Kody części do PROBE II
Re: Kody części do PROBE II
Tos chlopie przeplacil.
Cewka mobiletron CF-15 70E3008
pic rilejted
Cewka mobiletron CF-15 70E3008
pic rilejted
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: Kody części do PROBE II
No faktycznie, to żem przepłacił.
110 zł z przesyłką z Wrocławia, a jakby się okazało że jednak cewka jest ok? Miałbym dwie sprawne, a auto mogło by nie ruszyć, może zgodzili by się na zwrot, ale czy za przesyłkę by zapłacili?
A 132 zł odbiór na miejscu w Warszawie, w tym sprawdzenie starej cewki i modułu i pewność co nie gada, a co jest sprawne.
Hmm 22 zł czy to tak wiele?
110 zł z przesyłką z Wrocławia, a jakby się okazało że jednak cewka jest ok? Miałbym dwie sprawne, a auto mogło by nie ruszyć, może zgodzili by się na zwrot, ale czy za przesyłkę by zapłacili?
A 132 zł odbiór na miejscu w Warszawie, w tym sprawdzenie starej cewki i modułu i pewność co nie gada, a co jest sprawne.
Hmm 22 zł czy to tak wiele?
- Sam
- Posty: 471
- Rejestracja: 2004-05-27 22:04
- Samochód: Probe 96r, 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=17752
- Lokalizacja: Sosnowiec
Re: Kody części do PROBE II
Wy w ogóle macie sklepy w których jest ona dostępna u mnie jest nie osiągalna a na hurtowniach mają ja tylko w katalogu fakt faktem do 2.0 z Wegaslep.pl pasowała idealnie
- Destroyer
- Posty: 1260
- Rejestracja: 2007-06-13 09:37
- Samochód: II gen 2.5 V6
- Galeria: viewtopic.php?t=13662
- Lokalizacja: Radom
Re: Kody części do PROBE II
-- oryginalny post 2012-09-06 15:28 --
Do "wegasklep" dzwoniłem i mieli ale właśnie do 2.0.
Pan z wegasklepu poinformował mnie, że do 2.5 V6 cewki produkuje JANMOR. Ma ona oznaczenie JM 5308, ale nigdzie u siebie tego nie znalazłem, więc nie wiem na 100% czy pasuje.
-- dodano 2012-12-27 23:18 --
Łożysko koła tył do 2,5 V6 a właściwie cała piasta z łożyskiem, szpilkami, pierścieniem ABS
Numer wg intercars H23022
Cena +/- 200 zł. Jak ktoś ma zniżki to wiadomo, taniej
Tak wygląda http://tinyurl.com/cndnfve
Pasuje idealnie, wymiana dziecinnie prosta i szybka. Na kanale stałem łącznie 20 minut A cały zabieg kosztował mnie 30 zł też jak najbardziej element do samodzielnej wymiany, jeżeli posiadamy odpowiedniej wielkości klucz, do odkręcenia nakrętki piasty
Do "wegasklep" dzwoniłem i mieli ale właśnie do 2.0.
Pan z wegasklepu poinformował mnie, że do 2.5 V6 cewki produkuje JANMOR. Ma ona oznaczenie JM 5308, ale nigdzie u siebie tego nie znalazłem, więc nie wiem na 100% czy pasuje.
-- dodano 2012-12-27 23:18 --
Łożysko koła tył do 2,5 V6 a właściwie cała piasta z łożyskiem, szpilkami, pierścieniem ABS
Numer wg intercars H23022
Cena +/- 200 zł. Jak ktoś ma zniżki to wiadomo, taniej
Tak wygląda http://tinyurl.com/cndnfve
Pasuje idealnie, wymiana dziecinnie prosta i szybka. Na kanale stałem łącznie 20 minut A cały zabieg kosztował mnie 30 zł też jak najbardziej element do samodzielnej wymiany, jeżeli posiadamy odpowiedniej wielkości klucz, do odkręcenia nakrętki piasty
- vitek
- Klubowicz
- Posty: 1749
- Rejestracja: 2007-11-22 17:26
- Galeria: viewtopic.php?t=13010
- Lokalizacja: Skarżysko
Alternator do Probe II 2.5 V6
waldii pisze:Oka,ogloszenie kiedys tu wisiale ale chyba za dlugo nikt tam nie pisal i poszlo do kosza.Kazda Kseria czyli probe2.5v6,mazda mx3 1.8 v6,323f BA 2.0 V6 oraz 626i mx6 2.5V8 maja ten sam alternator o symbolu K801 jakby co
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: Kody części do PROBE II
Osprzęt do aparatu S7:
Palec - Mazda FS07-18-V05A
SMP 49218
MAXGEAR 310202
EPS 1.431.131
Kopułka - Mazda FS07-18-V00
SMP JH-212
Mitsubishi T49372
Ford F32Z-12106-B
Motorcraft DHE-447
EPS 1.331.141
Żadnej z powyższych nie mogłem dostać, oprócz Mazdy, ale jej cena to około 250zł
Pasuje też EPS 1.331.131 , ale jest prosta i kable trochę są naciągnięte.
