MechanikCzasu
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5262
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: MechanikCzasu
Ryfel pod nogi i będzie git

- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: MechanikCzasu
Jak dla mnie to za ciężki ten kolor, biały dodał by elegancji i takiej lekkości 
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: MechanikCzasu
-- oryginalny post 2016-04-15 06:35 --
-- dodano 2016-04-15 06:36 --
Pasuje jak pięść do nosa. Nie rób z tego autka kolejnego odpustowego wozidła. Za chwilę pewnie wskoczą neony pod spód, naklejki pod lusterka i wielka ławka na tył. Nie rób tego.MechanikCzasu pisze:-- oryginalny post 2016-04-14 21:10 --
Końcówki wymieniłem ale udało mi się górę obciąć i zmieniałem wahacze więc Dolnego nie musiałem ciąć że wszystkiego została Mo tylko zmiana guma i ostatnie moje zmiany dotyczące oświetlenia stóp z żółtego na niebieski. Oceńcie czy wam się podoba
bo mi tak
.
Żarówki Led niebieskie.
-- dodano 2016-04-14 21:58 --
-- dodano 2016-04-15 06:36 --
O właśnie o tym zapomniałem.Romas pisze:Ryfel pod nogi i będzie git![]()

-
MechanikCzasu
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: MechanikCzasu
-- oryginalny post 2016-04-15 09:04 --
Ogólnie nie mam zamiaru robić jakiegoś wiejskiego tuningu tylko tak dałem do wglądu jak będzie wyglądać ba niebieskich
-- dodano 2016-04-15 09:14 --
Czyli lepiej zmienić na białe?
Ogólnie nie mam zamiaru robić jakiegoś wiejskiego tuningu tylko tak dałem do wglądu jak będzie wyglądać ba niebieskich
-- dodano 2016-04-15 09:14 --
Czyli lepiej zmienić na białe?
- vitek
- Klubowicz
- Posty: 1749
- Rejestracja: 2007-11-22 17:26
- Galeria: viewtopic.php?t=13010
- Lokalizacja: Skarżysko
Re: MechanikCzasu
zdecydowanie - białe
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
-
MechanikCzasu
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: MechanikCzasu
-- oryginalny post 2016-04-15 11:43 --
Dziś leci zdjęcie z białymi Led
-- dodano 2016-04-15 11:58 --
Wgl jakiej firmy tłumik końcowy możecie polecić? Chciałbym żeby próbek chodził bardziej rasowo. Ale nie głośno może być delikatnie głośniej ale nie żeby ryczałt. Myślałem o magnaflow
-- dodano 2016-04-15 12:02 --
Czy jest to wcale nieopłacalne?
Dziś leci zdjęcie z białymi Led
-- dodano 2016-04-15 11:58 --
Wgl jakiej firmy tłumik końcowy możecie polecić? Chciałbym żeby próbek chodził bardziej rasowo. Ale nie głośno może być delikatnie głośniej ale nie żeby ryczałt. Myślałem o magnaflow
-- dodano 2016-04-15 12:02 --
Czy jest to wcale nieopłacalne?
-
DNF91
- Posty: 154
- Rejestracja: 2016-01-20 08:25
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: MechanikCzasu
Romas, ryfel idealnie by się wpasował!
A co do neonow to jestem na tak, ale pod warunkiem że mogą pracować jako strobo
Jak ma chodzić rasowo, to śrubokręt w rękę i kilka zgrabnych dziurek w tłumiku wystarczy
Panie mechaniku. Niebieskie Ledy, rasowe tłumiki i spojlery wielkości stołu bilardowego pasują do calibry, a nie do proba.
Pozdrawiam
A co do neonow to jestem na tak, ale pod warunkiem że mogą pracować jako strobo
Jak ma chodzić rasowo, to śrubokręt w rękę i kilka zgrabnych dziurek w tłumiku wystarczy
Panie mechaniku. Niebieskie Ledy, rasowe tłumiki i spojlery wielkości stołu bilardowego pasują do calibry, a nie do proba.
Pozdrawiam
-
MechanikCzasu
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: MechanikCzasu
Rozumiem ledy już zmienione tłumik pospawany
a lotka od GT 
-
DNF91
- Posty: 154
- Rejestracja: 2016-01-20 08:25
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: MechanikCzasu
Ledy białe, a jeszcze lepiej cieple białe, dywaniki welur dopasowane dokładnie tylko do proba będą się komponować idealnie.
Lotka z proba II gen. Z wersji GT tez dodaje charakteru i pasuje bardzo dobrze. Bez tego wygląda auto średnio.
Lotka z proba II gen. Z wersji GT tez dodaje charakteru i pasuje bardzo dobrze. Bez tego wygląda auto średnio.
