 20:30
 - Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=19968
 - Lokalizacja: Kraków, Gorlice
 
Re: wuka
Zdemontowałem kokpit. Tym samym po roku prawie zakończyłem demontaż, została jeszcze linka od ręcznego, planuję z nią się dziś uporać.
			
			
									
						
							
- KrecioPL
 - Klubowicz
 - Posty: 3440
 - Rejestracja: 2012-02-27 16:00
 - Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
 - Galeria: viewtopic.php?t=21787
 - Lokalizacja: Na wsi.
 
Re: wuka
zastanów suę nad wymianą deski na taką z polifta. Nie jest błyszcząca i z ciut lepszego materiału.
			
			
									
						
							Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
			
						- wuka
 - Klubowicz
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 2012-01-25 20:30
 - Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=19968
 - Lokalizacja: Kraków, Gorlice
 
- wuka
 - Klubowicz
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 2012-01-25 20:30
 - Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=19968
 - Lokalizacja: Kraków, Gorlice
 
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
Re: wuka
Teraz kolego drążki stabilizatora i piasty w trawienie i ocynk galwaniczny a na to podkład akrylowy i akryl 
A reszta w ocynk ogniowy i jak chcesz to pomaluj dla kolorku też akrylem i na twoje i twoich dzieci życia starczy
			
			
									
						
							A reszta w ocynk ogniowy i jak chcesz to pomaluj dla kolorku też akrylem i na twoje i twoich dzieci życia starczy
PROBE "Blackbird" FE3N POWER 
Sportage FE3N 4X4
			
						Sportage FE3N 4X4
- wuka
 - Klubowicz
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 2012-01-25 20:30
 - Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=19968
 - Lokalizacja: Kraków, Gorlice
 
Re: wuka
Z cynkowania jednak zrezygnuję, ale i tak mój samochód będzie lepiej zabezpieczony niż 90% samochodów w takim wieku jeżdżących po naszych ulicach. 
Wczoraj walczyłem z rudą. Najpierw wyszorowałem dokładnie spód, a później przy użyciu mocno amatorskiej piaskarki czyściłem resztki rdzy które znalazłem. Przeżarte miejsca zostaną naprawione wstawkami, po wszystkim całość zostanie zakonserwowana.
			
			
													Wczoraj walczyłem z rudą. Najpierw wyszorowałem dokładnie spód, a później przy użyciu mocno amatorskiej piaskarki czyściłem resztki rdzy które znalazłem. Przeżarte miejsca zostaną naprawione wstawkami, po wszystkim całość zostanie zakonserwowana.
					Ostatnio zmieniony 2018-03-11 14:39 przez wuka, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
							
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- wuka
 - Klubowicz
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 2012-01-25 20:30
 - Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=19968
 - Lokalizacja: Kraków, Gorlice
 
- Bogdan9999
 - Posty: 4270
 - Rejestracja: 2005-04-11 00:42
 - Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
 - Galeria: viewtopic.php?t=7485
 - Lokalizacja: Przasnysz
 
- wuka
 - Klubowicz
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 2012-01-25 20:30
 - Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=19968
 - Lokalizacja: Kraków, Gorlice
 
Re: wuka
Jeżeli chodzi o cynkowanie to nawet nie pytałem o wycenę, ale wiem że w Krakowie ceny cynkowania zaczynają się od 3 zł za kg, zatem koszt byłby w granicach kilkuset złotych.
Dzisiaj dostałem prezent z poczty
 
Resztę mam dostać jutro.
			
			
									
						
							Dzisiaj dostałem prezent z poczty

- 
				Prezes5G19
 - Posty: 486
 - Rejestracja: 2014-10-16 14:32
 - Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
 - Galeria: viewtopic.php?t=22741
 - Lokalizacja: Strzelce Opolskie
 
Re: wuka
Łooo panie .... ! Byle by tylko poliuretan nie był za twardy bo będzie ci przenosić drgania na budę a to nie jest przyjemne. Miałem tak po wymianie na nowe poduszki silnika i skrzyni . Guma w zamienniku była zbyt twarda i drgała kiera oraz kierunek w zderzaku :/
			
			
									
						
										
						