Pawlacz
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
- mysz
- Klubowicz
- Posty: 1941
- Rejestracja: 2010-04-03 15:02
- Galeria: viewtopic.php?t=18115
- Lokalizacja: wwa
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Pawlacz
No mnie najbardziej przypadł do gustu ten kolektor customowy. Da się? Da się. Tylko się obawiam że z tym garbem na masce głupio będzie wyglądać
Probe 96' 2.0 EURO
-
- Klubowicz
- Posty: 3829
- Rejestracja: 2004-06-03 22:15
- Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
- Galeria: viewtopic.php?t=7746
- Lokalizacja: Tarnów
Re: Pawlacz
Potwór się budzi. No, no
"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
- infernoblade
- Klubowicz
- Posty: 1278
- Rejestracja: 2013-10-03 20:04
- Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
- Galeria: viewtopic.php?t=21646
- Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
Re: Pawlacz
Wygląda naprawdę dobrze, ciekawe ile wypluje. Jestem pod wrażeniem.
''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- marek08
- Posty: 341
- Rejestracja: 2015-03-12 16:34
- Samochód: Probe RWD
- Galeria: viewtopic.php?t=22798
- Lokalizacja: Kętrzyn
Re: Pawlacz
Nie spodziewalem sie, ze ktos jeszcze cos bedzie robil z Dwojka, a tu bardzo mile zaskoczenie Profi robota, sam wszystko spawales? Co prawda z tym garbem w jednym miescu moze nieciekawie wygladac (nawet jesli bedzie wysokosci 1cm). Na twoim miejscu zrobilbym takie niskie wzniesienie od poczatku maski i pociagnal je do konca przez srodek (zeby praktycznie nie bylo zauwazalne). Najlepiej byloby porzezbic i polepic ta maske tak jak ma byc, a finalnie odlac cala z laminatu Ale to tylko moja sugestia. Wszystko wyglada bardzo ladnie. Komputer wybrales bardzo fajny (robi go znajomy z mojego miasta), sporo ogarnia ten SA jak na swoja cene. Powodzenia w pracach i z niecierpliwoscia czekam na efekt koncowy
- cuba27
- Klubowicz
- Posty: 512
- Rejestracja: 2012-02-12 17:47
- Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
- Galeria: viewtopic.php?t=19969
- Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
-
- Posty: 509
- Rejestracja: 2015-10-11 22:04
- Samochód: Probe r.96 2.0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=23104
- Lokalizacja: Tarnowskie Góry
Re: Pawlacz
WOW:))
- sebatox
- Posty: 113
- Rejestracja: 2015-10-16 20:42
- Samochód: Ford probe II 2.5 V6 '96
- Galeria: viewtopic.php?t=23253
Re: Pawlacz
Kozak !
Czekam z niecierpliwością na przejażdżkę
I jak dotychczas informuj mnie na bieżąco bo ciekawość aż zżera
Pozdro !
Czekam z niecierpliwością na przejażdżkę
I jak dotychczas informuj mnie na bieżąco bo ciekawość aż zżera
Pozdro !
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
-
- Posty: 486
- Rejestracja: 2014-10-16 14:32
- Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
- Galeria: viewtopic.php?t=22741
- Lokalizacja: Strzelce Opolskie
Re: Pawlacz
Łoooo skuweeesssseeeennnn.... No to zaszalałeś . Ciekaw jestem jaki wynik uzyskasz na hamowni . Powodzenia w dalszej pracy
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pawlacz
Projekt zacny, gratuluje zapału! Czekamy na dalsze info.
P.S Co z korbowodami?
P.S Co z korbowodami?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- wuka
- Klubowicz
- Posty: 1031
- Rejestracja: 2012-01-25 20:30
- Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
- Galeria: viewtopic.php?t=19968
- Lokalizacja: Kraków, Gorlice
Re: Pawlacz
Powiedz mi, masz kogoś kto Co dobrze zestroi silnik, ja przez jakiś czas szukałem i nie mogłem znaleźć nikogo kto by się podjął zestrojenia silnika z dołożonym kompresorem, może to być problem. Jak masz kogoś takiego to proszę o namiar.
Przy kompresorze korbowody powinny bez problemu wytrzymać, nie ma efektu jak w TURBO, że przyrost mocy pojawia się gwałtownie, tutaj wzrost mocy jest od samego początku.
