

Masz -35 na glebie czy wiecej?mysz pisze:Mi jakiś czas temu na stacji kontroli pojazdów walnęli wywód, że "tak sie jeździć nie da" (chodzi o prześwit rzędu 5cm- z przodu, a po bokach 2cm), że pod krawężniki sie nie da podjeżdżać itd. Jakież było zdziwienie jak powiedziałem, że nie podjeżdżam pod krawężniki- no bo kuźwa jak podjechać skoro przy samej ziemi jest dokladka a do tego opony o profilu 35? Zostawiam samochód na ulicy i tyle, albo parkuje w miejscu gdzie nie ma krawężnikówSpider33 pisze:Po zamontowaniu sprężyn obniżających bedziesz o wszystko zahaczał ta dokładka.![]()
Co do zahaczania- dokladka jest gumowa wiec nic jej nie bedzie. Ja codziennie "czyszczę" podjazd jak wyjeżdżam z garażu
- Playmouth Wuka, Playmouthwuka pisze:Zaczynasz powoli zbaczać z właściwej drogi, niedługo zamontujesz spojler ala pontiac roadrunner superbird...
Oj tam czepiacie sięLukaszV8 pisze:- Playmouth Wuka, Playmouthwuka pisze:Zaczynasz powoli zbaczać z właściwej drogi, niedługo zamontujesz spojler ala pontiac roadrunner superbird...![]()
![]()
Ta dokładka w aucie inferno może by jeszcze jakoś wyglądała jakby były zamontowane pasujące dokładki jeszcze na progach i tylnym zderzaku tak jak np. w firebirdzie z pakietem ws6 tak, że tworzy to taką optyczną całość i wygląda ok...ja bym sobie dał spokój z takimi udziwieniami, albo jak już ktoś uparcie chce to zamówić jakiś profesjonalny pakiet spojlerów na całe auto tylko po co...
Chyb o 0 za dużo, dobra robota, jeszcze się uklepie.infernoblade pisze:Wczoraj udało mi się pobawić z zawieszeniem, zostały zamontowane mcpherson i półosie, wymieniony olej w skrzyni biegów. Auto usiadło o 250mm,
Faktycznie zero się tam wkradło niepotrzebnie, już poprawiam, dziękiwuka pisze:Chyb o 0 za dużo, dobra robota, jeszcze się uklepie.
marek08 pisze:Bardzo ladnie to wszystko teraz wyglada. A tak jak wuka napisal, pewnie jeszcze troche siadzie. Czekam wiec na jakas fajna sesyjke
Ogólnie na razie wszystko na plus auto trzyma się lepiej na zakrętach jest pewniejsze prowadzenie, małe dziury to nie problem, za to na progach zwalniających czuć mniejszy komfort, pojeżdżę dłużej to się sam przekonamLukaszProbe pisze:Super!!!Siadło w sam raz! Jakie odczucia z jazdy? Prowadzenie i czy haczysz jakos bardziej?
Znienawidzone Jamexy które uchodzą za betony. Dla mnie wydają się być za miękkie bo na skręconych macphersonach poza autem dałem rady je jeszcze ścisnąć rękami. Zobaczymy za jakiś czasMechanikCzasu pisze:Jakiej firmy sprężyny? Zalozyles?
Teraz mam oryginały Forda i jest pełna gitaraRomas pisze:tyle że masz zwykłe amorki olejowe, wrzuć gazowe to pogadamy
Słyszałem, ze mts'y się zmieniły. Są podobno bardziej miękkie niż te 5-6 lat temu. Z ciekawości można pomierzyć grubość drutu i porównaćcuba27 pisze:Ja u siebie mam gaziaki tokico, spreżyny mts i felgi 17 i betonu nie zauważyłem. Różni ludzie mają różne definicje betonu:)