-
MechanikCzasu
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: MechanikCzasu
Wracając do mojej probówki to od tygodnia nic się nie popsuło ! a w najbliższym czasie ( po wypłacie ) planuje zmianę rozrządu bo jeszcze 2k kilometrów i będzie 300k przebiegu i musiałbym zmienić rozrząd ! więc cena 500zł zaskoczyła mnie delikatnie 
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3440
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: MechanikCzasu
A wiesz, że do tych 500zł należy doliczyć koszt pompy wody? Wypadałoby wymienić trochę więcej tych części od razu.MechanikCzasu pisze:Wracając do mojej probówki to od tygodnia nic się nie popsuło ! a w najbliższym czasie ( po wypłacie ) planuje zmianę rozrządu bo jeszcze 2k kilometrów i będzie 300k przebiegu i musiałbym zmienić rozrząd ! więc cena 500zł zaskoczyła mnie delikatnie
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Spider33
- Posty: 1246
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: MechanikCzasu
To ile ma km zrobione nie ma nic do rzeczy. Wazne jest to kiedy był wymieniany.MechanikCzasu pisze:Wracając do mojej probówki to od tygodnia nic się nie popsuło ! a w najbliższym czasie ( po wypłacie ) planuje zmianę rozrządu bo jeszcze 2k kilometrów i będzie 300k przebiegu i musiałbym zmienić rozrząd ! więc cena 500zł zaskoczyła mnie delikatnie
-
MechanikCzasu
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: MechanikCzasu
Jak pyknie 300k to będzie miał 70k przebieg rozrządu
niby tak jest na papierku ( mechanika ) który wcześniej się nim opiekował...
-
DNF91
- Posty: 154
- Rejestracja: 2016-01-20 08:25
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: MechanikCzasu
Z kosztami sprawa wygląda tak, że na oryginałach mazdy full komplet, tzn pasek, rolki, napinacz, sprężynka, 3 uszczelki wałków, pompa wody, uszczelka pokrywy to ok 800zł + u mnie za wymianę całości 400zł 
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3440
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: MechanikCzasu
Tak jest - jak kupować, to wszystko raz a porządnie.DNF91 pisze:Z kosztami sprawa wygląda tak, że na oryginałach mazdy full komplet, tzn pasek, rolki, napinacz, sprężynka, 3 uszczelki wałków, pompa wody, uszczelka pokrywy to ok 800zł + u mnie za wymianę całości 400zł
Ja bym dorzucił jeszcze uszczelniacz wału od strony rozrządu, oring aparatu zapłonowego i zaworek zwrotny pompy oleju.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
-
MechanikCzasu
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: MechanikCzasu
Tak właśnie chcę cały rozrząd zaworek pompy oleju uszczelniacze wszystkie do tego jeszcze nowy olej i mam takie sprzęgło czy będzie dobre.? http://www.iparts.pl/czesc/sprzeglo-kom ... 53043.html
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3440
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: MechanikCzasu
Twój link nie działa.
(już działa)
Poniżej wykaz części które potrzebujesz:
- rozrząd
- pompa wody
- uszczelka pokrywy zaworów
- uszczelniacze wałków rozrządu
- uszczelniacz wału od strony rozrządu
- oring aparatu zapłonowego
- zaworek zwrotny pompy oleju kpl.
- paski osprzętu
Jeśli masz wymieniać sprzęgło to jeszcze fajnie by było:
- uszczelniacz wału od strony skrzyni
- uszczelniacze półosi (L+P)
(już działa)
Poniżej wykaz części które potrzebujesz:
- rozrząd
- pompa wody
- uszczelka pokrywy zaworów
- uszczelniacze wałków rozrządu
- uszczelniacz wału od strony rozrządu
- oring aparatu zapłonowego
- zaworek zwrotny pompy oleju kpl.
- paski osprzętu
Jeśli masz wymieniać sprzęgło to jeszcze fajnie by było:
- uszczelniacz wału od strony skrzyni
- uszczelniacze półosi (L+P)
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
-
Prezes5G19
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: MechanikCzasu
Napiszcie jeszcze chłopakowi żeby auto wymienił. Po co wymieniać uszczelniacz skoro nie cieknie ??? Jeśli coś jest dobre , ory i nie wykazuje zmęczenia to po co to rozgrzebywać??? Chłopak chce wymienić rozrząd a wy mu zara smarujecie listę 1000zł + . Jak już was posłucha to pewno kupi wszystkie części najtaniej i słabej jakości i później się dopiero zacznie że to cieknie , tamto piszczy itp. Mechanik czasu -przy wymianie rozrządu powinno się wymienić uszczelkę pokrywy zaworów , pompę wody no i oczywiście kmpl. rozrządu. Jeśli z pod żadnego elementu obrotowego nie wycieka olej to lepiej tego nie ruszać.KrecioPL pisze:Twój link nie działa.
