Pawlacz
- Benet
 - Posty: 471
 - Rejestracja: 2016-07-25 17:14
 - Samochód: Ford Probe 96' 2.0
 - Galeria: viewtopic.php?t=23694
 - Lokalizacja: Szczecin
 
- mysz
 - Klubowicz
 - Posty: 1941
 - Rejestracja: 2010-04-03 15:02
 - Galeria: viewtopic.php?t=18115
 - Lokalizacja: wwa
 
- Benet
 - Posty: 471
 - Rejestracja: 2016-07-25 17:14
 - Samochód: Ford Probe 96' 2.0
 - Galeria: viewtopic.php?t=23694
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Re: Pawlacz
No mnie najbardziej przypadł do gustu ten kolektor customowy. Da się? Da się. Tylko się obawiam że z tym garbem na masce głupio będzie wyglądać 
			
			
									
						
							Probe 96' 2.0 EURO
			
						- 
				Maxxum
 - Klubowicz
 - Posty: 3868
 - Rejestracja: 2004-06-03 22:15
 - Samochód: 3.0 V6 LX '90, 2.2 GT '92
 - Galeria: viewtopic.php?t=7746
 - Lokalizacja: Tarnów
 
Re: Pawlacz
Potwór się budzi. No, no  
			
			
									
						
							"Potrzeba dwóch lat, aby nauczyć się mówić; pięćdziesięciu, aby nauczyć się milczeć." (Ernest Hemingway)
			
						- infernoblade
 - Klubowicz
 - Posty: 1278
 - Rejestracja: 2013-10-03 20:04
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 16v 94r. USDM, Probe II 2.0 94r rost style
 - Galeria: viewtopic.php?t=21646
 - Lokalizacja: Bielsko-Biała, Śląsk
 
Re: Pawlacz
Wygląda naprawdę dobrze, ciekawe ile wypluje. Jestem pod wrażeniem. 
			
			
									
						
							''Nic nie motywuje nas tak, jak ludzie, którzy w nas nie wierzą''
Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
			
						Posiadam części na sprzedaż II generacja 2.0 USA
Fiat 126p 92' Rosso Swift- był
Citroen Ax 92' Rouge Opera- był
Daihatsu Applause 93' PURE RED- był
Ford Probe 94' EU/USA Rio Red teraz Tangerine Frost Metalic- jest
Ford Probe 96' USA Laser Red - był
Peugeot 106 96' Laser Green. Metallic Lacquer- był
Ford Probe 94' EU Royal blue- był
Ford Probe 94' USA Black- był
Ford Probe 94' EU Rio Red- jest
- marek08
 - Posty: 343
 - Rejestracja: 2015-03-12 16:34
 - Samochód: Probe RWD
 - Galeria: viewtopic.php?t=22798
 - Lokalizacja: Kętrzyn
 
Re: Pawlacz
Nie spodziewalem sie, ze ktos jeszcze cos bedzie robil z Dwojka, a tu bardzo mile zaskoczenie 
 Profi robota, sam wszystko spawales? Co prawda z tym garbem w jednym miescu moze nieciekawie wygladac (nawet jesli bedzie wysokosci 1cm). Na twoim miejscu zrobilbym takie niskie wzniesienie od poczatku maski i pociagnal je do konca przez srodek (zeby praktycznie nie bylo zauwazalne). Najlepiej byloby porzezbic i polepic ta maske tak jak ma byc, a finalnie odlac cala z laminatu 
 Ale to tylko moja sugestia. Wszystko wyglada bardzo ladnie. Komputer wybrales bardzo fajny (robi go znajomy z mojego miasta), sporo ogarnia ten SA jak na swoja cene. Powodzenia w pracach i z niecierpliwoscia czekam na efekt koncowy 
			
			
									
						
										
						- cuba27
 - Klubowicz
 - Posty: 512
 - Rejestracja: 2012-02-12 17:47
 - Samochód: Ford Probe II 2.0 1996
 - Galeria: viewtopic.php?t=19969
 - Lokalizacja: Ścinawa/Wrocław
 
- 
				LukaszProbe
 - Posty: 510
 - Rejestracja: 2015-10-11 22:04
 - Samochód: Probe r.96 2.0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=23104
 - Lokalizacja: Tarnowskie Góry
 
Re: Pawlacz
WOW:))
			
			
									
						
										
						- sebatox
 - Posty: 113
 - Rejestracja: 2015-10-16 20:42
 - Samochód: Ford probe II 2.5 V6 '96
 - Galeria: viewtopic.php?t=23253
 
Re: Pawlacz
Kozak ! 
Czekam z niecierpliwością na przejażdżkę
I jak dotychczas informuj mnie na bieżąco
 bo ciekawość aż zżera 
Pozdro !
			