Przy kompresorze korbowody powinny bez problemu wytrzymać, nie ma efektu jak w TURBO, że przyrost mocy pojawia się gwałtownie, tutaj wzrost mocy jest od samego początku.
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pawlacz
Wuka - nie porównuj korb z Fs-a do KL-a
Z tego co wiem, w KLu korby wytrzymują dmuchanie 0,5Bara, jednak nie wiem jak z żywotnością tego....
Pawlacz - myślę, że jest jeden błąd w tym przedsięwzięciu. Najpierw należało dojść w końcu do tego, co się dzieje z motorownią (był wykres z tego co pamiętam) i wtedy pchać kompresor.
Co do strojenia - zrobić stand-alone i nie ma problemów
Z tego co wiem, w KLu korby wytrzymują dmuchanie 0,5Bara, jednak nie wiem jak z żywotnością tego....
Pawlacz - myślę, że jest jeden błąd w tym przedsięwzięciu. Najpierw należało dojść w końcu do tego, co się dzieje z motorownią (był wykres z tego co pamiętam) i wtedy pchać kompresor.
Co do strojenia - zrobić stand-alone i nie ma problemów
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Pawlacz
Dzięki za wsparcie
Modyfikację wykonuje King-Soft z Starego Sącza, ja niestety nie mam zaplecza by to samemu robić
Kompresor pochodzi z silnika 3.0tfsi od Audi. On tam ma standardowo 300hp przy 0,8 bara, a wytrzymuje 500hp bez problemu. Ten kompresor jest chłodzony wodą i jest bardziej wydajny i nowocześniejszy od Eatonów z starszych mercedesów. Kompresor został pozbawiony jednego wodnego coolera ze względu na jego rozmiar - w oryginale jest o 1/3 jeszcze większy, nie byłoby miejsca by go upchać.
Odnośnie mojego starego problemu z silnikiem, myślę, że mógł to być albo zapchany katalizator, albo wina paska rozrządu, który dało się wgiąć palcem.
W planach miałem jeszcze wydłużenie piątego biegu, ale na to przyjdzie pora później.
Modyfikację wykonuje King-Soft z Starego Sącza, ja niestety nie mam zaplecza by to samemu robić
Kompresor pochodzi z silnika 3.0tfsi od Audi. On tam ma standardowo 300hp przy 0,8 bara, a wytrzymuje 500hp bez problemu. Ten kompresor jest chłodzony wodą i jest bardziej wydajny i nowocześniejszy od Eatonów z starszych mercedesów. Kompresor został pozbawiony jednego wodnego coolera ze względu na jego rozmiar - w oryginale jest o 1/3 jeszcze większy, nie byłoby miejsca by go upchać.
Odnośnie mojego starego problemu z silnikiem, myślę, że mógł to być albo zapchany katalizator, albo wina paska rozrządu, który dało się wgiąć palcem.
W planach miałem jeszcze wydłużenie piątego biegu, ale na to przyjdzie pora później.
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Pawlacz
Widzę że tu się ładna batalia na moce szykuje. 2.5 z kompresorem,2.0 turbo i projekty wdrażane w życie
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Patryk-
- Klubowicz
- Posty: 2142
- Rejestracja: 2008-07-13 18:30
- Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
- Galeria: viewtopic.php?t=14552
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
Re: Pawlacz
Ten przyrost to dzięki 500+
Zapowiada się dobry zapierda lacz
Zapowiada się dobry zapierda lacz
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić
- KrecioPL
- Klubowicz
- Posty: 3438
- Rejestracja: 2012-02-27 16:00
- Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: Volvo s40 2.5Turbo Rdesign
- Galeria: viewtopic.php?t=21787
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Pawlacz
A mi marzy się obejrzeć te wszystkie ciekawe projekty na Zlocie w maju.Patryk- pisze:Ten przyrost to dzięki 500+
Zapowiada się dobry zapierda lacz
Pawlacz - informuj o postępach! 3mam kciuki
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Pawlacz
no przez rok to na stage 1 odłożyszPatryk- pisze:Ten przyrost to dzięki 500+
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Lukasz
- Klubowicz
- Posty: 1308
- Rejestracja: 2006-05-27 22:43
- Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
- Galeria: viewtopic.php?t=14709
- Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
- Kontakt:
Re: Pawlacz
dajcie tylko jakieś ciekawe zajawki tych projektów na FB funpage żeby trochę żółtodziobów po ściągać
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
Odgazowany
- Lukas007
- Klubowicz
- Posty: 579
- Rejestracja: 2009-05-22 20:24
- Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
- Galeria: viewtopic.php?t=15945
- Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
- Kontakt:
Re: Pawlacz
Bardzo ciekawy projekt. Będe z niecierpliwością czekał na wyniki
- pawlacz
- Posty: 376
- Rejestracja: 2012-07-24 23:41
- Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
- Galeria: viewtopic.php?t=22222
Re: Pawlacz
Ostatnio wyszło parę problemów, ale już mam nadzieję, że jesteśmy przy końcu.