Poniżej wykaz części które potrzebujesz:
- rozrząd
- pompa wody
- uszczelka pokrywy zaworów
- uszczelniacze wałków rozrządu
- uszczelniacz wału od strony rozrządu
- oring aparatu zapłonowego
- zaworek zwrotny pompy oleju kpl.
- paski osprzętu
Jeśli masz wymieniać sprzęgło to jeszcze fajnie by było:
- uszczelniacz wału od strony skrzyni
- uszczelniacze półosi (L+P)
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3440
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: MechanikCzasu
Panowie, Panowie - zmęczenie może być niewidoczne - ale swoje lata te części mają. Weźcie to pod uwagę.Prezes5G19 pisze:Napiszcie jeszcze chłopakowi żeby auto wymienił. Po co wymieniać uszczelniacz skoro nie cieknie ??? Jeśli coś jest dobre , ory i nie wykazuje zmęczenia to po co to rozgrzebywać??? Chłopak chce wymienić rozrząd a wy mu zara smarujecie listę 1000zł + . Jak już was posłucha to pewno kupi wszystkie części najtaniej i słabej jakości i później się dopiero zacznie że to cieknie , tamto piszczy itp. Mechanik czasu -przy wymianie rozrządu powinno się wymienić uszczelkę pokrywy zaworów , pompę wody no i oczywiście kmpl. rozrządu. Jeśli z pod żadnego elementu obrotowego nie wycieka olej to lepiej tego nie ruszać.KrecioPL pisze:Twój link nie działa.
Poniżej wykaz części które potrzebujesz:
- rozrząd
- pompa wody
- uszczelka pokrywy zaworów
- uszczelniacze wałków rozrządu
- uszczelniacz wału od strony rozrządu
- oring aparatu zapłonowego
- zaworek zwrotny pompy oleju kpl.
- paski osprzętu
Jeśli masz wymieniać sprzęgło to jeszcze fajnie by było:
- uszczelniacz wału od strony skrzyni
- uszczelniacze półosi (L+P)
Jeśli ktoś ma obiekcje, zalecam lekturę:
https://www.mazparts.pl/oferta-specjaln ... -82-0-fpfs
Na dole macie zalecenia co do wymiany.
I nie piszę tych rzeczy ot tak, co będzie jak chłopak złoży rozrząd, a mu zacznie ciec uszczelniacz wału od strony rozrządu? Znów ma wszystko do wymiany. A tak to raz, skutecznie i spokój.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
-
MechanikCzasu
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: MechanikCzasu
-- oryginalny post 2016-04-20 16:01 --
Raczej tu wam przyznam rację dlatego zbieram kasę żeby wszystko na raz wymienić
więc i tak zamówienie będzie powyżej 1000zł
ale to po wypłacie. A co do tego sprzęgła to będzie dobre?
-- dodano 2016-04-20 16:11 --
Dzisiejsza zabawa z podszybiem i wycieraczkami. Były strasznie pordzewiale i stare pióra a podszybie prawie białe
a dziś wygląda tak!
Piaskowanie i malowanie wycieraczek i czernidlo do podszybia firmy K2 Bruno black
Raczej tu wam przyznam rację dlatego zbieram kasę żeby wszystko na raz wymienić
-- dodano 2016-04-20 16:11 --
Dzisiejsza zabawa z podszybiem i wycieraczkami. Były strasznie pordzewiale i stare pióra a podszybie prawie białe
Piaskowanie i malowanie wycieraczek i czernidlo do podszybia firmy K2 Bruno black
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3440
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Na wsi.
Re: MechanikCzasu
Podszybie wyszło zacnie, wycieraczki też.
Szkoda tylko, że to czernidło nie utrzyma się długo. Jak by co, polecam pomalować sprayem (tak jak ja). 12,99 i zainteresowanym mogę przekazać na Zlocie.
Szkoda tylko, że to czernidło nie utrzyma się długo. Jak by co, polecam pomalować sprayem (tak jak ja). 12,99 i zainteresowanym mogę przekazać na Zlocie.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
-
MechanikCzasu
- Posty: 175
- Rejestracja: 2016-02-04 14:07
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v LPG
- Galeria: viewtopic.php?t=23400
- Lokalizacja: Olsztyn
Re: MechanikCzasu
Właśnie zobaczę ile czasu najwyżej sprayem pomaluje 
-
DNF91
- Posty: 154
- Rejestracja: 2016-01-20 08:25
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: MechanikCzasu
Kecio, pisząc o 3 uszczelkach miałem na myśli dwa wałki + wał 
Mechanik, świetnie wyszło
Mechanik, świetnie wyszło