			
									
						
										
						Czekam z niecierpliwością na przejażdżkę
I jak dotychczas informuj mnie na bieżąco
Pozdro !
- wuka
 - Klubowicz
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 2012-01-25 20:30
 - Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=19968
 - Lokalizacja: Kraków, Gorlice
 
- 
				Prezes5G19
 - Posty: 486
 - Rejestracja: 2014-10-16 14:32
 - Samochód: Probe II 2.0 16V 1995 r.
 - Galeria: viewtopic.php?t=22741
 - Lokalizacja: Strzelce Opolskie
 
Re: Pawlacz
- KrecioPL
 - Klubowicz
 - Posty: 3440
 - Rejestracja: 2012-02-27 16:00
 - Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
 - Galeria: viewtopic.php?t=21787
 - Lokalizacja: Na wsi.
 
Re: Pawlacz
Projekt zacny, gratuluje zapału! Czekamy na dalsze info.
P.S Co z korbowodami?
			
			
									
						
							P.S Co z korbowodami?
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
			
						- wuka
 - Klubowicz
 - Posty: 1031
 - Rejestracja: 2012-01-25 20:30
 - Samochód: FORD PROBE II 2,0 16V
 - Galeria: viewtopic.php?t=19968
 - Lokalizacja: Kraków, Gorlice
 
Re: Pawlacz
Powiedz mi, masz kogoś kto Co dobrze zestroi silnik, ja przez jakiś czas szukałem i nie mogłem znaleźć nikogo kto by się podjął zestrojenia silnika z dołożonym kompresorem, może to być problem. Jak masz kogoś takiego to proszę o namiar.
Przy kompresorze korbowody powinny bez problemu wytrzymać, nie ma efektu jak w TURBO, że przyrost mocy pojawia się gwałtownie, tutaj wzrost mocy jest od samego początku.
			
			
									
						
							Przy kompresorze korbowody powinny bez problemu wytrzymać, nie ma efektu jak w TURBO, że przyrost mocy pojawia się gwałtownie, tutaj wzrost mocy jest od samego początku.

- KrecioPL
 - Klubowicz
 - Posty: 3440
 - Rejestracja: 2012-02-27 16:00
 - Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
 - Galeria: viewtopic.php?t=21787
 - Lokalizacja: Na wsi.
 
Re: Pawlacz
Wuka - nie porównuj korb z Fs-a do KL-a 
Z tego co wiem, w KLu korby wytrzymują dmuchanie 0,5Bara, jednak nie wiem jak z żywotnością tego....
Pawlacz - myślę, że jest jeden błąd w tym przedsięwzięciu. Najpierw należało dojść w końcu do tego, co się dzieje z motorownią (był wykres z tego co pamiętam) i wtedy pchać kompresor.
Co do strojenia - zrobić stand-alone i nie ma problemów
			
			
									
						
							Z tego co wiem, w KLu korby wytrzymują dmuchanie 0,5Bara, jednak nie wiem jak z żywotnością tego....
Pawlacz - myślę, że jest jeden błąd w tym przedsięwzięciu. Najpierw należało dojść w końcu do tego, co się dzieje z motorownią (był wykres z tego co pamiętam) i wtedy pchać kompresor.
Co do strojenia - zrobić stand-alone i nie ma problemów
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
			
						- pawlacz
 - Posty: 378
 - Rejestracja: 2012-07-24 23:41
 - Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
 - Galeria: viewtopic.php?t=22222
 
Re: Pawlacz
Dzięki za wsparcie 
 
Modyfikację wykonuje King-Soft z Starego Sącza, ja niestety nie mam zaplecza by to samemu robić
 
Kompresor pochodzi z silnika 3.0tfsi od Audi. On tam ma standardowo 300hp przy 0,8 bara, a wytrzymuje 500hp bez problemu. Ten kompresor jest chłodzony wodą i jest bardziej wydajny i nowocześniejszy od Eatonów z starszych mercedesów. Kompresor został pozbawiony jednego wodnego coolera ze względu na jego rozmiar - w oryginale jest o 1/3 jeszcze większy, nie byłoby miejsca by go upchać.
Odnośnie mojego starego problemu z silnikiem, myślę, że mógł to być albo zapchany katalizator, albo wina paska rozrządu, który dało się wgiąć palcem.
W planach miałem jeszcze wydłużenie piątego biegu, ale na to przyjdzie pora później.
			