-konieczne było dorobienie wieńca na kole pasowym by komputer prawidłowo rozpoznawał dane
-zmienienie aparatu zapłonowego na taki z volskwagena VR6, również komputer nie mógł się dogadać z starym
Samochód odpala, czeka go strojenie i podpięcie pozostałych kabelków. Na filmiku chodzi bez wystrojenia, więc nierówno
https://www.youtube.com/watch?v=iYfweETeHFM
-maska (garb) zrobiony, ale polakierowana zostanie dopiero wtedy gdy samochód będzie już jeździł, wtedy też powinna lepiej wyglądać; maska jest na zdięciach tylko przyłożona
-wydech złożony (tutaj fotki jak jeszcze nie był złożony)
Inne zdięcia z dziś:
Trzeba wszystko uprzątnąć, popodłączać pozostałe kable i można stroić.
-konieczne było dorobienie wieńca na kole pasowym by komputer prawidłowo rozpoznawał dane
-zmienienie aparatu zapłonowego na taki z volskwagena VR6, również komputer nie mógł się dogadać z starym
Samochód odpala, czeka go strojenie i podpięcie pozostałych kabelków. Na filmiku chodzi bez wystrojenia, więc nierówno
https://www.youtube.com/watch?v=iYfweETeHFM
-maska (garb) zrobiony, ale polakierowana zostanie dopiero wtedy gdy samochód będzie już jeździł, wtedy też powinna lepiej wyglądać; maska jest na zdięciach tylko przyłożona
-wydech złożony (tutaj fotki jak jeszcze nie był złożony)
Inne zdięcia z dziś:
Trzeba wszystko uprzątnąć, popodłączać pozostałe kable i można stroić.
- Dawidjar
- Posty: 65
- Rejestracja: 2015-06-19 22:50
- Samochód: Probe F2T '92
- Galeria: viewtopic.php?t=23895
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Pawlacz
Projekt konkretny A nie myślałeś żeby ten garb dopasować bardziej do linii auta ?
Trzymam kciuki i czekam na kreski z hamowni
Trzymam kciuki i czekam na kreski z hamowni
- LukaszV8
- Klubowicz
- Posty: 677
- Rejestracja: 2009-01-06 10:10
- Samochód: Probe GT 1992r.
- Galeria: viewtopic.php?t=23045
- Lokalizacja: Kraków/Myślenice
Re: Pawlacz
Projekty różnego typu czy to grube czy konkretne to kończą zwykle w dziale ,,giełda'' dwa miesiące po zakupie auta...Dawidjar pisze:Projekt konkretny
Może Giorgio Giugiaro by pomógł, albo Pinifarina...dajcież spokój...Dawidjar pisze: A nie myślałeś żeby ten garb dopasować bardziej do linii auta ?
Pawlacz gratulacje z modyfikacji. Jak to mówią cicha woda brzegi rwie. Daj znać jak już będziesz mógł dojechać na jakiś spocik to obejrzymy dzieło. Pzdr
Ostatnio zmieniony 2017-01-12 18:27 przez LukaszV8, łącznie zmieniany 1 raz.
- Benet
- Posty: 471
- Rejestracja: 2016-07-25 17:14
- Samochód: Ford Probe 96' 2.0
- Galeria: viewtopic.php?t=23694
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Pawlacz
Zamiast tego garba to trza było walnąć taki wlot jak to subaru impreza miała, ładnie pośrodku maski i będzie super Bo tak trochę ten garb jest nie pośrodku i wygląda to zabawnie dość.
Probe 96' 2.0 EURO