Cewka Mazda FS15-18-10X
SMP FD-478
Ta sama cewka jest w Probe LX 3.0
Przewód HV cewka-kopułka Mazda FS07-18-150D - kiedyś mieli w cenie około 70zł, teraz niedostępny.
Jako zamiennik kupić zestaw kabli NGK RC-FD521, lub NGK RC-FD520. NGK RC-FD521 są do Sierry koszt kompletu 66zł, NGK RC-FD520 do Scorpio są trochę dłuższe, ale o 20zł droższe, a nas i tak interesuje tylko jeden przewód resztę wystawić za 20zł
Oczywiście kable do świec to NGK RC-ZX29, a świece NGK V-Line11.
Palec - Mazda FS07-18-V05A
SMP 49218
MAXGEAR 310202
EPS 1.431.131
Kopułka - Mazda FS07-18-V00
SMP JH-212
Mitsubishi T49372
Ford F32Z-12106-B
Motorcraft DHE-447
EPS 1.331.141
Żadnej z powyższych nie mogłem dostać, oprócz Mazdy, ale jej cena to około 250zł
Pasuje też EPS 1.331.131 , ale jest prosta i kable trochę są naciągnięte.
Cewka Mazda FS15-18-10X
SMP FD-478
Ta sama cewka jest w Probe LX 3.0
Przewód HV cewka-kopułka Mazda FS07-18-150D - kiedyś mieli w cenie około 70zł, teraz niedostępny.
Jako zamiennik kupić zestaw kabli NGK RC-FD521, lub NGK RC-FD520. NGK RC-FD521 są do Sierry koszt kompletu 66zł, NGK RC-FD520 do Scorpio są trochę dłuższe, ale o 20zł droższe, a nas i tak interesuje tylko jeden przewód resztę wystawić za 20zł
Oczywiście kable do świec to NGK RC-ZX29, a świece NGK V-Line11.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kody części do PROBE II
Czujnik stuku do silnika KL, rok 1997 (dwużyłowy)
ORY Mazda nr KL01-18-921B cena w ASO Mazda 477zł.
ORY Mazda nr KL01-18-921B cena w ASO Mazda 477zł.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Kody części do PROBE II
Uszczelka przepustnicy 2.0
MAZDA FS01-13-655
MAZDA FS01-13-655
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: Kody części do PROBE II
B16858 i B22045 są przydatne przy składaniu zderzaka , nadkoli i innych plastyków . Przy użyciu nowego kołka spasowanie karoserii nie jest wcale trudne.
80102 nie są idealne jak ory. ale przydają się do tapicerki.
80102 nie są idealne jak ory. ale przydają się do tapicerki.
Re: Kody części do PROBE II
Oryginalna cewka zapłonowa do 2.0 94 euro oznaczenie fabryczne H3T022
Jako jeden z zamienników wyskakuje Magneti Marelli BAEQ033
Cewka sama w sobie bez żadnych oznaczeń więc nie można stwierdzić czy dostałem właściwą, pudełko napewno
Cewka pasuje i auto jeździ i odpala normalnie jedyny problem to brak wskazań obrotomierza.
Przestrzegam przed zakupem bo nie jest pewne że jest odpowiednia lub moja sztuka była jakaś felerna.
Tam gdzie kupiłem zwrotów brak, zostanie na zapas.
Jako jeden z zamienników wyskakuje Magneti Marelli BAEQ033
Cewka sama w sobie bez żadnych oznaczeń więc nie można stwierdzić czy dostałem właściwą, pudełko napewno
Cewka pasuje i auto jeździ i odpala normalnie jedyny problem to brak wskazań obrotomierza.
Przestrzegam przed zakupem bo nie jest pewne że jest odpowiednia lub moja sztuka była jakaś felerna.
