.....12PSI.........

Gość

.....12PSI.........

Post autor: Gość »

Czy udało się komuś obejść odcięcie paliwa powyżej 12Psi w 2.2GT :twisted: ?????
Czy jest to w ogóle możliwe?????? i jak to zrobić? :roll:

Posiadam instalacje gazowa i mimo to tez sie dziwnie zachowuje powyzej tej wartości :evil:
Pozdrowienia dla wszystkich :D
Awatar użytkownika
Alek
Posty: 103
Rejestracja: 2004-01-05 17:42
Samochód: brak
Lokalizacja: Wadowice

Post autor: Alek »

Sorry ale zapomniałem sie zalogować :roll: :oops: 8)
Probe 2.2GT :) :) i więcej nic nie trzeba pisać ;) nie długo byc moze jeszcze probek II 2.5 :) :)
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Myślę że powinieneś się oprzeć pokusie i nie dmuchać aż tyle :roll:
Awatar użytkownika
RED
Posty: 53
Rejestracja: 2004-03-23 04:36
Samochód: brak

Post autor: RED »

Pompa Paliwa Walbro i do tego Regulator Cisnienia Paliwa
Quaki
Posty: 774
Rejestracja: 2003-07-30 15:47
Galeria: viewtopic.php?t=7505
Lokalizacja: Gdynia
Kontakt:

Post autor: Quaki »

usuniete przez autora
Ostatnio zmieniony 2008-03-05 19:07 przez Quaki, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
RED
Posty: 53
Rejestracja: 2004-03-23 04:36
Samochód: brak

Post autor: RED »

Niebede sie klucil
www.probetalk.com
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

Można to ominąć bez jakiś wydatków na pompy itd itp. Odcięcie jest sterowane przez ECU i nawet kiedyś znalazłem na schemacie kabelek (gdzieś nawet na forum o tym pisałem). Tylko nie wiedziałem jaki stan jest podawany przez niego do ECU. Jak ktoś ma CD z serwisówką, to niech sobie znajdzie rozpiske ECU. Tam jak byk na opisie ECU jest podane coś w rodzaju "Overboost signal". To jest wejście, które w konsekwencji powoduje odcięcie paliwa.
Co do dmuchania, to spokojnie można podać 16 psi. Dalej bym już odradzał mimo, że turbina powinna pracować do 20 psi, to może się pokazać błąd od sensora "knock". A to już nie jest dobre dla silnika...
Czy aby odcięcie nie jest dokonywane przez wtryski, a nie przez pompe ? Z pompą byłaby chyba zbyt duża zwłoka.
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Asdero...male pytanko czy ty probe swoje sprzedales z ta zwezka na 12psi czy masz ja w domku....niepotrzebna :oops: 8)
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Gość

Post autor: Gość »

To nie odciecie paliwa, a po prostu jego brak - tak jak pisal RED. Zarowno pompa paliwa, jak i wtryskiwacze maja swoje mozliwosci, ktorych sie nie przeskoczy.
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

DUKE pisze:Asdero...male pytanko czy ty probe swoje sprzedales z ta zwezka na 12psi czy masz ja w domku....niepotrzebna :oops: 8)
Mam ją w domu :)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:35 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

Anonymous pisze:To nie odciecie paliwa, a po prostu jego brak - tak jak pisal RED. Zarowno pompa paliwa, jak i wtryskiwacze maja swoje mozliwosci, ktorych sie nie przeskoczy.
Dzieje się tak dokładnie przy 11.99 psi. I to jest granica, co jest opisane w serwisówce. Niemcy kręcą do 16 psi, ale właśnie po modyfikacjach programu chipa. A to daje na hamowni 185 KW
Swoją drogą warto jest zmodyfikowaś układ zasilania aby dostosować go do takiej pracy. Oraz np. układ ABS, bo jak zauważyłem nie jest przystosowany do prędkości ponad skale, a którą spokojnie można uzystać przy takim doładowaniu.
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:35 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