			
									
						
										
						Modyfikację wykonuje King-Soft z Starego Sącza, ja niestety nie mam zaplecza by to samemu robić
Kompresor pochodzi z silnika 3.0tfsi od Audi. On tam ma standardowo 300hp przy 0,8 bara, a wytrzymuje 500hp bez problemu. Ten kompresor jest chłodzony wodą i jest bardziej wydajny i nowocześniejszy od Eatonów z starszych mercedesów. Kompresor został pozbawiony jednego wodnego coolera ze względu na jego rozmiar - w oryginale jest o 1/3 jeszcze większy, nie byłoby miejsca by go upchać.
Odnośnie mojego starego problemu z silnikiem, myślę, że mógł to być albo zapchany katalizator, albo wina paska rozrządu, który dało się wgiąć palcem.
W planach miałem jeszcze wydłużenie piątego biegu, ale na to przyjdzie pora później.
- Lukasz
 - Klubowicz
 - Posty: 1311
 - Rejestracja: 2006-05-27 22:43
 - Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
 - Galeria: viewtopic.php?t=14709
 - Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
 - Kontakt:
 
Re: Pawlacz
Widzę że tu się ładna batalia na moce szykuje. 
 2.5 z kompresorem,2.0 turbo i projekty wdrażane w życie 
			
			
									
						
							FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
			
						Odgazowany
- Patryk-
 - Klubowicz
 - Posty: 2144
 - Rejestracja: 2008-07-13 18:30
 - Samochód: 2.2 GT 92r... niebawem w remoncie ;]
 - Galeria: viewtopic.php?t=14552
 - Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki (stojadła)
 
Re: Pawlacz
Ten przyrost to dzięki 500+  
 
 
Zapowiada się dobry zapierda lacz
			
			
									
						
							Zapowiada się dobry zapierda lacz
nie ma zdjęć bo się nie da wstawić 
			
						- KrecioPL
 - Klubowicz
 - Posty: 3440
 - Rejestracja: 2012-02-27 16:00
 - Samochód: Był: Probe II 2.5 V6 '97 || Jest: cokolwiek byle jeździć :)
 - Galeria: viewtopic.php?t=21787
 - Lokalizacja: Na wsi.
 
Re: Pawlacz
A mi marzy się obejrzeć te wszystkie ciekawe projekty na Zlocie w maju.Patryk- pisze:Ten przyrost to dzięki 500+![]()
![]()
Zapowiada się dobry zapierda lacz
Pawlacz - informuj o postępach! 3mam kciuki
Bo w Biblii nie ma napisane aby nie cisnąc gazu do dechy
			
						- Lukasz
 - Klubowicz
 - Posty: 1311
 - Rejestracja: 2006-05-27 22:43
 - Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
 - Galeria: viewtopic.php?t=14709
 - Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
 - Kontakt:
 
Re: Pawlacz
no przez rok to na stage 1 odłożyszPatryk- pisze:Ten przyrost to dzięki 500+![]()
![]()
FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
			
						Odgazowany
- Lukasz
 - Klubowicz
 - Posty: 1311
 - Rejestracja: 2006-05-27 22:43
 - Samochód: Ford Probe 2.2 GT 89r. Volvo V70 I 2.5 TDI 140KM 1997
 - Galeria: viewtopic.php?t=14709
 - Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki ,Owczarnia
 - Kontakt:
 
Re: Pawlacz
dajcie tylko jakieś ciekawe zajawki tych projektów na FB funpage  żeby trochę żółtodziobów po ściągać
			
			
									
						
							FORD PROBE 2.2 GT 89r.
Odgazowany
			
						Odgazowany
- Lukas007
 - Klubowicz
 - Posty: 582
 - Rejestracja: 2009-05-22 20:24
 - Samochód: PGT F2T / A6 C4 2.8 / E61 530
 - Galeria: viewtopic.php?t=15945
 - Lokalizacja: Czechowice / Biłgoraj
 - Kontakt:
 