Tam gdzie kupiłem zwrotów brak, zostanie na zapas.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- wujeksex
- Posty: 1391
- Rejestracja: 2008-09-08 21:09
- Samochód: Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
- Galeria: viewtopic.php?t=14440
- Lokalizacja: Żarowo, Stargard Szczeciński
Re: Kody części do PROBE II
Ja ze swoją cewką SMP FD-478 mam błędne wskazanie obrotomierza - 3k obrotów na 5 biegu wskazuje przy około 150km/h. Nie jestem pewien na 100% czy to przez cewkę, bo dopiero niedawno (około 4 miesiące temu) zorientowałem się, że przekłamuje obroty. Cewkę wymieniałem niecałe 2 lata temu.duracell pisze:Cewka pasuje i auto jeździ i odpala normalnie jedyny problem to brak wskazań obrotomierza.
Wcześniej po wymianie cewki nie zwracałem uwagi na obroty względem prędkości, więc nie jestem pewien, czy przekłamanie to wina cewki, czy kończą się kondensatory w liczniku albo w PCM.
Był Probe II 93 2.0 BASE LPG ATX USA
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Probe II 93 2.0 BASE MTX USA
Odważni nie żyją wiecznie - Ostrożni nie żyją wcale...
Na rozstaju dróg..... redukcja i but
Kobieta - istota stabilna emocjonalnie, niczym powierzchnia szklanki wody, trzymanej przez osobę z chorobą Parkinsona, któremu palą się spodnie podczas tańczenia Lambady
Lepiej być znanym pijakiem niż anonimowym alkoholikiem
Re: Kody części do PROBE II
A widzisz, cenna informacja.wujeksex pisze: 3k obrotów na 5 biegu wskazuje przy około 150km/h.
czy przekłamanie to wina cewki, czy kończą się kondensatory w liczniku albo w PCM.
Na 5 biegu 160km/h to 4000 obr. I każde 250 obr. na liczniku w dół lub górę to różnica 10 km/h.
Takie wyniki miałem zawsze na oryginalnej cewce. I takie mam dalej, bo ory cewka okazała się jednak sprawna
Gdzieś na mazdaspeed kiedyś czytałem ( ale już nie pamiętam szczegółów) że też były problemy z obrotomierzem lub brakiem wskazań po wymianie cewki, coś ktoś pisał (schemat to potwierdza) że po dołożeniu oporka 1kOhm na obrotomierz na wyjściu z cewki na pinie obrotomierza, obrotomierz zaczynał działać. Nie sprawdzałem tego wątka bo nie chciałem ciąć kabli.
Taka sytuacja może u Ciebie powodować przekłamanie licznika, może nie masz 1kOhm tylko trochę mniej lub więcej i temu tak. Na schemacie jest wyraźnie zaznaczony opornik wbudowany w moduł cewki zapłonowej.
A kondensatory... możliwe ale mało prawdopodobne choć nie zaszkodziłoby je wymienić.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
Re: Kody części do PROBE II
Mały upgrade w sprawie cewek do 2.0
Cewki Mobiletrona są odpowiednie,jeśli chodzi o wyjście sygnału na obrotomierz, wskazania obrotów też wydają się prawidłowe.
Cewka przeznaczona do 2.0 94 r.
Cena około 130 pln.
Cewki Mobiletrona są odpowiednie,jeśli chodzi o wyjście sygnału na obrotomierz, wskazania obrotów też wydają się prawidłowe.
Cewka przeznaczona do 2.0 94 r.
Cena około 130 pln.
Ostatnio zmieniony 2017-04-12 17:06 przez duracell, łącznie zmieniany 1 raz.
„czysta krew, trzeźwy umysł”
- skalpel
- Posty: 216
- Rejestracja: 2010-08-11 19:42
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v Turbo 96r
- Galeria: viewtopic.php?t=23090
- Lokalizacja: Darmstadt/Bochnia
Re: Kody części do PROBE II
Jeśli chodzi o przeguby to osobiście polecam firmy RUVILLE do Forda 2.0. Pasują w 100 % i na pewno lepsze od Pascala dostępność dobra i przede wszystkim cena.
Przeguby zewnętrzne z ABS:
77018S - RUVILLE
i NUMERY OE:
TRIPLE FIVE MZ-O-016KAN
Przeguby zewnętrzne z ABS:
77018S - RUVILLE
i NUMERY OE:
TRIPLE FIVE MZ-O-016KAN
Ostatnio zmieniony 2017-07-15 14:31 przez skalpel, łącznie zmieniany 1 raz.
FORD PROBE II 2.0 16V Turbo