LukaszV8
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: LukaszV8
[*]
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: LukaszV8
Straszna szkoda Będziesz połowa na inny egzemplarz ?
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: LukaszV8
Nie wiem Tomek na razie przysłowiowo ,,serce mi się kraje'' o to Auto. Żonę w nim poznałem, do pracy do niemiec nas woził z Bratem taki kawał drogi bez zająknięcia, na zlocie byliśmy, zdjęć tyle...
Justyna mówi do mnie, że poszukamy coś, że może 2gena tym razem...Jej też szkoda tego auta. A dobra...nic nie poradzisz. Nic nie jest wieczne.
Justyna mówi do mnie, że poszukamy coś, że może 2gena tym razem...Jej też szkoda tego auta. A dobra...nic nie poradzisz. Nic nie jest wieczne.
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: LukaszV8
Szkoda. Sporo pracy włożonej w remont i takie coś
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: LukaszV8
Do odratowania. Wspawać dwa progi, łatka na dziurę w podłodze, podłużnice z grubych profili. Wszystko zakonserwować i jeszcze pojeździ. Szkoda go na złom - nadwozie ładne.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: LukaszV8
Ty chyba zgnitej jedynki nie widziałeś
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: LukaszV8
Proszę nie dobijajcie. Bo zaraz zacznę sobie wypominać sam sobie, że auto było do odratowania. Luźnymi 7 tyś. zł nie dysponuje żeby oddać go w ręce fachowców, a pewnie i tak by brakło o ile by chcieli robić to auto- całe podwozie to z 5 warstw konserwacji, a w środku próchno...wyglądało ładnie do póki się nie ruszyło tego...Czuje się jakbym brał udział w pogrzebie najlepszego kumpla. Kiedyś uważałem, że tylko 2gen chce bo jedynka brzydka kanciasta, środek starodawny...teraz nie zamieniłbym za żadnego 2gena, a już muszę się rozstać...
Ostatnio zmieniony 2018-07-03 18:54 przez LukaszV8, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: LukaszV8
Nie płacz tylko rozbieraj i remontuj,bo nie jest tak źle,Muszę kiedyś podesłać kilka fotek jakie ludzie samochody do piaskowania przywożą bo nam na forum morale spada
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: LukaszV8
Zobacz sobie jakie są u Ciebie podłużnice, a jakie u mnie...
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: LukaszV8
Nikt Cie nie dobija. Szkoda go po prostu, a widziałem w życiu gorszy stan podłogi Jak masz jak go gdzieś rozebrać troche we własnym zakresie i tak oddać do blacharza, to myśle, że aż tyle to Cie nie wyjdzie. No bo jak w takim stanie odstawiać do warsztatu "specjaliści od odrestaurowywania klasyków" to faktycznie, na złom, bo pójdziesz z torbami i nakład finansowy nie jest tego wart.
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: LukaszV8
No akurat podłużnica jest lepsza ale reszta u ciebie jak nówka w porównaniu z moim sprzętem przynajmniej masz jakieś progi bo u mnie to poodpadały kompletnie już
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- tomaszjar
- Posty: 20
- Rejestracja: 2016-10-14 23:49
- Samochód: Probe 2.2 GT '92
- Lokalizacja: Ruda Śląska
- Kontakt:
Re: LukaszV8
Nasz był w podobnym stanie, podłużnica to najmniejszy problem. Czyścisz malujesz czymś na rdzę, dopasowujesz profil który nakładasz na podłużnicę ze sporą zakładką przód i tył, spawasz, malujesz, zalewasz do środka grubo konserwacji. Gotowe
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: LukaszV8
No gratuluję pomysłu. W ten sposób tylko zamaskowaliście brak podłużnicy - nic więcej.
Podłużnica to element konstrukcyjny, który ma spełniać określone wymogi co do wytrzymałości na skręcanie, ściskanie, rozciąganie, zgniatanie... Prawdziwy blacharz mógłby pomóc, ale na pewno nie kawałkiem profilu! W żaden sposób takiego auta nie można uznać za odbudowanego, gdyż element nie będzie spełniał swoich funkcji odnośnie przenoszenia sił i naprężeń.
LukaszV8 - łącze się z Tobą w bólu, bo nikt nie podejrzewał takiego stanu. Widziałem, macałem to auto i wyobrażam sobie Twoje niedowierzanie po wykryciu tych defektów. W kwestii ratowania itp. - może i udałoby się to uratować, ale profesjonalna naprawa tego kosztowałaby w grubych tysiącach, a markowanie takich ubytków kawałkami profili nie załatwia sprawy.
