zegary
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: zegary
-- oryginalny post 2016-02-13 15:54 --
Przeniosłem samą płytkę obrotomierza do starego licznika i odcinka jest ok, za to ładowanie jest bardzo nisko, a wskaźniki temperatury i benzyny zatrzymały się na pewnym poziomie i nawet nie drgną do góry, a po zgaszeniu silnika temperatura zostaje na swoim poziomie. Źle dokręcone śruby?
-- dodano 2016-02-13 18:41 --
Przeniosłem panel temperatury i stanu baku z licznika polifcie do mojego. Wskazują dobrze. Niestety ładowanie nadal niskie.
Przeniosłem samą płytkę obrotomierza do starego licznika i odcinka jest ok, za to ładowanie jest bardzo nisko, a wskaźniki temperatury i benzyny zatrzymały się na pewnym poziomie i nawet nie drgną do góry, a po zgaszeniu silnika temperatura zostaje na swoim poziomie. Źle dokręcone śruby?
-- dodano 2016-02-13 18:41 --
Przeniosłem panel temperatury i stanu baku z licznika polifcie do mojego. Wskazują dobrze. Niestety ładowanie nadal niskie.
- avel
- Posty: 466
- Rejestracja: 2009-04-26 17:16
- Samochód: Probe II 2.0 1994
- Galeria: viewtopic.php?t=20438
- Lokalizacja: Unisław, kujawsko-pomorskie
Re: zegary
Wskaźnik paliwa powinien zostawać na swoim poziomie, na pewno nie zamieniłeś wskażnika od temp i paliwa? Każdy z nich jest inny.
Wskaznik ładowania to zwykły woltomierz podłączony do masy i 12V, można próbować zmierzyć napięcie na śrubkach, jeżeli jest 12V to podnosi się do pierwszej kreski, 14V jest w połowie skali.
Zawiń sobie dwa kabelki na te śrubki od wskaźnika ładowania (tylko tak żeby nic się nie zwarło) podłącz z powrotem licznik i sprawdź woltomierzem jakie jest tam napięcie w pozycji zapłon oraz po uruchomianiu silnika.
Wskaznik ładowania to zwykły woltomierz podłączony do masy i 12V, można próbować zmierzyć napięcie na śrubkach, jeżeli jest 12V to podnosi się do pierwszej kreski, 14V jest w połowie skali.
Zawiń sobie dwa kabelki na te śrubki od wskaźnika ładowania (tylko tak żeby nic się nie zwarło) podłącz z powrotem licznik i sprawdź woltomierzem jakie jest tam napięcie w pozycji zapłon oraz po uruchomianiu silnika.
Stare i zardzewiałe! Probe II 2.0 1994, było
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
Audi A3 2.0TDI 170km quattro 2007, jest
- _/Damian\_
- Posty: 493
- Rejestracja: 2005-10-18 14:32
- Samochód: Ford PROBE II ECP, 1994 2,5V6 24V
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: zegary
Czy ktoś wie może jakie wskazania powinny być na wskaźniku ciśnienia oleju i ładowania?
U mnie po wymianie cylinderka w pompie oleju, zaraz po odpaleniu jest pomiędzy MAX a N. Podczas jazdy na literce N, a na jałowym, gdy motor już jest rozgrzany O lub R. Wcześniej przed wymianą po starcie miałem literę O, a gdy motor był rozgrzany w granicach M, jak wnioskuję cylinderek był już chyba lekko zmęczony, chociaż nie wiem jakie powinny być prawidłowe wskazania?
No a w kwestii ładowania to mam tak pomiędzy literami M, a A, a jak powinno byś?
U mnie po wymianie cylinderka w pompie oleju, zaraz po odpaleniu jest pomiędzy MAX a N. Podczas jazdy na literce N, a na jałowym, gdy motor już jest rozgrzany O lub R. Wcześniej przed wymianą po starcie miałem literę O, a gdy motor był rozgrzany w granicach M, jak wnioskuję cylinderek był już chyba lekko zmęczony, chociaż nie wiem jakie powinny być prawidłowe wskazania?
No a w kwestii ładowania to mam tak pomiędzy literami M, a A, a jak powinno byś?
Nie Sprzedam
Gen II 94
V6 2,5L
Gen II 94
V6 2,5L
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 2016-01-20 08:25
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: zegary
Ładowanie powinno być na M, jak masz ciutkę poniżej na rozgrzanym alternatorze to masz bardzo dobre ładowanie.
Co do ciśnienia oleju, to wieczorem sprawdzę jak jest u mnie i dam znać.
Co do ciśnienia oleju, to wieczorem sprawdzę jak jest u mnie i dam znać.
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: zegary
z tym ładowaniem to nie bądźcie tacy hop, zegary mogą w takim wieku przekłamywać
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: zegary
Ja mam na zimnym silniku ładowanie 14.4V (wskaźnik na L) po przejechaniu ok 100km ładowanie 13.9-14.1V (wskaźnik zaraz pod L) To oznacza, że co altek mi się sypie? Czy wszystko oki i tak ma byc?
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: zegary
a sprawdź ładowanie pod obciążeniem , światła długie muzyka klima itp
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: zegary
Po przejechaniu 30km po obciążeniu (klima,radio, dlugie światła) na aku mam ładowanie 13.9V. Nie za malo?Romas pisze:a sprawdź ładowanie pod obciążeniem , światła długie muzyka klima itp
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: zegary
Musisz sprawdzić na chodzącym silniku, załącz światła klimę i przede wszystkim ogrzewanie tylnej szyby, słowem wszystkie odbiorniki prądu i wtedy sprawdź.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: zegary
Na chodzacym pod obciążeniem mam 13.9
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: zegary
Nie wiem nawet, czy nie za dużo.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
- Romas
- Klubowicz
- Posty: 5243
- Rejestracja: 2009-12-23 22:35
- Samochód: PROBE '94 2.5V6 GT MTX
- Galeria: viewtopic.php?t=19226
- Lokalizacja: Warszawa
Re: zegary
ani mało ani dużo, dobrze jest
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: zegary
Czyli każdy wskaźnik pokazuje z biegiem czasu po swojemu.. czyli lekko zaniża.
-
- Posty: 154
- Rejestracja: 2016-01-20 08:25
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16V 97r. Pb+LPG
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Re: zegary
13,9 pod obciążeniem i po rozgrzaniu altka to bardzo dobry wynik. Altek zawsze się grzeje i konsekwencją tego są gorsze parametry ładowania.
Spadek 0.4-0.5V jest jak najbardziej normalny. Co do ciśnienia oleju, to ja mam wskazówkę na M. Co do wskazówki ładowania to się nie wypowiadam,
bo mam przytarte łożysko i mam poślizg paska, więc mam troszkę zaniżone wartości
Spadek 0.4-0.5V jest jak najbardziej normalny. Co do ciśnienia oleju, to ja mam wskazówkę na M. Co do wskazówki ładowania to się nie wypowiadam,
bo mam przytarte łożysko i mam poślizg paska, więc mam troszkę zaniżone wartości