karakan
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
karakan
Chyba nadszedł ten dzień, żeby założyć galerię
Przy pierwszym probasie się nie udało, ale teraz jest następca, więc postaram się poprawić
Oto on: biały Probe GT '89 USA
Auto sprowadzone do kraju ze Szwajcarii pod koniec 2016 roku, jeszcze nie zarejestrowane w Polsce - podobno służyło do okazyjnych przejażdżek.
Wyposażenie prawie full opcja jak na GT:
- szyberdach
- elektryczny fotel kierowcy
- szuflada pod fotelem pasażera
- tempomat
- trip computer (niewylany! )
- VMM
- regulowana zawiecha (nie działa niestety, mam kupioną jakąś, ale nie wiem w jakim stanie - okaże się...)
- klimatyzacja (działa! )
- oryginalne radio
- elektryczne sterowanie nawiewem
- popielniczka USA
- lusterko wsteczne USA
Do fulla zgodnie z listą Maxxuma brakuje zdaje się:
- podświetlanych słoneczników (ale czy wychodziły w '89 i GT?)
- podświetlanych zamków w drzwiach (w sumie to nie sprawdziłem )
- radia CD (będę szukać...)
- skórzanych siedzeń (całe szczęście, bo są fujka )
- automatu (w GT? jeszcze czego )
No i nie ma niestety charakterystycznych dla Probe automatycznych pasów (ponieważ wychodziły dopiero od '90), a z tyłu tylko biodrowe... ale i tak jest świetny. Śmieszna sprawa, bo do tej pory podobała mi się zdecydowanie bardziej wersja po lifcie, ale jak zobaczyłem tego na żywo to mi się zmieniło
Auto myślę, że jak na 29 lat i jakość blachy w Probe to w dobrym stanie, nie idealnym, ale będę do ideału go doprowadzać - sprzedawać już nie zamierzam gazu oczywiście też nie dostanie.
Blacharsko - podłoga jest, podłużnice nawet są, trochę gorzej z progami...
Najgorzej wygląda lewy próg z tyłu - jest już nawet mała dziura na wylot po zewnętrznej stronie, ale może do odratowania...
W środku fotele w bardzo dobrym stanie...
Stwierdzone mankamenty:
- czujniki od dokładanego alarmu przykręcone wkrętami do obudowy tripa (trzeba będzie szukać obudowy, co nie będzie raczej proste, bo to towar deficytowy, tym bardziej że plastiki są niebieskawe)
- jakiś uchwyt przyklejony do deski rozdzielczej (pytanie co będzie po odklejeniu, w ostateczności czeka wymiana deski, co również jw. może być problematyczne...)
- tarcza prędkościomierza nieoryginalna i w km/h (trzeba będzie poszukać ori tarczy/licznika)
Z zewnątrz stan ok, stwierdzone mankamenty:
- nieoryginalna przednia szyba (będę wymieniał na ori, chociaż z rocznika raczej nie znajdę w PL...)
- prawe lusterko nie w kolorze (do pomalowania, mam też lusterka USA 90', zobaczę które mi bardziej będą pasować...)
- ułamany róg lewej tylnej lampy (mam zapasową, muszę zobaczyć w jakim stanie...)
- obcierki tylnego zderzaka i plastików lamp (do pomalowania)
- niedziałająca antena (mam działający zamiennik, o oryginał trudno...)
- drobna wgniotka na lewym tylnym nadkolu (do wyciągnięcia)
- dziury po wkrętach od tablicy w przednim zderzaka - no bo nie można było przecież do ori uchwytów przykręcić (do załatania...)
- drobne zaprawki potrzebne tu i ówdzie (ranty drzwi itp.)
Jeśli chodzi o silnik to temat do zbadania, kompresja wyszła słaba i nierówna (7,9; 7,9; 7; 8 ), ale była najprawdopodobniej źle zmierzona - na zimnym silniku i bez wciśnięcia gazu. Turbo dmucha ładnie (najlepiej ze wszystkich probasów, którymi miałem okazję jechać), aczkolwiek po przejażdżce coś bulgotało spod pokrywy zaworów... Docelowo i tak przed zrobieniem większej mocy (a planuję mu zrobić 200+) trzeba będzie zrobić jakiś remont...
Największym problemem jest niestety to, że auto stoi u rodziców 450 km od Warszawy, w której mieszkam i pracuję, a że muszę znaleźć fundusze na to, żeby wyremontować Saaba, żeby mieć czym jeździć na zimę (tłok mi popłynął ), to chyba do Warszawy w tym roku nie przyjedzie.
Najbliższe plany (w tym roku):
- rejestracja czasowa, przegląd, rejestracja na stałe na małe blachy
- oczyszczenie podłogi z rdzy i zabezpieczenie App R-stop
- porządne mycie
- schowanie do garażu pod kocyk
Na wiosnę:
- naprawa progów i i porządna konserwacja podwozia i profili zamkniętych
- remont układu hamulcowego - tył zostanie ori, przód prawdopodobnie Mazda MPS (muszę zobaczyć czy wejdzie pod 16", bo póki co takie koła mam na stanie)
- wymiana wszystkich płynów
- wpadną złote koła 16" które zostały ze starego (docelowo będą 17")
- estetyka (lakierowanie tego co trzeba, może detailing )
No i smaczki na koniec
Mam nadzieję, ze jednak tyle nie pali
Przy pierwszym probasie się nie udało, ale teraz jest następca, więc postaram się poprawić
Oto on: biały Probe GT '89 USA
Auto sprowadzone do kraju ze Szwajcarii pod koniec 2016 roku, jeszcze nie zarejestrowane w Polsce - podobno służyło do okazyjnych przejażdżek.
Wyposażenie prawie full opcja jak na GT:
- szyberdach
- elektryczny fotel kierowcy
- szuflada pod fotelem pasażera
- tempomat
- trip computer (niewylany! )
- VMM
- regulowana zawiecha (nie działa niestety, mam kupioną jakąś, ale nie wiem w jakim stanie - okaże się...)
- klimatyzacja (działa! )
- oryginalne radio
- elektryczne sterowanie nawiewem
- popielniczka USA
- lusterko wsteczne USA
Do fulla zgodnie z listą Maxxuma brakuje zdaje się:
- podświetlanych słoneczników (ale czy wychodziły w '89 i GT?)
- podświetlanych zamków w drzwiach (w sumie to nie sprawdziłem )
- radia CD (będę szukać...)
- skórzanych siedzeń (całe szczęście, bo są fujka )
- automatu (w GT? jeszcze czego )
No i nie ma niestety charakterystycznych dla Probe automatycznych pasów (ponieważ wychodziły dopiero od '90), a z tyłu tylko biodrowe... ale i tak jest świetny. Śmieszna sprawa, bo do tej pory podobała mi się zdecydowanie bardziej wersja po lifcie, ale jak zobaczyłem tego na żywo to mi się zmieniło
Auto myślę, że jak na 29 lat i jakość blachy w Probe to w dobrym stanie, nie idealnym, ale będę do ideału go doprowadzać - sprzedawać już nie zamierzam gazu oczywiście też nie dostanie.
Blacharsko - podłoga jest, podłużnice nawet są, trochę gorzej z progami...
Najgorzej wygląda lewy próg z tyłu - jest już nawet mała dziura na wylot po zewnętrznej stronie, ale może do odratowania...
W środku fotele w bardzo dobrym stanie...
Stwierdzone mankamenty:
- czujniki od dokładanego alarmu przykręcone wkrętami do obudowy tripa (trzeba będzie szukać obudowy, co nie będzie raczej proste, bo to towar deficytowy, tym bardziej że plastiki są niebieskawe)
- jakiś uchwyt przyklejony do deski rozdzielczej (pytanie co będzie po odklejeniu, w ostateczności czeka wymiana deski, co również jw. może być problematyczne...)
- tarcza prędkościomierza nieoryginalna i w km/h (trzeba będzie poszukać ori tarczy/licznika)
Z zewnątrz stan ok, stwierdzone mankamenty:
- nieoryginalna przednia szyba (będę wymieniał na ori, chociaż z rocznika raczej nie znajdę w PL...)
- prawe lusterko nie w kolorze (do pomalowania, mam też lusterka USA 90', zobaczę które mi bardziej będą pasować...)
- ułamany róg lewej tylnej lampy (mam zapasową, muszę zobaczyć w jakim stanie...)
- obcierki tylnego zderzaka i plastików lamp (do pomalowania)
- niedziałająca antena (mam działający zamiennik, o oryginał trudno...)
- drobna wgniotka na lewym tylnym nadkolu (do wyciągnięcia)
- dziury po wkrętach od tablicy w przednim zderzaka - no bo nie można było przecież do ori uchwytów przykręcić (do załatania...)
- drobne zaprawki potrzebne tu i ówdzie (ranty drzwi itp.)
Jeśli chodzi o silnik to temat do zbadania, kompresja wyszła słaba i nierówna (7,9; 7,9; 7; 8 ), ale była najprawdopodobniej źle zmierzona - na zimnym silniku i bez wciśnięcia gazu. Turbo dmucha ładnie (najlepiej ze wszystkich probasów, którymi miałem okazję jechać), aczkolwiek po przejażdżce coś bulgotało spod pokrywy zaworów... Docelowo i tak przed zrobieniem większej mocy (a planuję mu zrobić 200+) trzeba będzie zrobić jakiś remont...
Największym problemem jest niestety to, że auto stoi u rodziców 450 km od Warszawy, w której mieszkam i pracuję, a że muszę znaleźć fundusze na to, żeby wyremontować Saaba, żeby mieć czym jeździć na zimę (tłok mi popłynął ), to chyba do Warszawy w tym roku nie przyjedzie.
Najbliższe plany (w tym roku):
- rejestracja czasowa, przegląd, rejestracja na stałe na małe blachy
- oczyszczenie podłogi z rdzy i zabezpieczenie App R-stop
- porządne mycie
- schowanie do garażu pod kocyk
Na wiosnę:
- naprawa progów i i porządna konserwacja podwozia i profili zamkniętych
- remont układu hamulcowego - tył zostanie ori, przód prawdopodobnie Mazda MPS (muszę zobaczyć czy wejdzie pod 16", bo póki co takie koła mam na stanie)
- wymiana wszystkich płynów
- wpadną złote koła 16" które zostały ze starego (docelowo będą 17")
- estetyka (lakierowanie tego co trzeba, może detailing )
No i smaczki na koniec
Mam nadzieję, ze jednak tyle nie pali
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: karakan
Nooo całkiem nieźle. Ciekawi mnie trochę ile dałeś Z tą przednią szybą to sobie daj spokój, nie popadajmy w paranoję. Ja u siebie też zmieniałem i jakoś nie było mi szkoda tego zniszczonego oryginału. Komfort jazdy po ciemku nieporównywalny a to że nie ma znaczka to tam kit. Przednia szyba się mocno zużywa i to że jest zamiennik w 30 letnim aucie to wcale nic dziwnego, nie przejmuj się tym. Fajne wnętrze. Blacha no jak to blacha w jedynce Widziałem gorsze dwójki więc chyba nie jest źle. Biały kolor jest śliczny, jak ja kupowałem Probe to marzyła mi się jedynka ale 99% to stan złom więc mi przeszło i padło na dwójkę, którą też cholernie ciężko było znaleźć w zadowalającym mnie stanie. Dbaj o niego. Rarytasik
Probe 96' 2.0 EURO
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: karakan
Auto było wystawione publiczne na fejsie, więc cena nie jest w sumie tajemnicą - 10kBenet pisze: ↑2018-09-10 00:20 Nooo całkiem nieźle. Ciekawi mnie trochę ile dałeś Z tą przednią szybą to sobie daj spokój, nie popadajmy w paranoję. Ja u siebie też zmieniałem i jakoś nie było mi szkoda tego zniszczonego oryginału. Komfort jazdy po ciemku nieporównywalny a to że nie ma znaczka to tam kit. Przednia szyba się mocno zużywa i to że jest zamiennik w 30 letnim aucie to wcale nic dziwnego, nie przejmuj się tym. Fajne wnętrze. Blacha no jak to blacha w jedynce Widziałem gorsze dwójki więc chyba nie jest źle. Biały kolor jest śliczny, jak ja kupowałem Probe to marzyła mi się jedynka ale 99% to stan złom więc mi przeszło i padło na dwójkę, którą też cholernie ciężko było znaleźć w zadowalającym mnie stanie. Dbaj o niego. Rarytasik
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5242
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: karakan
No piękne wozidlo.
- Loganos69
- Klubowicz
- Posty: 243
- Rejestracja: 2017-07-18 15:54
- Samochód: Ford Probe '89, 2.2T
- Galeria: viewtopic.php?t=24241
- Lokalizacja: Tarnów
Re: karakan
Zacny sprzęt udało Ci się kupić, a co do tylnych lamp to jakiś czas temu wysłałem Ci dokładnie takie
Brak elektrycznych pasów to wcale nie minus moim zdaniem - one są fajne do póki nie zaczną żyć własnym życiem.
A cena? No cóż teraz to taki standard za dobry egzemplarz
Gratuluję pięknej 89-tki
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Brak elektrycznych pasów to wcale nie minus moim zdaniem - one są fajne do póki nie zaczną żyć własnym życiem.
A cena? No cóż teraz to taki standard za dobry egzemplarz
Gratuluję pięknej 89-tki
Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
Ford Probe 2.2 Turbo 1989 USA
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
"...tam, gdzie zaczyna się przyjemność kończy się ekonomia... "
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
- Bogdan9999
- Posty: 4251
- Rejestracja: 2005-04-11 00:42
- Samochód: Black 1GT 91r. Sportage FE3N 4X4
- Galeria: viewtopic.php?t=7485
- Lokalizacja: Przasnysz
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: karakan
Super Fajny egzemplarz
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: karakan
Piekny. Mi tez duzo bardziej podoba sie wersja przed liftem
-
- Klubowicz
- Posty: 3828
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: karakan
Piękna sztuka. Dbaj o niego.
'89 GT to już wielka rzadkość.
To były jeszcze czasy kiedy robiono auta z pasją, bez oszczędzania na wszystkim czym się dało.
Gratulacje zakupu takiego sprzętu. Chętnie zobaczymy go na jakimś zlocie.
Ps. A subwoofer masz może ?
Ja w sumie mam w LX-ie CD od rocznika '89 więc jak mi znajdziesz od '90 to możemy zrobić machniom
'89 GT to już wielka rzadkość.
To były jeszcze czasy kiedy robiono auta z pasją, bez oszczędzania na wszystkim czym się dało.
Gratulacje zakupu takiego sprzętu. Chętnie zobaczymy go na jakimś zlocie.
Ps. A subwoofer masz może ?
Ja w sumie mam w LX-ie CD od rocznika '89 więc jak mi znajdziesz od '90 to możemy zrobić machniom
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: karakan
Dzięki Panowie za miłe słowa Oczywiście, że zamierzam dbać
Co do rzadkości '89 to w Europie faktycznie mało ich już, ale w USA jeszcze sporo jeździ - w końcu najwięcej jedynek wyszło właśnie w 1989.
Na zlotach oczywiście będzie się pojawiać
Subwoofera nie zauważyłem, więc raczej nie mam. A co do CD to już wiem czego szukać
Co do rzadkości '89 to w Europie faktycznie mało ich już, ale w USA jeszcze sporo jeździ - w końcu najwięcej jedynek wyszło właśnie w 1989.
Na zlotach oczywiście będzie się pojawiać
Subwoofera nie zauważyłem, więc raczej nie mam. A co do CD to już wiem czego szukać
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: karakan
w Grodzisku jest bliźniak twojego i to z czerwonym wnętrzem ale niestety przyrośnięty do parkingu
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
Re: karakan
2.2 turbo czy to jest 2.2?
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: karakan
Probik przeciez jest zdjecie spod maski
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: karakan
Znalazłem w gratach od starego probasa takie mocowanie - ktoś mi powie od czego jest?
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
- Zolak
- Posty: 512
- Rejestracja: 2006-01-07 20:46
- Samochód: FP "97 GT
- Galeria: viewtopic.php?t=8715
- Lokalizacja: Warszawa
Re: karakan
Zapewne mocowanie akumulatora
Były :
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
2.0 SE "96 JJ FIOLETT
2.5 GT "96 JJ FIOLETT + SS ; PodłokietniK ; Spojler ; Remus ; CAI ; 18" ;]
2.5 GT" 96 EZ RED
2.5 GT "95 HL
2.5 GT "97 JJ FIOLETT MEDICI
2.0 "95 LB
Są :
2.5 GT "97 JJ FIOLETT + CAI ; Przelot + Remus ; Spojler ; Dystans ; SS ; Vogtland -35mm ; 18"
2.5 GT "95 KS
2.5 GT "94 LB
2.5 GT "94 HL
Re: karakan
Zapewne na pewno mocowanie akumulatora
- karakan
- Posty: 469
- Rejestracja: 2016-08-29 23:14
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT '89 USA
- Galeria: viewtopic.php?t=24755
- Lokalizacja: Warszawa/Lubin
Re: karakan
Kolejne pytanie, od czego są ten obwód i ten moduł z tyłu zegarów? Jak widać, można jeździć bez tego modułu
Biały Ford Probe 2.2 GT '89 USA
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ
Był - Szary Ford Probe 2.2 GT '91 (zezłomowany )
A poza Probe:
Saab 9-5 Aero '03 manual LPG - daily
Volvo 340 '83 1.4 manual LPG - niezły gruz, ale jeździ