Popieram Twoją decyzję z jednego prostego względu - bezpieczeństwo. Masz już doświadczenia kolizyjne, więc zdajesz sobie sprawę z tego, że można wyjść cało z wypadku ale auto musi być pewne. W tym przypadku byłoby to wątpliwe.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: LukaszV8
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: LukaszV8
Pro-tip od wujka Krecia - IIgen są lepiej zabezpieczone niż I gen, choć i tak bywa że wchodzi ruda.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: LukaszV8
Posluzy jako dawca
Ostatnio zmieniony 2018-07-05 20:24 przez marek08, łącznie zmieniany 1 raz.
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: LukaszV8
w niektórych 2 gen już przez podłoge można wychodzić a ty mówisz że sa lepiej zabezpieczone
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: LukaszV8
Każde auto ruda wciągnie jak stało 20+ lat pod chmurką, nawet te z najlepszym ocynkiem. To że teraz ktoś je kupi i wstawi pod dach to już czasu nie cofnie a takich Probe, które ktoś bardzo kochał i garażował przez całe ich życie to jest może 2%.
Probe 96' 2.0 EURO
- Spider33
- Posty: 1242
- Rejestracja: 2008-01-05 12:23
- Samochód: Probe x ∞
- Galeria: viewtopic.php?t=20740
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
Re: LukaszV8
O czym ty Łukasz opowiadasz? Na zlotach widać było w jakim stanie przyjeżdzają I a w jakim II. Jeśli ktos wpakował sporo kasy w blachę to jedynką pojeździ. Kupno takiej w stanie nie do remontu graniczy z cudem, No chyba ze wyłożysz 15 tys. Miałem już 7 sztuk II gen i w żadnej z nich nie miałem problemu z podłogą. Progi i kielich przedni prawy, te miejsca atakuje rdza to fakt. To że w 1 na 20 aut zjadło podłogę na wylot nie oznacza że to norma. Nie powielaj więc proszę nieprawdziwych informacji.
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
Re: LukaszV8
Ja bym powiedział, że tylne kielichy ruda szmata atakuje, a nie prawy przód.Spider33 pisze: ↑2018-07-05 23:56O czym ty Łukasz opowiadasz? Na zlotach widać było w jakim stanie przyjeżdzają I a w jakim II. Jeśli ktos wpakował sporo kasy w blachę to jedynką pojeździ. Kupno takiej w stanie nie do remontu graniczy z cudem, No chyba ze wyłożysz 15 tys. Miałem już 7 sztuk II gen i w żadnej z nich nie miałem problemu z podłogą. Progi i kielich przedni prawy, te miejsca atakuje rdza to fakt. To że w 1 na 20 aut zjadło podłogę na wylot nie oznacza że to norma. Nie powielaj więc proszę nieprawdziwych informacji.
Było: Probe '94r
Jest: ST220 2005r
Jest: ST220 2005r
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: LukaszV8
Potwierdzam, też przerobiłem 5 IIgen i w żadnym podłoga nie zgniła, progi standard z powodu wadliwego kleju do szyb, kielichy z tyłu były w jednym pognite, mocowanie poduszki silnika przy prawym kielichu i dodałbym jeszcze narożniki w bagażniku, ale to tylko z powodu zlej eksploatacji. Z własnych doświadczeń zauważyłem również, że w lepszym stanie są auta w szyberdachem, który gnije na potęgę niestety.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: LukaszV8
Na tyle Ii gen co macałem, dołożę swoje spostrzeżenia co do II gen.
Korodują następujące miejsca:
- poszycie zewnętrzne progów,
- łapa silnika przy prawym kielichu,
- dolna część pasa przedniego (belka pod chłodnice)
- blacha dolna pasa tylnego
- pokrywa szyberdachu,
- dach na zagięciach przy szyberdachu,
W niektórych egzemplarzach występuje korozja kołnierza na kielichach tył - nie groźne bo do mocowań daleko.
Nie widziałem żadnej II gen z problemami z podłogą.
LukaszV8 - możesz poszukać jeszcze jakiejś Igen w DE, CH, BE.
Korodują następujące miejsca:
- poszycie zewnętrzne progów,
- łapa silnika przy prawym kielichu,
- dolna część pasa przedniego (belka pod chłodnice)
- blacha dolna pasa tylnego
- pokrywa szyberdachu,
- dach na zagięciach przy szyberdachu,
W niektórych egzemplarzach występuje korozja kołnierza na kielichach tył - nie groźne bo do mocowań daleko.
Nie widziałem żadnej II gen z problemami z podłogą.
LukaszV8 - możesz poszukać jeszcze jakiejś Igen w DE, CH, BE.
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy