infernoblade
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: infernoblade
-- oryginalny post 2016-03-22 23:18 --
Ok, dzięki za poradę. Będę mądrzejszy na przyszłość
-- dodano 2016-03-24 23:09 --
Wczoraj udało mi się założyć wydech i wymienić filtry z olejem. Tak się prezentuje:
Jeśli chodzi o akustykę na wolnych obrotach jest leciutko słyszalny basik, w miarę dodawania obrotów jest coraz głośniej i daje po uszach do ok 5tyś obr. potem znowu cichnie. Miałem niechlubny zaszczyt jeździć na dwóch rozsypanych wydechach w probku (środkowy i końcowy) Było dużo głośniej, sadził marchewy itp. Na tą chwile posiadam nowy tłumik środkowy wzorowany na ori i z tylnym przelotowym daje zadowalający efekt. Wydech jest słyszalny, a przy tym nie nadmiernie uciążliwy
Zauważyłem natomiast inny problem Odczuwam dość spory ubytek mocy i mniejszy v-max, nie wiem czy jest to spowodowane nowym tłumikiem, czy może filtrem paliwa. Na piątym biegu dochodzi do 4 tyś obrotów i nie chce iść więcej jak 160 km/h Przed wymianą było wszystko ok kręcił bez problemu i osiągał prędkość 190-200 km/h.
Ktoś wie czy tłumik końcowy przelotowy może aż tak drastycznie wpłynąć na pracę silnika? A może to wina filtra paliwa?
Ok, dzięki za poradę. Będę mądrzejszy na przyszłość
-- dodano 2016-03-24 23:09 --
Wczoraj udało mi się założyć wydech i wymienić filtry z olejem. Tak się prezentuje:
Jeśli chodzi o akustykę na wolnych obrotach jest leciutko słyszalny basik, w miarę dodawania obrotów jest coraz głośniej i daje po uszach do ok 5tyś obr. potem znowu cichnie. Miałem niechlubny zaszczyt jeździć na dwóch rozsypanych wydechach w probku (środkowy i końcowy) Było dużo głośniej, sadził marchewy itp. Na tą chwile posiadam nowy tłumik środkowy wzorowany na ori i z tylnym przelotowym daje zadowalający efekt. Wydech jest słyszalny, a przy tym nie nadmiernie uciążliwy
Zauważyłem natomiast inny problem Odczuwam dość spory ubytek mocy i mniejszy v-max, nie wiem czy jest to spowodowane nowym tłumikiem, czy może filtrem paliwa. Na piątym biegu dochodzi do 4 tyś obrotów i nie chce iść więcej jak 160 km/h Przed wymianą było wszystko ok kręcił bez problemu i osiągał prędkość 190-200 km/h.
Ktoś wie czy tłumik końcowy przelotowy może aż tak drastycznie wpłynąć na pracę silnika? A może to wina filtra paliwa?
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: infernoblade
Może za mało paliwa dostaje. Bardziej postawiłbym na filtr i cos z paliwem. Na wolnych obrotach równo pracuje?
Co do tłumika to na prawdę zacnie wygląda. Osobiscie nie podobają mi się wielkie okrągłe rury przelotowe co innego ładna dwururka.
Co do tłumika to na prawdę zacnie wygląda. Osobiscie nie podobają mi się wielkie okrągłe rury przelotowe co innego ładna dwururka.
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: infernoblade
Na wolnych jest ok, nie szarpie nie dławi go na gazie. Wkręca się też dobrze aż do piątego biegu, tam zaczyna się problem dochodzi do 4 tyś i jakby staje w miejscu i nie chce iść więcej Na pozostałych biegach kręci się do końca, wymieniałem tylko tłumik, filtr paliwa filtron, olej Valvoline z filtrem K&N. Będę szukał przyczyny tylko w nich, bo przed wymianą było ok.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- -michal-
- Posty: 982
- Rejestracja: 2011-12-10 03:04
- Samochód: Yugo Koral :P
- Lokalizacja: Lublin, Chełm
Re: infernoblade
-- oryginalny post 2016-03-25 01:59 --
a ten środkowy tłumik wzorowany na oryginale to nie jest przypadkiem jakaś konstrukcja z przegrodami z tego co pamiętam środkowa pipa jest przelotowa. Może tutaj leży przyczyna
Chociaż wiele było przypadków, że po zmianie wydechu na przelot były problemy ze spadkiem mocy, ale takie zjawisko występowałoby raczej na niższych i średnich obrotach niż na wyższych.
Podam Ci taki przykład, ostatnio przekładałem końcowe tłumiki w motocyklu, na oryginalnym cichym i mocno zdławiającym tłumiku miałem dobry dół ale góry praktycznie nie było, po zmianie na przelot było na odwrót, masa huku, słaby dół mocna góra i to bez względu na dobór dysz w gaźniku pod konkretne wydechy
-- dodano 2016-03-25 02:02 --
a ten środkowy tłumik wzorowany na oryginale to nie jest przypadkiem jakaś konstrukcja z przegrodami z tego co pamiętam środkowa pipa jest przelotowa. Może tutaj leży przyczyna
Chociaż wiele było przypadków, że po zmianie wydechu na przelot były problemy ze spadkiem mocy, ale takie zjawisko występowałoby raczej na niższych i średnich obrotach niż na wyższych.
Podam Ci taki przykład, ostatnio przekładałem końcowe tłumiki w motocyklu, na oryginalnym cichym i mocno zdławiającym tłumiku miałem dobry dół ale góry praktycznie nie było, po zmianie na przelot było na odwrót, masa huku, słaby dół mocna góra i to bez względu na dobór dysz w gaźniku pod konkretne wydechy
-- dodano 2016-03-25 02:02 --
A no właśnie, gdzieś kunie uciekli, jak jest mało mocy to właśnie jest taki efektinfernoblade pisze:Wkręca się też dobrze aż do piątego biegu, tam zaczyna się problem dochodzi do 4 tyś i jakby staje w miejscu i nie chce iść więcej Na pozostałych biegach kręci się do końca
Oxanin pierwszej klasy
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: infernoblade
Tłumik środkowy jest u mnie od ponad pół roku, wcześniej było ok.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Re: infernoblade
Tak porównując wielkością do oryginału to ten raczej do czinkłeczento by pasował
Pogratulować pomysłu ?
Pogratulować pomysłu ?
„czysta krew, trzeźwy umysł”
-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: infernoblade
Tak jest Panie Hawranek . Zakładając taką rurę odprężasz cały układ wydechowy co skutkuje nieznacznym spadkiem mocy. Co prawda z dołu obroty się szybciej wkręcają ale później jest już tylko gorzej. W BMW są montowane tłumiki z podciśnieniowym regulatorem przepływu spalin przymykające się przy większych prędkościach co sprawdziło by się w przypadku RM12infernoblade pisze:-- oryginalny post 2016-03-22 23:18 --
Zauważyłem natomiast inny problem Odczuwam dość spory ubytek mocy i mniejszy v-max, nie wiem czy jest to spowodowane nowym tłumikiem, czy może filtrem paliwa. Na piątym biegu dochodzi do 4 tyś obrotów i nie chce iść więcej jak 160 km/h Przed wymianą było wszystko ok kręcił bez problemu i osiągał prędkość 190-200 km/h.
Ktoś wie czy tłumik końcowy przelotowy może aż tak drastycznie wpłynąć na pracę silnika? A może to wina filtra paliwa?
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: infernoblade
Spoko, już wszystko wiem
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: infernoblade
Czyli co jest?
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: infernoblade
Mam za bardzo odprężony układ wydechowy. Na razie tak zostanie dźwięk mi się podoba a przemęczę się z mniejszym v-maxem. Kiedyś się nad tym pomyśli
Tymczasem dzisiaj wszedł letni zestaw kółek :
Tymczasem dzisiaj wszedł letni zestaw kółek :
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: infernoblade
... te fele. To teraz czas na -35mm
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: infernoblade
Korzystając z wolnego i pięknego dnia:
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- Sallmo
- Klubowicz
- Posty: 1886
- Rejestracja: 2007-08-26 17:46
- Samochód: Mazda Probe - 2,5 V6 USA 92r & Honda CBR 929RR FireBlade
- Galeria: viewtopic.php?t=14192
- Lokalizacja: Warszawa Praga Północ
Re: infernoblade
Jezeli jesteś zainteresowany aby Twój probek był w kalendarzu na przyszły rok (do tego juz zbierać zaczęłam-by nie wyszlo jak zawsze) - puść mi te zdjęcia na maila - sallmo.krzysiek@gmail.com
Wspomnienia..Probe 2,2 GL 89 USA jest......
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
Jedyna w Polsce Mazda Probe GT V6 93r.......a może i na świecie ?
"...nie mam RWD , bokiem jeździć nie muszę
wolę mieć przód napęd ale taki co ma Duszę ..."
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się rozkręcać; pięćdziesięciu, aby nauczyć się skręcać." (Sallmo)
"...Osiagnąłem już ten określony wiek, w którym moj mózg przeszedł z "lepiej abyś tego nie mówił" do "Je..Bać to ,zobaczymy co sie stanie "..."
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: infernoblade
Kolejna zmiana zestawu lamp tylnych, tym razem chyba ostateczna
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: infernoblade
Pomaluj ramki na czarno i bedzie miodzio
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
Re: infernoblade
Inferno wygladaja zajefajnie, i nie maluj ich na czarno prosze, to profanacja sama w sobie
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: infernoblade
Stig pisze:Inferno wygladaja zajefajnie, i nie maluj ich na czarno prosze, to profanacja sama w sobie
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: infernoblade
Nie martw się Stig nie będzie żadnego malowania Jeszcze raz dzięki za lampy
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- MatiLP640
- Klubowicz
- Posty: 2794
- Rejestracja: 2011-12-02 23:21
- Samochód: Mitsubishi Legnum VR4
- Galeria: viewtopic.php?t=19740
- Lokalizacja: Brisbane AU/Kraków PL
Re: infernoblade
A sam Stugis mowiles ze czarne sa ladniejsze... Ehhhh
- Stig
- Klubowicz
- Posty: 1136
- Rejestracja: 2012-01-27 13:41
- Samochód: Probe 2,5 v6 KLZE , Białe 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=19937
- Lokalizacja: Będków .. Łódź
Re: infernoblade
Spoko wygladaja naprawde swietnie przy twoim lakierze
Mati, Ladniejsze do odpowiedniego koloru nadwozia a nie ogólnie
Mati, Ladniejsze do odpowiedniego koloru nadwozia a nie ogólnie
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: infernoblade
Według mnie czarne tak dobrze nie wyglądają, dla porównania:
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- vitek
- Klubowicz
- Posty: 1749
- Rejestracja: 2007-11-22 17:26
- Galeria: viewtopic.php?t=13010
- Lokalizacja: Skarżysko
Re: infernoblade
Całkowicie się z Tobą zgadzam
był Ford Probe 2.0 16V - '96 Grey Green Metallic
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
jest Mondeo MK3 2.0 16V 145 KM ATX
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: infernoblade
Zaje..bi..scie.. z tymi lampami wygląda o niebo lepiej a niżeli stara wersja.
- Dziki Beduin
- Posty: 449
- Rejestracja: 2014-08-18 21:56
- Samochód: Ford Probe 2 / 1993r / 2.5 v6
- Galeria: viewtopic.php?t=22388
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: infernoblade
Robi robotę