Cynki pisze:...
wiadomo, że opcja 260HP wymaga sporego nakłądu dutków (pln) a
Nie czarujmy się... w tym wypadku lepiej zmienić pojazd :)
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:28 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
asdero
Posty: 922
Rejestracja: 2002-09-03 23:10
Samochód: brak
Lokalizacja: Kraków

Post autor: asdero »

Cynki pisze: Muszisz się jeszcze pastwić kiedy kombinujemy jak nie wąchać twojego spalonego oleju??? :twisted: :twisted: :twisted:

Wcale się nie pastwie, a tym bardziej nad Probe. Proszę o nie doszukiwanie się zupełnie bezpodstawne podtekstów :)
Cynki pisze: moim zdaniem warto podejść kompleksowo... sama turbinka sprawy nie załatrwia.
Pewno, że nie załatwia. Ja dodałem lepszy wydech i filtr King Drakon. Wtedy odczówalnie auto odżyło. Po prostu się dusił. To co jest w orginale jest obliczone na mniejsze parametry. Ale sprawa jest bardziej skomplikowana, bo po modyfikacjach znacznie zwiększa się moment obrotowy na kołach i konieczne jest założenie bucików co najmniej 225.
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:13 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Raf
Klubowicz
Posty: 1830
Rejestracja: 2002-09-02 11:46
Galeria: viewtopic.php?t=5495
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Raf »

Cynki pisze:Stage 1 ...
Stage 2 ...
Stage 3 ...
...
Last Stage Ford GT 8)
Awatar użytkownika
DUKE
Posty: 637
Rejestracja: 2003-03-24 10:42
Galeria: viewtopic.php?t=3451
Lokalizacja: Ostrowiec Świętokrzyski

Post autor: DUKE »

Heheh fajny start mial....ten ze stronki RAf-a:) widac ze cos z Probe ma :lol: 8) a tak poza tym....cynki kiedy elektrozawor zrobisz?? :lol:
Alek jak tam turbinka....kto ile wycisnal ze swojej najwiecej..a ile nie brac zeby nie przegiac :twisted: :evil:
DUKE(CiNeK) PROBE 2,2GT :(:(:( BYL KIEDYS PIEKNY :(:(:( TERAZ 2gen 2,5 V6 :) :D
ObrazekObrazekObrazek <br>
<b><center>Stara miłość nie rdzewieje :):)</b>
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:13 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

odp

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

ello cynki nawet jesli nie zdorze zrobic paru pierdulek jestem na wyzwanie co ty na to w turawie a tak przy okazij chcecie zeby wam probek mniej palil to zalozcie przelacznik na elektozawor od tbedzie turbinka chodzic do okolo 6.2 psi i nie pojdzie wiecej oszczednosc paliwa i energii a po przelaczeniu normalnie bedzie sadzic narazie to testuje ale zuzycie spada o okolo 2litry pozdrawiam i czekam na inne wyzwania w turawie najwyzej wroce na lawecie pozdrawiam
JAZDA NA MAXA IM BACK
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

odp

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

a takprzy okazij chcialem przestrzec przed zkladaniem samej zwezki to bedzie chodzic ale silniczek bedzie bardzo cierpial i nie bedzie zabardzo grala elektronika ---przy zwerzce trzeba zrobic jeszcze duzo ... zeby to dobrze gralo--ale to inny temat
JAZDA NA MAXA IM BACK
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
Ostatnio zmieniony 2009-06-18 13:13 przez Mr. Cynk, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
JAZDA-PRZEMO
Posty: 140
Rejestracja: 2003-03-21 13:46
Samochód: Kiera/ silnik /4 kola /Jazda
Lokalizacja: Czestochowa/Berlin

odp

Post autor: JAZDA-PRZEMO »

spoko testuje wszystkie zmiany i dostepne modyfikacje jesli bedziesz w turawie na zlocie to ci pokaze wszystko pozdrawiam
JAZDA NA MAXA IM BACK
Awatar użytkownika
Mr. Cynk
Posty: 3325
Rejestracja: 2003-09-14 22:41
Samochód: Pontiac TransAM 350'
Lokalizacja: W-M UE

Post autor: Mr. Cynk »

.
ODPOWIEDZ

Wróć do „Mechaniczny”