Re: Pawlacz
Bardzo ciekawy projekt. Będe z niecierpliwością czekał na wyniki 
			
			
									
						
										
						- pawlacz
 - Posty: 378
 - Rejestracja: 2012-07-24 23:41
 - Samochód: Probe II 2.5 v6 '93
 - Galeria: viewtopic.php?t=22222
 
Re: Pawlacz
Ostatnio wyszło parę problemów, ale już mam nadzieję, że jesteśmy przy końcu.
-konieczne było dorobienie wieńca na kole pasowym by komputer prawidłowo rozpoznawał dane
-zmienienie aparatu zapłonowego na taki z volskwagena VR6, również komputer nie mógł się dogadać z starym

Samochód odpala, czeka go strojenie i podpięcie pozostałych kabelków. Na filmiku chodzi bez wystrojenia, więc nierówno
https://www.youtube.com/watch?v=iYfweETeHFM
-maska (garb) zrobiony, ale polakierowana zostanie dopiero wtedy gdy samochód będzie już jeździł, wtedy też powinna lepiej wyglądać; maska jest na zdięciach tylko przyłożona









-wydech złożony (tutaj fotki jak jeszcze nie był złożony)





Inne zdięcia z dziś:





Trzeba wszystko uprzątnąć, popodłączać pozostałe kable i można stroić.
			
			
									
						
										
						-konieczne było dorobienie wieńca na kole pasowym by komputer prawidłowo rozpoznawał dane
-zmienienie aparatu zapłonowego na taki z volskwagena VR6, również komputer nie mógł się dogadać z starym

Samochód odpala, czeka go strojenie i podpięcie pozostałych kabelków. Na filmiku chodzi bez wystrojenia, więc nierówno
https://www.youtube.com/watch?v=iYfweETeHFM
-maska (garb) zrobiony, ale polakierowana zostanie dopiero wtedy gdy samochód będzie już jeździł, wtedy też powinna lepiej wyglądać; maska jest na zdięciach tylko przyłożona









-wydech złożony (tutaj fotki jak jeszcze nie był złożony)





Inne zdięcia z dziś:





Trzeba wszystko uprzątnąć, popodłączać pozostałe kable i można stroić.
- Dawidjar
 - Posty: 65
 - Rejestracja: 2015-06-19 22:50
 - Samochód: Probe F2T '92
 - Galeria: viewtopic.php?t=23895
 - Lokalizacja: Ruda Śląska
 
Re: Pawlacz
Projekt konkretny 
 A nie myślałeś żeby ten garb dopasować bardziej do linii auta ?
Trzymam kciuki i czekam na kreski z hamowni
			
			
									
						
										
						Trzymam kciuki i czekam na kreski z hamowni
- LukaszV8
 - Klubowicz
 - Posty: 681
 - Rejestracja: 2009-01-06 10:10
 - Samochód: Probe GT 1992r.
 - Galeria: viewtopic.php?t=23045
 - Lokalizacja: Kraków/Myślenice
 
Re: Pawlacz
Projekty różnego typu czy to grube czy konkretne to kończą zwykle w dziale ,,giełda'' dwa miesiące po zakupie auta...Dawidjar pisze:Projekt konkretny
Może Giorgio Giugiaro by pomógł, albo Pinifarina...dajcież spokój...Dawidjar pisze: A nie myślałeś żeby ten garb dopasować bardziej do linii auta ?
Pawlacz gratulacje z modyfikacji. Jak to mówią cicha woda brzegi rwie. Daj znać jak już będziesz mógł dojechać na jakiś spocik to obejrzymy dzieło. Pzdr
					Ostatnio zmieniony 2017-01-12 18:27 przez LukaszV8, łącznie zmieniany 1 raz.
									
			
						
										
						- Benet
 - Posty: 471
 - Rejestracja: 2016-07-25 17:14
 - Samochód: Ford Probe 96' 2.0
 - Galeria: viewtopic.php?t=23694
 - Lokalizacja: Szczecin
 
Re: Pawlacz
Zamiast tego garba to trza było walnąć taki wlot jak to subaru impreza miała, ładnie pośrodku maski i będzie super 
 Bo tak trochę ten garb jest nie pośrodku i wygląda to zabawnie dość.
			
			
									
						
							Probe 96' 2.0 EURO
			
						
